09.04.2019, 20:07
Simsony.info
Pojazdy użytkowników
S50, S51, S53, S70
Simson S51 B2-4
10.04.2019, 07:11
Tych redukcji jest kilka rozmiarów. Chyba że kupiłeś już najmniejszą.
Ehhh te gwinty cylindrów...
15.05.2019, 17:18
15.05.2019, 17:21
Fajnie ten gwint zrobiony. Jak to zostało zrobione? Napawane na stary? Jaki koszt? I gdzie?
Mnie też czeka podobny zabieg.
15.05.2019, 18:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.05.2019, 18:22 przez HoeronixHD.)
Resztki wyryte, obspawane na około i frezowanie na CNC. Razem z zaokrągleniem okna wydechowego i zrobieniem fazek wyszło 140zł. U Jacka. Tak też ich prosiłem żeby zrobić jak najładniej
18.05.2019, 21:10
19.05.2019, 01:44
No widzę w końcu elektronik Czyżby platynki odmówiły posłuszeństwa
19.05.2019, 15:10
Dzisiaj jeszcze jeździłem na platynkach. Kichanie z tłumika, odcinka przy pół gazu i na dodatek ledwo trójkę wbijałem bo zwalniał na tej trójce
19.05.2019, 20:20
Też myślę na zmianą zapłonu z platynek na elektronik, ale skoro działają to chyba nie ma sensu
Simson S51 B1-4 '83 (2.09.2013r -27.08.2016r)
Simson S51 B4 '88 "saharabraun"(20.11.2016r) Simson S70/1 B4 '89 "orangerot"(02.09.2017r) Simson s51B B1-4 '86 (20.11.2019) Simson s51B1-4 '83 (05.01.2020)
19.05.2019, 20:33
Jak ci działają to się ciesz, bo jak się zaczną psuć to już nie dojdziesz do sprawności
20.05.2019, 15:46
Czy ja wiem, zapłon jest po regeneracji 2500km zrobione bez awarii
Simson S51 B1-4 '83 (2.09.2013r -27.08.2016r)
Simson S51 B4 '88 "saharabraun"(20.11.2016r) Simson S70/1 B4 '89 "orangerot"(02.09.2017r) Simson s51B B1-4 '86 (20.11.2019) Simson s51B1-4 '83 (05.01.2020)
20.05.2019, 15:51
Ja też nie miałem z platynkami żadnego problemu. Ale u znajomego z elektronikiem.... palił moduły cały czas. Nawet ten wzmocniony z Alleg*o też spalił
20.05.2019, 17:42
Moje mimo dokręcenia przestawiały się raz do tyłu... raz do przodu. Dziś założyłem elektronika na próbę, całość z Plitza - jeszcze będę robił porządki. Na platynkach iskra biała najwięcej 5mm z samego kabla, a z plitza - 2,5cm z kabla - no zrobiło to na mnie wrażenie. Odpalił bez problemu bez klina ale kupuję potrzebne pierdoły i robię do końca
20.05.2019, 18:16
To miałeś coś nie tak z tymi platynkami. U mnie w komarku iskra z kabla idzie nawet na 3cm
20.05.2019, 20:37
A uznałem że szkoda moich nerwów
21.05.2019, 17:34
Kupiłem sobie przewód 0.75mm2 LGY w kolorze czarnym bo nie mogłem przeboleć że czarny przewód do cewki musiałem robić z dwóch
27.08.2019, 23:50
W piątek 23.08 simson odwiedził hamownię w jackmotors i wypluł trochę więcej jak seria
Natomiast w sobotę dzień później objechałem nim Tatry dookoła... Wszystko mam nagrane ale to ponad 130GB i mój komputer ma co robić na kilka dni... Podczas ostatnich jazd ucierpiał czujnik stopu przedniego hamulca oraz uchwyt tłumika który postanowił pęknąć przy otworze na śruby, został pospawany nad jeziorem Śniardwy a potem pękł w tym samym miejscu po objechaniu Tatr podczas chyba wprowadzania simsona na przyczepkę... Już wymienione, wyczyściłem także bęben tylnego hamulca w wyniku czego wrócił stop tylnego hamulca. Muszę się zastanowić nad jakimś lepszym wypełnieniem siedzenia, fabryczna gąbka ubiła się podczas jazdy i czułem tyłkiem każde przetłoczenie blachy siedzenia. Filmik z hamowni w drodze, czeka w kolejce na swoją kolej. Od Jacka dowiedziałem się jeszcze że mój simson ma jedną blokadę(za długie kolanko). Łapcie wykresik:
28.08.2019, 12:18
No jak na serie to super Kurde z ciekawości swoim DDR-kiem się muszę wybrać na hamownie Noi oczywiście czekam na nagrania
Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.
Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje
28.08.2019, 12:54
Z tym kolankiem to prawda. Ja tak z ciekawości kiedyś obciąłem kolanko o jakieś 3cm i simek od razu lepiej na obroty się wkręcał i rezo było lepsze
|
|