Witam wszystkich!
Chciałbym wam zaprezentować mojego Simsona enduro. Kupiłem go 13 października 2013r. Motorek jest z roku 1988. W simsonku jest instalacja 6v z zwykłym zapłonem elektronicznym. Przez poprzedniego właściela przeszedł remont silnika jak i wizualnie. W silniku zostały wymienione łożyska na SKF oraz został zrobiony 3 szlif cylindra na ddr cylindrze. Zostały wymienione następujące części:
-lusterka Simon IFA org
-kierownica MZA
-wydech
-osłona na wydech
-kolanko MZA (lepsza jakość)
-amortyzatory regulowane MZ
-dekiel na obrotomierz
-półka na zegary razem z gumami
-gaźnik BING 17
-łańcuch i zębatka zdawcza
-wypolerowane dekle
-akumulator
-tłok MZA 2p
-pokrowiec siedzenia
-licznik org.
-obrotomierz
-cewka butelkowa MZA krótka
-bagażnik tylny
-guma na bagażnik
A tak wygląda po zakupie w Staszowie
http://www.bikepics.com/pictures/2672664/
http://www.bikepics.com/pictures/2672666/
Od tamtej pory wiele się nie zmieniło. Zostały zakupione kolejne części u JM takie jak:
-tarcze sprzęgłowe ddr
-kosz sprzęgłowy
-korki oleju aluminiowe
-dźwignia sprzęgła
-guma dźwigni startera
-gumy odbojników siedzenia
-wkład lampy ba20d wesem
-napęd licznika 13z mza
-klosze kierunkowskazów przednich
-klakson 6v
I wiele tam drobiazgów których nie pamiętam
Aktualnie Simson wygląda bez wielkiej zmiany
http://www.bikepics.com/pictures/2674056/
http://www.bikepics.com/pictures/2674057/
http://www.bikepics.com/pictures/2674055/
http://www.bikepics.com/pictures/2674058/
http://www.bikepics.com/pictures/2674060/
Chciałbym wam zaprezentować mojego Simsona enduro. Kupiłem go 13 października 2013r. Motorek jest z roku 1988. W simsonku jest instalacja 6v z zwykłym zapłonem elektronicznym. Przez poprzedniego właściela przeszedł remont silnika jak i wizualnie. W silniku zostały wymienione łożyska na SKF oraz został zrobiony 3 szlif cylindra na ddr cylindrze. Zostały wymienione następujące części:
-lusterka Simon IFA org
-kierownica MZA
-wydech
-osłona na wydech
-kolanko MZA (lepsza jakość)
-amortyzatory regulowane MZ
-dekiel na obrotomierz
-półka na zegary razem z gumami
-gaźnik BING 17
-łańcuch i zębatka zdawcza
-wypolerowane dekle
-akumulator
-tłok MZA 2p
-pokrowiec siedzenia
-licznik org.
-obrotomierz
-cewka butelkowa MZA krótka
-bagażnik tylny
-guma na bagażnik
A tak wygląda po zakupie w Staszowie
http://www.bikepics.com/pictures/2672664/
http://www.bikepics.com/pictures/2672666/
Od tamtej pory wiele się nie zmieniło. Zostały zakupione kolejne części u JM takie jak:
-tarcze sprzęgłowe ddr
-kosz sprzęgłowy
-korki oleju aluminiowe
-dźwignia sprzęgła
-guma dźwigni startera
-gumy odbojników siedzenia
-wkład lampy ba20d wesem
-napęd licznika 13z mza
-klosze kierunkowskazów przednich
-klakson 6v
I wiele tam drobiazgów których nie pamiętam
Aktualnie Simson wygląda bez wielkiej zmiany
http://www.bikepics.com/pictures/2674056/
http://www.bikepics.com/pictures/2674057/
http://www.bikepics.com/pictures/2674055/
http://www.bikepics.com/pictures/2674058/
http://www.bikepics.com/pictures/2674060/
Cylinder: DDR seria 50ccm III szlif
Gaźnik: Bing 17
Wydech: a01
Instalacja: 6v electronic
A to filmik z prezentacją mojej maszyny
https://www.youtube/h?v=ZdkoDTpK2Og
Mój bikepisc http://www.bikepics/mebers/lulkas51/
Gaźnik: Bing 17
Wydech: a01
Instalacja: 6v electronic
A to filmik z prezentacją mojej maszyny
https://www.youtube/h?v=ZdkoDTpK2Og
Mój bikepisc http://www.bikepics/mebers/lulkas51/