Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Simson 70
Autor Wiadomość
rider Offline
Początkujący
*


Pojazd: Simson S51 B-4
Dołączył: 20-03-2012
Liczba postów: 23
Reputacja: 0
Post: #1
Simson 70
Witam zamierzam zamontować w moim simsonie kilka nowych części :
cylinder :
http://allegro.pl/cylinder-simson-tuning...25399.html
wał :
http://allegro.pl/wal-korbowy-sportowy-s...35126.html
gaźnik amal 21 :
http://allegro.pl/kniazw-gaznik-amal-16-...66652.html
i teraz takie pytanie jak długo na tym pojezdze ?
na jaka srednice trzeba rozwiercic kartery ?
jakie łożyska na wał ?

wystarczy tyle zmienić żeby silnik dobrze pracowal ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.08.2012 14:56 przez rider.)
17.08.2012 14:33
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
#s51Gt# Offline
Aktywny
*


Pojazd: Wsk,Simson
Dołączył: 03-08-2012
Liczba postów: 226
Reputacja: 5
Post: #2
RE: Simson 70
Haha na tej aukcji pisze że na tym cylku można 115 lecieć jasne.. żeby była liczba 3 cyfrowa bd dobrze .
Jak długo ? No zależy jak bd jeździł i jak dotrzesz ale na 100% ponad 3 sezony chyba że zatrzesz .
Na jaką średnice to ci nie powiem bo nie wiem . Nawet nie wiem jak to cie robi czy wiertłem czy tokarką .
SKF fagi jakie chcesz i luz c3 i tyle co do łożysk warto żeby miały teflonowy koszyczek kulek Smile
Jeszcze możesz wydech do tego strojony na 9500 i tyle
17.08.2012 15:06
Szukaj Cytuj
skrzydlaty9 Offline
Aktywny
*


Pojazd: Simson S51 B1-4
Dołączył: 06-08-2011
Liczba postów: 131
Reputacja: 20
Post: #3
RE: Simson 70
No przydało by się jeszcze kosz sprzęgłowy s70. Do takiego cyla to warto zainwestować w łożyska rolkowe np. FAG. Są dużo trwalsze. Do tego jeszcze jakiś spawak np by Gary albo Dudi. Robią świetne spawaki. A no i jeszcze bardzo ważne jeszcze jakiś zapłon np. LKF . Na takim zestawie poleci spokojnie 115km/ jak nie więcej. Ale według mnie nie opłaca się przerabiać na 70 wystarczy 60/4/3 albo lepsza opcja 60/5/3. Przy 70 trzeba wymienić więcej podzespołów co się wiąże z kasą

Jeśli Ci pomogłem, KLIKNIJ PLUSA.


Moje marzenie Simson sr50/80 CE, DUO 4/2
17.08.2012 16:12
Szukaj Cytuj
rider Offline
Początkujący
*


Pojazd: Simson S51 B-4
Dołączył: 20-03-2012
Liczba postów: 23
Reputacja: 0
Post: #4
RE: Simson 70
A zmiana zapłonu jest konieczna ? Co by sie stało gdybym zostawił na seryjnym ?
17.08.2012 18:16
Szukaj Cytuj
bykuu93 Offline
Simson S60 Comfort
Administrator


Pojazd: VW/KTM/SIMSON S
Dołączył: 23-05-2012
Liczba postów: 3,818
Reputacja: 142
Post: #5
RE: Simson 70
Średnica to chyba 44mm (70ccm), co do zapłonu możesz go zostawić, wiele osób tak jeździ. Pojeździsz na tym tyle ile będziesz szanował, ale jak będziesz go żyłował, bo chyba tylko na to kupujesz ten zestaw to daję Ci jakieś 5,000 km na wysokich obrotach. Kartery trzeba rozwiercać pod 70ccm.

Simson S51/1; 2006 - 08.03.2014
Simson S80/4 Comfort; 06.09.2015 - 01.06.2017
Volkswagen Touran; 2.0/140KM - 06.03.2016 -
KTM 640 SM 27.10.2016 -


Nie pomagam na GG, PRiV, etc. - od tego masz forum ! wnp

JACKMOTORS.PL
17.08.2012 19:39
Szukaj Cytuj
Patryk1997 Offline
Ekspert
*


Pojazd: Simson sr50
Dołączył: 09-10-2011
Liczba postów: 1,523
Reputacja: 79
Post: #6
RE: Simson 70
Jak dobrze dotrzesz cylinder i tłok to będzie Ci ten zestaw długo służył , zapłon spokojnie zostaw , dasz jeszcze jakiś fajny spawaczek pod cylka i simek napewno będzie miał większą moc i przyspieszenie Smile

Regulamin forum
Simsony.info na Facebook
17.08.2012 21:07
WWW Szukaj Cytuj
R E K L A M A
rider Offline
Początkujący
*


Pojazd: Simson S51 B-4
Dołączył: 20-03-2012
Liczba postów: 23
Reputacja: 0
Post: #7
RE: Simson 70
ok dzieki zapomoc ale jeszcze mam takie pytanko natomiast czy wystarczy przerobić seryjny tłumik na np aoa2 czy musi byc ten spawak ? Mam troche pieniedzy ale spawak to są koszta.
18.08.2012 08:11
Szukaj Cytuj
bykuu93 Offline
Simson S60 Comfort
Administrator


Pojazd: VW/KTM/SIMSON S
Dołączył: 23-05-2012
Liczba postów: 3,818
Reputacja: 142
Post: #8
RE: Simson 70
Jak już ładujesz się w wiele kanałów to lepiej dać spawaka strojonego pod cylinder np. 9500rpm. Wtedy będzie miał piękne rezzo, a tak to coś tam będzie, ale to nie będzie to. Moim zdaniem głupotę zrobisz jak założysz wyder seryjny do kanałowca.

Simson S51/1; 2006 - 08.03.2014
Simson S80/4 Comfort; 06.09.2015 - 01.06.2017
Volkswagen Touran; 2.0/140KM - 06.03.2016 -
KTM 640 SM 27.10.2016 -


Nie pomagam na GG, PRiV, etc. - od tego masz forum ! wnp

JACKMOTORS.PL
18.08.2012 10:13
Szukaj Cytuj
rafall25 Offline
Aktywny
*


Pojazd: Ogarosimson ♥
Dołączył: 27-05-2012
Liczba postów: 100
Reputacja: 3
Post: #9
RE: Simson 70
Najlepiej spawak faktycznie, ale możesz przerobić też tłumik na SP04.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.08.2012 10:36 przez rafall25.)
18.08.2012 10:35
Szukaj Cytuj
skrzydlaty9 Offline
Aktywny
*


Pojazd: Simson S51 B1-4
Dołączył: 06-08-2011
Liczba postów: 131
Reputacja: 20
Post: #10
RE: Simson 70
To nie jest zaś takie głupie bo na serii będzie ciągnął i z niski i z wysokich obrotów, tak samo na pseudosporcie tylko, że tu będzie wchodził w nie wielkie rezzo. Przy tych tłumikach spalanie będzie około 5l,a na spawaku jak cie rezzo poniesie to będzie z 7l.

Jeśli Ci pomogłem, KLIKNIJ PLUSA.


Moje marzenie Simson sr50/80 CE, DUO 4/2
18.08.2012 11:00
Szukaj Cytuj


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info