03.12.2012, 20:11
Witam
Dnia: 03.12.2012 zakupiłem Simsona S51, motorower lekko zdekompletowany, poprzedni właściciel uczył się na nim jeździć. Z mojej strony tylko powiem, że nie pali, jest z deka zdekompletowany, pomalowany na czarny mat. Ale cena i dokumenty, oraz legendarna bezawaryjność (po wsadzeniu odrobiny grosza i serca) przekonały mnie do zakupu. Simsonek zarejestrowany i opłacony. Będzie robiony przez zimę. Aha, instalacja 12V, zapłon platynkowy, gaźnik 16N3-4, licznik do 100 km/h. Ogólnie ma braki większe i mniejsze, ale mam nadzieje, że zmieszczę się w 500 zł z remontem.
A brakuje mu kierunków, akumulatora, tylnego bagażnika, ale najpierw muszę poradzić sobie z awarią rozrusznika, potem wyregulujemy gaźnik i zapłon
Będzie robiony na turystyka - szyba na kierownicy, bagażniki boczne, owiewki na dłonie, lakier zostawię bez zmian.
poprzedni właściciel podobno przeprowadził remont silnika (wał z S70, łożyska FAG C3).
Dnia: 03.12.2012 zakupiłem Simsona S51, motorower lekko zdekompletowany, poprzedni właściciel uczył się na nim jeździć. Z mojej strony tylko powiem, że nie pali, jest z deka zdekompletowany, pomalowany na czarny mat. Ale cena i dokumenty, oraz legendarna bezawaryjność (po wsadzeniu odrobiny grosza i serca) przekonały mnie do zakupu. Simsonek zarejestrowany i opłacony. Będzie robiony przez zimę. Aha, instalacja 12V, zapłon platynkowy, gaźnik 16N3-4, licznik do 100 km/h. Ogólnie ma braki większe i mniejsze, ale mam nadzieje, że zmieszczę się w 500 zł z remontem.
A brakuje mu kierunków, akumulatora, tylnego bagażnika, ale najpierw muszę poradzić sobie z awarią rozrusznika, potem wyregulujemy gaźnik i zapłon
Będzie robiony na turystyka - szyba na kierownicy, bagażniki boczne, owiewki na dłonie, lakier zostawię bez zmian.
poprzedni właściciel podobno przeprowadził remont silnika (wał z S70, łożyska FAG C3).