Witam Was,
w sierpniu 2016 kupiłem tego skutera po długim zastanawianiem się co tu kupić. na skuterka wzięło mnie ponieważ dużo jeżdżę przyczepą kempingową i będąc czasem gdzieś wypożyczałem taki sprzęt. Chciałem mieć coś takiego niezawodnego, niedrogiego co mogę ze sobą zabrać w / na przyczepie. Po poszukiwaniach i rozmowach z kolegami wybrałem wiadomo co Ważne było to abym mógł poznać go technicznie w całości, aby były dostępne części był mały i nie był plastikowy . Kupiłem go od dobrego kolegi i sprzedał mi go ale nie ukrywam że musiałem go do tego namówić. Zapłaciłem za niego 900 zl z bardzo małym przebiegiem i stał 10 lat w szopie ale palił. Proszę abyście nie sypali negatywami, zależało mi aby go mieć i sobie zrobić od serca. Pierwszy plan to sprawność techniczna a przy okazji wygląd.
Wklejam Wam zdjęcia jak wyglądał a następnie będę wklejał fotki jak go robiłem.
Miłego oglądania
Aktualnie mam zrobione dużo rzeczy.
Nowy lakier, dopasowany do oryginału,
nowe opony, pomalowane felgi, błotnik, tylni uchwyt, bagażnik, zregenerowane i odświeżone lagi.
generalka silnika: łozyska SKF, simeringi MZA, szlif do 60ccm tłok mza dopasowany idealnie + powłoka ceramiczna biała odporna na 1200C + poprawianie kanałów. zrobiłem to u MOTOR-TECH Piotr Woryna - pozwolę sobie podać gdzie bo to świetny gość.
Czyszczenie i malowanie tłumika - czarny mat, chciałem aby się trochę stracił.
Nie wspomnę o różnych drobiazgach takich jak regeneracja: hamulców , gaźnika, dolotu powietrza, poprawa elektryki, nowy akumulator.
Zrobiłem również bezinwazyjne mocowanie uchwytu na smartphona i zasilanie usb 2 x 3A ale to na dłuższe nieznane tereny lub wypady np na 2 dni gdzieś w pizdu byle była natura.
w sierpniu 2016 kupiłem tego skutera po długim zastanawianiem się co tu kupić. na skuterka wzięło mnie ponieważ dużo jeżdżę przyczepą kempingową i będąc czasem gdzieś wypożyczałem taki sprzęt. Chciałem mieć coś takiego niezawodnego, niedrogiego co mogę ze sobą zabrać w / na przyczepie. Po poszukiwaniach i rozmowach z kolegami wybrałem wiadomo co Ważne było to abym mógł poznać go technicznie w całości, aby były dostępne części był mały i nie był plastikowy . Kupiłem go od dobrego kolegi i sprzedał mi go ale nie ukrywam że musiałem go do tego namówić. Zapłaciłem za niego 900 zl z bardzo małym przebiegiem i stał 10 lat w szopie ale palił. Proszę abyście nie sypali negatywami, zależało mi aby go mieć i sobie zrobić od serca. Pierwszy plan to sprawność techniczna a przy okazji wygląd.
Wklejam Wam zdjęcia jak wyglądał a następnie będę wklejał fotki jak go robiłem.
Miłego oglądania
Aktualnie mam zrobione dużo rzeczy.
Nowy lakier, dopasowany do oryginału,
nowe opony, pomalowane felgi, błotnik, tylni uchwyt, bagażnik, zregenerowane i odświeżone lagi.
generalka silnika: łozyska SKF, simeringi MZA, szlif do 60ccm tłok mza dopasowany idealnie + powłoka ceramiczna biała odporna na 1200C + poprawianie kanałów. zrobiłem to u MOTOR-TECH Piotr Woryna - pozwolę sobie podać gdzie bo to świetny gość.
Czyszczenie i malowanie tłumika - czarny mat, chciałem aby się trochę stracił.
Nie wspomnę o różnych drobiazgach takich jak regeneracja: hamulców , gaźnika, dolotu powietrza, poprawa elektryki, nowy akumulator.
Zrobiłem również bezinwazyjne mocowanie uchwytu na smartphona i zasilanie usb 2 x 3A ale to na dłuższe nieznane tereny lub wypady np na 2 dni gdzieś w pizdu byle była natura.