07.05.2022, 20:16
Dzień dobry wszystkim, jako, że przymierzam się do składania nowego silnika mam do was kilka-kilkanaście pytań, a mianowicie
1:Czy do tej skrzyni biegów https://www.jackmotors.pl/oldtimer/skrzy...om=listing będzie pasować oryginalna zębatka startera-na niemieckim forum czytałem, że musi pasować ale wole się upewnić .
2:Czy ktoś z forum posiada ten zestaw https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...aign-id=21 i może coś niecoś o nim powiedzieć? Jak się sprawuje, czy jest to jakiś rezonator czy bardziej elastyk i jaki gaźnik do niego wybrać -28-30mm, oraz czy będzie można przy nim korzystać z oryginalnej puszki filtra powietrza-oczywiście sam filtr bedzie zmieniony .
3:Myślę nad wałem do tego secika i zastanawiam się czy nie zamontować https://www.jackmotors.pl/oldtimer/wal-k...aign-id=19. Zapewne ktoś już go montował u siebie w silniku i jestem ciekaw czy warto? Oprócz dodatkowego momentu obrotowego i zwiększenia pojemności podniesie jakoś znacząco moc silnika? Jeżeli tak to jakie mniej więcej będą to wartości-1km-3km? Zastanawia mnie również jego montaż -czy pod tą podkładkęhttps://www.jackmotors.pl/oldtimer/podkladka-pod-cylinder-simson-alu-5mm-zt-tuning?q=podk%C5%82adka+cy&campaign-id=14 dajemy też jakieś uszczelki czy wystarczy jakaś masa uszczelniająca typu dirko-victor reinz? Boje się,że przez uszczelki będę mieć za duży squish
4: Czy taka głowica https://www.jackmotors.pl/oldtimer/glowi...aign-id=20 będzie wystarczająca do tego cylka,czy może wybrać jakąś typu metrakit , aby miał lepsze chłodzenie.
5: Jaki kosz sprzęgłowy zamontować do tego silnika? Chciałbym, aby był cichy bo zakładałem kiedyś temat o hałasującym koszu i nie chciałbym powtórki z rozrywki. ZT albo RESO? Osobiście zastanawiałem się nad kupnem kosza od ronge motorsport. Czy ktoś z forum jest jego posiadaczem i może się o nim wypowiedzieć? I jak wygląda temat wysyłki-trzeba robić przelew ,czy można zapłacić przy odbiorze haha.
Na razie to by było chyba na tyle, w późniejszym czasie pewnie będe jeszcze o coś dopytywać- z góry dziękuje za chęć pomocy i odpowiedzi- Pozdrawiam!
1:Czy do tej skrzyni biegów https://www.jackmotors.pl/oldtimer/skrzy...om=listing będzie pasować oryginalna zębatka startera-na niemieckim forum czytałem, że musi pasować ale wole się upewnić .
2:Czy ktoś z forum posiada ten zestaw https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...aign-id=21 i może coś niecoś o nim powiedzieć? Jak się sprawuje, czy jest to jakiś rezonator czy bardziej elastyk i jaki gaźnik do niego wybrać -28-30mm, oraz czy będzie można przy nim korzystać z oryginalnej puszki filtra powietrza-oczywiście sam filtr bedzie zmieniony .
3:Myślę nad wałem do tego secika i zastanawiam się czy nie zamontować https://www.jackmotors.pl/oldtimer/wal-k...aign-id=19. Zapewne ktoś już go montował u siebie w silniku i jestem ciekaw czy warto? Oprócz dodatkowego momentu obrotowego i zwiększenia pojemności podniesie jakoś znacząco moc silnika? Jeżeli tak to jakie mniej więcej będą to wartości-1km-3km? Zastanawia mnie również jego montaż -czy pod tą podkładkęhttps://www.jackmotors.pl/oldtimer/podkladka-pod-cylinder-simson-alu-5mm-zt-tuning?q=podk%C5%82adka+cy&campaign-id=14 dajemy też jakieś uszczelki czy wystarczy jakaś masa uszczelniająca typu dirko-victor reinz? Boje się,że przez uszczelki będę mieć za duży squish
4: Czy taka głowica https://www.jackmotors.pl/oldtimer/glowi...aign-id=20 będzie wystarczająca do tego cylka,czy może wybrać jakąś typu metrakit , aby miał lepsze chłodzenie.
5: Jaki kosz sprzęgłowy zamontować do tego silnika? Chciałbym, aby był cichy bo zakładałem kiedyś temat o hałasującym koszu i nie chciałbym powtórki z rozrywki. ZT albo RESO? Osobiście zastanawiałem się nad kupnem kosza od ronge motorsport. Czy ktoś z forum jest jego posiadaczem i może się o nim wypowiedzieć? I jak wygląda temat wysyłki-trzeba robić przelew ,czy można zapłacić przy odbiorze haha.
Na razie to by było chyba na tyle, w późniejszym czasie pewnie będe jeszcze o coś dopytywać- z góry dziękuje za chęć pomocy i odpowiedzi- Pozdrawiam!