Witam, chciałbym wam przedstawić mojego Simsona S51 Comfort z 1980 roku Simka kupiłem na początku marca tego roku i możliwe, że ktoś go kojarzy
Aktualny set:
-Cylinder: Almot 70ccm
-Głowica: S70
-Tłok: MZA 2p
-Wał: MZA S70 bez wypełniaczy
-Kosz sprzęgłowy: S70
-Gaźnik: Amal 19T
-Skrzynia: 4b DDR
-Zapłon: Ducati Energia
-Instalacja: 12v
-Wydech: Fi32 z bulwą
-Przełożenia: 15z/34z
-Docisk sprzęgła: 1,6mm
-Łożyska: FAG C3
-Opona przód: Heidenau K63 80/80X16
-Opona tył: Heidenau K63 90/80X16
Zdjęcia zaraz po zakupie:
Od kupna wiele wizualnie się w nim nie zmieniło, ale jednak wpadło i zostało wymienionych kilka elementów takich jak:
-Naklejki na boczki S51 B
-Klosz tylnej lampy
Wymieniona została także blokada kierownicy, oring wałka startera, linka gazu, śruba spustu oleju, chlapacz przedniego błotnika i zrobiony czujnik stopu.
Później lekka polerka pokryw:
I tak się prezentował:
Ostatnio wymieniłem uszczelkę komory pływakowej, wyczyściłem dysze i wypolerowałem komorę pływakową:
[img][/img]
A tak Simson wygląda obecnie:
W planach:
-Poprawienie polerki pokryw silnika i innych aluminiowych elementów
-Wymienić żarówkę podświetlenia licznika
-Wymienić simering wałka startera
-Oddać tylne koło do centrowania
-Wymienić iglicę
-Pomalować korpusy na czarno
-Wymienić gumy podnóżków, gumę dźwigni startera i gumę dźwigni zmiany biegów
-Zdjąć naklejki z boczków, jednak lepiej wygląda bez nich
To by było na tyle, zapraszam do komentowania
Aktualny set:
-Cylinder: Almot 70ccm
-Głowica: S70
-Tłok: MZA 2p
-Wał: MZA S70 bez wypełniaczy
-Kosz sprzęgłowy: S70
-Gaźnik: Amal 19T
-Skrzynia: 4b DDR
-Zapłon: Ducati Energia
-Instalacja: 12v
-Wydech: Fi32 z bulwą
-Przełożenia: 15z/34z
-Docisk sprzęgła: 1,6mm
-Łożyska: FAG C3
-Opona przód: Heidenau K63 80/80X16
-Opona tył: Heidenau K63 90/80X16
Zdjęcia zaraz po zakupie:
Od kupna wiele wizualnie się w nim nie zmieniło, ale jednak wpadło i zostało wymienionych kilka elementów takich jak:
-Naklejki na boczki S51 B
-Klosz tylnej lampy
Wymieniona została także blokada kierownicy, oring wałka startera, linka gazu, śruba spustu oleju, chlapacz przedniego błotnika i zrobiony czujnik stopu.
Później lekka polerka pokryw:
I tak się prezentował:
Ostatnio wymieniłem uszczelkę komory pływakowej, wyczyściłem dysze i wypolerowałem komorę pływakową:
[img][/img]
A tak Simson wygląda obecnie:
W planach:
-Poprawienie polerki pokryw silnika i innych aluminiowych elementów
-Wymienić żarówkę podświetlenia licznika
-Wymienić simering wałka startera
-Oddać tylne koło do centrowania
-Wymienić iglicę
-Pomalować korpusy na czarno
-Wymienić gumy podnóżków, gumę dźwigni startera i gumę dźwigni zmiany biegów
-Zdjąć naklejki z boczków, jednak lepiej wygląda bez nich
To by było na tyle, zapraszam do komentowania