Witam,
Chciałbym wam zaprezentować mojego simsona s51 Enduro z1983roku którego zakupiłem w kwietniu 2012 roku za 400zł z papierami od tego czasu zaszło dużo modernizacji.
Na początku simson nie wyglądał za dobrze lecz za taką cene nie ma się czego spowiewać
Z czasem postępy posuwały dosyć dobrze,o ile była gotówka,simson w sierpniu 2012r został pomalowany bak i boczki na zielony metalic, błotniki natomiast na srebrny metalic,rama rok później w marcu 2013 na czarny akryl. Silnik w nim na początu nie był za dobry ponieważ leciało z niego z każdej strony tak jeździłem rok aż nazbierała się gotówka na lepszy egzemplarz.
Myślałem o sprzedaży ale na szczęście wykeciało mi to z głowy
Zakupiłem silnik nie rozpoławiany org ddr po dwóch miesiącach jazdy serią zrobiłem remont silnika lecz na starym cylindrze.Potem myślałem o lepszej mocy I do simsona wpadło 60/5/3M gaźnik amal 21 skrzynia 5b sprzęgło 5 tarcz reso kosz reso 23/71 Modernizacje były nie do zatarcia puki nie wpadł wydech chydro
Potem zdarzały się dwa przytarcia.
Nie będę się rozpisywał na koniec co siedziało w simsonie w zeszłym sezonie,
W tym roku zagości dość gruby setup
Jeśli chcecie coś wiedzieć śmiało pisać pytać.
Cyl:60/5/3m
Wał:s51/s60
Gaźnik:amal 21
Skrzynia:5b Lang
Kosz:Reso 23/71
Sprzęgło:Reso 5 tarcz
łożysko oporowe z dekielkiem
Łożyska:Koyo
Wydech:ZT Chydro 29
Zapłon:LFK
Vmax około 100km/h
Zapraszam do komentowania
Chciałbym wam zaprezentować mojego simsona s51 Enduro z1983roku którego zakupiłem w kwietniu 2012 roku za 400zł z papierami od tego czasu zaszło dużo modernizacji.
Na początku simson nie wyglądał za dobrze lecz za taką cene nie ma się czego spowiewać
Z czasem postępy posuwały dosyć dobrze,o ile była gotówka,simson w sierpniu 2012r został pomalowany bak i boczki na zielony metalic, błotniki natomiast na srebrny metalic,rama rok później w marcu 2013 na czarny akryl. Silnik w nim na początu nie był za dobry ponieważ leciało z niego z każdej strony tak jeździłem rok aż nazbierała się gotówka na lepszy egzemplarz.
Myślałem o sprzedaży ale na szczęście wykeciało mi to z głowy
Zakupiłem silnik nie rozpoławiany org ddr po dwóch miesiącach jazdy serią zrobiłem remont silnika lecz na starym cylindrze.Potem myślałem o lepszej mocy I do simsona wpadło 60/5/3M gaźnik amal 21 skrzynia 5b sprzęgło 5 tarcz reso kosz reso 23/71 Modernizacje były nie do zatarcia puki nie wpadł wydech chydro
Potem zdarzały się dwa przytarcia.
Nie będę się rozpisywał na koniec co siedziało w simsonie w zeszłym sezonie,
W tym roku zagości dość gruby setup
Jeśli chcecie coś wiedzieć śmiało pisać pytać.
Cyl:60/5/3m
Wał:s51/s60
Gaźnik:amal 21
Skrzynia:5b Lang
Kosz:Reso 23/71
Sprzęgło:Reso 5 tarcz
łożysko oporowe z dekielkiem
Łożyska:Koyo
Wydech:ZT Chydro 29
Zapłon:LFK
Vmax około 100km/h
Zapraszam do komentowania
_______________________________________
Simson S51 Enduro 83'
Post na forum:Simson s51E by Michax
Fanpage: https://www.facebook.com/SimsonS51byMichax/?fref=ts
Bikepics: https://www.bikepics.com/members/michax/83s51enduro/
Simson S51 Enduro 83'
Post na forum:Simson s51E by Michax
Fanpage: https://www.facebook.com/SimsonS51byMichax/?fref=ts
Bikepics: https://www.bikepics.com/members/michax/83s51enduro/