17.02.2015, 20:56
No fajnie to idzie składaj zamówienie i składaj simka bo jestem ciekaw jak będzie wyglądał.
17.02.2015, 20:56
No fajnie to idzie składaj zamówienie i składaj simka bo jestem ciekaw jak będzie wyglądał.
19.04.2015, 22:05
Nareszcie znalazłem trochę czasu na simka i cos podziałałem choć niewiele i wciąż dużo brakuje, a więc tak założone kierunkowskazy, stop(jeszcze nie podłączony) nowa prawa manetka, nowe rączki(chwyty,gripy) założony bagażnik i to chyba na tyle. Najbliższe zakupy to koniecznie nowa oponka na przód, błotnik przedni którego szukam blisko siebie i nic... Mam tez pewien problem wydaje mi się, że tylne kolo stoi krzywo i ciągle nie daje mi to spokoju i też nie wiem czemu błotnik jest lekko krzywy jest to DDR i miałem mały problem aby go założyć bo za bardzo nie chciał pasować w mocowanie z przodu ale teraz siedzi jakieś pomysły?
22.04.2015, 17:28
Całkiem porządna maszyna A co do koła nie sugeruj się błotnikiem tylko wahaczem.
03.05.2015, 21:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.05.2015, 21:41 przez skwarciu21.)
Dzięki za komentarze i rady. Tymczasem prawie skończyłem przerabiać filtr powietrza, ala ten tuningowy. Dzisiaj przetestowane i działa bardzo fajnie teraz wystarczy bo wyszlifować, wyrównać i pomalować całość i ładnie uszczelnić z resztą po za tym skróciłem kolanko wydechowe o 2,5cm i simson wyżej sie wkręca i myślę]czy by jeszcze o 2cm go nie skrócić, ale może to juz gdy bd 80ccm.
Co do naklejek na bak to wrócą gdy pomaluję, bak, może i na zdjęciach wygląda ładnie to w rzeczywistośc ma odpryski rysy itp. w końcu to jeszcze fabryczny lakier. [/u]
03.05.2015, 22:18
Na pierwszy rzut oka myślałem że to znaczek poloneza
03.05.2015, 22:50
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.05.2015, 22:52 przez skwarciu21.)
Heh faktycznie podobne xd wzorowałem się na tym oryginalnym w sumie jest prawie takie samo, bo skoro się sprawdza, a zamiast wydawać 60zł na ten wkład kosztowało mnie to jakieś 15zł wliczając w to gąbkę do filtra.
04.05.2015, 17:52
Podobają mi się te amorki z tyłu,są w świetnej kondycji
[04.04.2013-17.08.2016 '87 Simson S51 B1-4
13.01.2016-01.12.2016 '81 Simson S51 N 16.01.2017- '82 Simson S51 B1-4/S51E 19.09.2016 '93 KAWASAKI KDX 125
28.12.2015, 22:44
No więc czas znów odkopać temat, Simson ma się dobrze z wyglądu nic się nie zmieniło w sumie i został trochę zaniedbany i odstawiony w kąt z powodu kupna auta. Ostatnio mam pecha do napinaczy.. już mi z 5 poszło, jak nie z lewej to z prawej strony czy to przy dokręcaniu koła zaczął się kręcić z ośką, albo po strzale z sprzęga... chińskie g**no. Musze sobie zrobić grubsze i pospawać sam. Co do silnika i 80ccm to własnie złożyłem pierwsze z x zamówienie na jm:
29.12.2015, 14:46
no secik ładny się szykuje
Simson s51/1
Cylinder: 60/3M by janusz94 Gażnik: Amal 19 (dysza główna 75) Zapłon: Platynki 12v Wydech: Spawak by garry Zapraszam na fanpage https://www.facebook.com/Projekt-zaciera...90/?ref=hl
05.01.2016, 01:08
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.01.2016, 01:36 przez skwarciu21.)
Dzięki, napinacz pospawany i problemy z nimi własnie się skończyły Przed nowym rokiem udało mi się kupić nowy podnóżek z uchwytem FEZ za jedyne 34zl a dzisiaj doszła paczuszka od jacka, ach nareszcie s80
Takie pytanko jeszcze czym różnią się te głowice od zwykłej i czy jest sens ja zakładać? http://www.jackmotors.pl/glowica-cylindr...-1873.html http://www.jackmotors.pl/glowica-cylindr...-2301.html
05.01.2016, 11:01
Głowice różnią się od zwykłej S50 średnicą roztoczenia na stopie. Zapobiega to obijaniu tłoka o głowice, dlatego radze Ci ją zmienić pod cylek 80ccm.
Głowica LT85 ma mniejszą komorę spalania.
05.01.2016, 21:49
Głowice mam od s80 chodziło mi czym różnią się te od seryjnej głowicy s80, co one dają, itp.
|
|