Proszę o ocenę mojego Simsona S51
Teraz trochę o nim:
Kupiłem go w średnim stanie. Razem z tatą rozebraliśmy go do gołej ramy, pomalowaliśmy, wymieniliśmy wiele części i dalej go dopieszczamy.Jest on z 1989 roku. Jest po kapitalnym remoncie wszystkiego co się dało i wymianie jakichś 80% części. Nie żałowaliśmy na niego pieniędzy no i myślę że widać efekty. Koszt zakupu i remontu Simka wyniósł grubo ponad 4 tyś. zł.
Ogólna lista nowych części to:
*wnętrze silnika
*tarcze sprzęgłowe
*wszystkie linki
*manetki
*licznik i obrotomierz
*obie kapy silnika
*gaźnik Bing 17
*cylinder i głowica
*siedzenie pikowane
*bagażnik z paskiem
*podświetlenie na niebiesko
*instalacja elektryczna ze stacyjką i wszystkimi żarówkami
*półka na zegary
*wiele innych
Jeździ jak marzenie, mocny, zrywny.
Wypiaskowana i pomalowana rama, pomalowane bak i boczki.
Wszystkie części oryginalne MZA i DDR.
http://polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S-51/139025
Teraz trochę o nim:
Kupiłem go w średnim stanie. Razem z tatą rozebraliśmy go do gołej ramy, pomalowaliśmy, wymieniliśmy wiele części i dalej go dopieszczamy.Jest on z 1989 roku. Jest po kapitalnym remoncie wszystkiego co się dało i wymianie jakichś 80% części. Nie żałowaliśmy na niego pieniędzy no i myślę że widać efekty. Koszt zakupu i remontu Simka wyniósł grubo ponad 4 tyś. zł.
Ogólna lista nowych części to:
*wnętrze silnika
*tarcze sprzęgłowe
*wszystkie linki
*manetki
*licznik i obrotomierz
*obie kapy silnika
*gaźnik Bing 17
*cylinder i głowica
*siedzenie pikowane
*bagażnik z paskiem
*podświetlenie na niebiesko
*instalacja elektryczna ze stacyjką i wszystkimi żarówkami
*półka na zegary
*wiele innych
Jeździ jak marzenie, mocny, zrywny.
Wypiaskowana i pomalowana rama, pomalowane bak i boczki.
Wszystkie części oryginalne MZA i DDR.
http://polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S-51/139025