Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Simson Schwable by Paliwo
Autor Wiadomość
biodizel Niedostępny
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51/
Dołączył: 22-04-2009
Liczba postów: 393
Reputacja: 4
Post: #1
Simson Schwable by Paliwo
Jak większość z was wie poszukiwałem od dawna silnika 4b. Szukałem daleko z znalazłem blisko bo 45km od miejsca zamieszkania.

Simsona zobaczyłem tydz temu na allegro. Pow o tym ojcu i padła decyzja jeśli będzie w sobote jedziemy oglądać i kupujemy.
PKP dojechałem do ostrowa a z wujem samochodem do miejscowości Zacharzew koło Ostrowa Wielkopolskiego. Po przyjeździe otworzyła nam żona syna włąściciela. Po krótkich oględzinach stwierdziliśmy że jest wart ceny. Przyszedł właściciel i mówi krótko i zrozumiale że simson odpala ale gaśnie po chwili. Widać silnik nie ruszany gościu szczery. Pada decyzja zdejmujemy dekiel sprzęgła jeśli łożyska ok to bierzemy. Obejżeliśmy pięknie łądnie. Simson odpalił. Widać chodzi idealnie więc winą jest układ paliwowy bo zalewa świece. Teraz cena gościu mówi 800 tak jak w necie ale za 600 odda. Okazało się że OC wyszło więc po negocjacji 600zł. Spisaliśmy umowę simson do auta i stoi w garażuSmile. Fotki będą na dniachSmile

Gosć miał go od 1988 roku więc jest od starszej osobySmile. Jutro będę go bardziej oglądałSmile. Org lakierSmile

[Obrazek: noofftopyl6.gif]
[Obrazek: avatar1jj9.gif]

Paliwo powraca na stare śmieciTongue


http://www.bikepics.com/members/paliwo201/
06.02.2010 20:37
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
Macy Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 15-11-2009
Liczba postów: 327
Reputacja: 5
Post: #2
RE: Simson Schwable by Paliwo
Ostro, czekamy na zdjęcia. i jeszcze nawet org. lakier. Wink

http://www.bikepics.com/members/macy/

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/70353
06.02.2010 21:01
WWW Szukaj Cytuj
Gołgo88 Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 04-12-2009
Liczba postów: 359
Reputacja: 1
Post: #3
RE: Simson Schwable by Paliwo
A tak to po co ci taka maszyna??

Forum o Simsonach - www.simsony.info
06.02.2010 21:07
WWW Szukaj Cytuj
Pata Offline
Simsoniara
*


Pojazd: s51 enduro
Dołączył: 22-11-2009
Liczba postów: 311
Reputacja: 6
Post: #4
RE: Simson Schwable by Paliwo
Świetnie , witamy nowego simka w naszym gronie hehe Biggrin

"Pal gumę , a nie duszę "

Simek pj: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Sims...uro/105669
Staram się pomagać

Diabeł tkwi w szczegółach
06.02.2010 21:54
WWW Szukaj Cytuj
biodizel Niedostępny
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51/
Dołączył: 22-04-2009
Liczba postów: 393
Reputacja: 4
Post: #5
RE: Simson Schwable by Paliwo
[Obrazek: dsc00305sr.th.jpg]

[Obrazek: dsc00306.th.jpg]

[Obrazek: noofftopyl6.gif]
[Obrazek: avatar1jj9.gif]

Paliwo powraca na stare śmieciTongue


http://www.bikepics.com/members/paliwo201/
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.02.2010 22:54 przez biodizel.)
06.02.2010 22:53
Szukaj Cytuj
Macy Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 15-11-2009
Liczba postów: 327
Reputacja: 5
Post: #6
RE: Simson Schwable by Paliwo
OoO kurde jaki potwór. Jak za 600zł to się opłacało. Smile

http://www.bikepics.com/members/macy/

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/70353
06.02.2010 22:57
WWW Szukaj Cytuj
R E K L A M A
Pata Offline
Simsoniara
*


Pojazd: s51 enduro
Dołączył: 22-11-2009
Liczba postów: 311
Reputacja: 6
Post: #7
RE: Simson Schwable by Paliwo
Fajny taki żółty potwór hehe Biggrin ,czadowy Smile,a zboku to twój stoi pomalowany ,też super Biggrin Biggrin

"Pal gumę , a nie duszę "

Simek pj: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Sims...uro/105669
Staram się pomagać

Diabeł tkwi w szczegółach
06.02.2010 22:59
WWW Szukaj Cytuj
marcin9561 Offline
Początkujący
*


Pojazd: Simson SR50
Dołączył: 13-01-2010
Liczba postów: 17
Reputacja: 0
Post: #8
RE: Simson Schwable by Paliwo
hehe spoko sprzęcik Biggrin
07.02.2010 09:43
Szukaj Cytuj
biodizel Niedostępny
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51/
Dołączył: 22-04-2009
Liczba postów: 393
Reputacja: 4
Post: #9
RE: Simson Schwable by Paliwo
http://www.youtube.com/watch?v=fxI4gaqi3...re=channel

Interes się udałBiggrin. Przy kupnie simek nie palil . znaczy sie palił ale gasl po 10s. Dziś wymieniłem świece dałem mu kielicha i odpaliłSmile. Drobne regulacjie i śmigankoBiggrin.

[Obrazek: noofftopyl6.gif]
[Obrazek: avatar1jj9.gif]

Paliwo powraca na stare śmieciTongue


http://www.bikepics.com/members/paliwo201/
07.02.2010 12:21
Szukaj Cytuj
Miras Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Aprilia sr 50
Dołączył: 03-07-2009
Liczba postów: 418
Reputacja: 1
Post: #10
RE: Simson Schwable by Paliwo
O kur*a paliwo ale machine se zakupiłeś Biggrin fajny.

Aprilia sr50 forever Biggrin
07.02.2010 20:42
Szukaj Cytuj


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info