Witam wszystkich którzy chcących poświęcić trochę czasu aby przeczytać to co pozostawię po sobie w tym poście. To tak po kolej żeby, wszystko miało ręce i nogi. Pracę nad moim wymarzonym silnikiem zacząłem ok 2 lata temu zostały zbudowane 2z3 cylindrów dopiero praca, trzeciego majstra mnie zadowala ( w trakcie prac ). Pierwszy cylinder zaprojektowałem od podstaw sam to było 70/4 które mi się znudziło po 2 miesiącach po prostu za słabe i nie dopieszczone brak wprawy ale i tak wyszło lepiej jak się spodziewałem. Drugi już było grubo bo 85/4/2 też projekt mój lecz pomoc innych w wykończeniu i spawaniu po testach efekt był bardzo zadowalający ale koledze się spodobał i poszedł na sell a po zatem czegoś w nim brakowało nwm .Następnie potrzebowałem transportu to się jakieś 60/4/3 urzeźbiło i do dziś jest.I tak się przygoda moja z kończyła z motoryzacją aż miałem okazje przejechać się simson 86/5/3/2m to było coś na jednym ze zlotów niedaleko mnie i tak docieramy do marca tego roku że po prostu chce mieć simsona który będzie mieć 20km lub więcej .Silnik który się tworzy to będzie 83/5/2M wykonuje mi go Patryk Wojtala ja robię składanie i strojenie w przyszłości oraz hamowanie bo nieładnie rzucać słów na wiatr .
Konkretna specyfikacja to
-cylinder 83/5/2M tłok wossner
-membrana v-force 3
-gaźnik stage6 R/T 28mm power jet
-wał wypełnieni s70
-wzmacniane popychacze
-łożysko wyciskowe NTN
-łożyska silnik NKE
-zapłon ducati energia
-spawak by Platek Racing
-łożysko igiełkowe INA
-filtr powietrza Malossi
-sprzęgło zt-tuning 6 tarcz 20nm
-kosz sprzęgła złoty sport
-skrzynia 5b długa
-sportowy n/w z cbr 600
Rzeczy powyżej wymienione to jedynie kropla w morzu potrzeb bo tuning profesjonalnie takiego silnika to temat głęboki jak morze i tysiąc myśli na minute dlatego wszystkie rady mile widziane i rozpatrywane bo miło się patrzy jak taki potwór rośnie w miarę pomysłów i doświadczenia rzeczy dotyczące stricte cylindra nie podam bo mam różne pomysły jak i majster projekt ogólnie tworzy się długo z racji na dokładność i koszty tym związane oraz to że czas na przyjemności mam dopiero po pracy tak więc pytać pisać jeśli będę w stanie chętnie pomogę oraz się pochwale. Moje moto to : POWOLI ALE DO PRZODU
Ps : Po skończeniu silnika (nie pytać kiedy sam nie wiem) zabierzemy się za wygląd bo jak coś jeździ to i wyglądać musi
Dziękuje za uwagę
Konkretna specyfikacja to
-cylinder 83/5/2M tłok wossner
-membrana v-force 3
-gaźnik stage6 R/T 28mm power jet
-wał wypełnieni s70
-wzmacniane popychacze
-łożysko wyciskowe NTN
-łożyska silnik NKE
-zapłon ducati energia
-spawak by Platek Racing
-łożysko igiełkowe INA
-filtr powietrza Malossi
-sprzęgło zt-tuning 6 tarcz 20nm
-kosz sprzęgła złoty sport
-skrzynia 5b długa
-sportowy n/w z cbr 600
Rzeczy powyżej wymienione to jedynie kropla w morzu potrzeb bo tuning profesjonalnie takiego silnika to temat głęboki jak morze i tysiąc myśli na minute dlatego wszystkie rady mile widziane i rozpatrywane bo miło się patrzy jak taki potwór rośnie w miarę pomysłów i doświadczenia rzeczy dotyczące stricte cylindra nie podam bo mam różne pomysły jak i majster projekt ogólnie tworzy się długo z racji na dokładność i koszty tym związane oraz to że czas na przyjemności mam dopiero po pracy tak więc pytać pisać jeśli będę w stanie chętnie pomogę oraz się pochwale. Moje moto to : POWOLI ALE DO PRZODU
Ps : Po skończeniu silnika (nie pytać kiedy sam nie wiem) zabierzemy się za wygląd bo jak coś jeździ to i wyglądać musi
Dziękuje za uwagę