15.11.2014, 19:29
Sporo pracy , aby wyglądał tak jak na fotce. Powodzenia !
15.11.2014, 19:29
Sporo pracy , aby wyglądał tak jak na fotce. Powodzenia !
Czas na kolejną (dużą) aktualizację
Simson jest już w częściach aktualnie wygląda tak (na zdjęciach brakuje niektórych elementów): A tu już zapakowany w drodze do lakiernika: I na miejscu kolor ramy, baku i kilku małych pierdół to RAL 7040, a z resztą blach ciągle waham się pomiędzy RAL 5012 a RAL 5015. Zrezygnowałem też ze szkiełkowania silnika - zostanie on porządnie wyczyszczony i może wpadnie lekka polerka, ale nie wiem czy to konieczne, bo cały silnik przez 90% czasu będzie pod przykryciem Łapcie jeszcze zdjęcie kilku detali, które będą pochromowane (oczywiście najpierw będą porządnie wyczyszczone : Kolejny UP dopiero w okolicy Świąt, bo wtedy odbiorę pomalowane blachy. To chyba tyle Komentujcie
29.11.2014, 15:23
Fajnie że coś ruszyło , ale droga do efektu finalnego jeszcze daleka.
Powodzenia!
29.11.2014, 23:22
Trochę pracy jeszcze zostało, ale na rozpoczęcie sezonu musi wyjechać
30.11.2014, 22:53
Widzę kompletna renowacja, tak trzymać!
01.12.2014, 08:47
Albo grubo, albo wcale
Przed chwilą dostałem odpowiedź z "chromowni". Za elementy ze zdjęcia wyżej żądają 740zł...
01.12.2014, 08:52
To chyba nie będzie chromowania
01.12.2014, 09:01
To się jeszcze okaże
Cena samego chromowania jest bardzo blisko ceny, którą zapłaciłem za całego Simka Na szczęście mam jeszcze czas na decyzję... Pożyjemy, zobaczymy
06.12.2014, 18:37
http://olx.pl/oferta/renowacja-regenerac...d42f2ff234 koleś we Wrocławiu zajmuje się chromowaniem i cynkowaniem zapytaj się jego ile by za to wziął, bo ma tanio
Powodzenia i wytrwałości w renowacji simka
06.12.2014, 20:12
Dzięki
Na pewno zapytam, bo aktualnie koszt chromowania tych części przewyższa koszt nowych gratów z MZA. Ale jak wiadomo, cena idzie w parze z jakością, dlatego nie wiem, czy warto się w takie coś pakować. A dzisiaj wyczyściłem stopkę centralną z 35 letniego brudu, smaru i kurzu. W sumie to już wygląda dobrze i nie wiem, czy jest sens wymiany jej na nową. Niestety dzisiaj jest już ciemno, ale jutro postaram się wrzucić zdjęcia oczyszczonej stopki
06.12.2014, 20:14
Chromowanie to niestety drogi interes. Możesz pytać gdzie indziej , 750zł za te "pierdółki" to drogo.
07.12.2014, 15:09
Niestety zauważyłem, że chromowanie tanio nie wyjdzie, ale jak już się za coś zabieram, to musi byś zrobione porządnie, a nie poprawiane co 2 lata...
Szukam innych "chromowni", aby porównać ceny, tak więc, jeśli macie taki zakład godny polecenia, proszę o jakiś kontakt _____________________________________________________________________________________________ Oto obiecane zdjęcia stopki. Nie jest idealnie (możliwe, że pójdzie do szkiełkowania), ale przynajmniej jest srebrna, a nie czarna -> na pierwszej stronie widać mniej więcej w jakim była stanie. Komentować
07.12.2014, 16:06
No nieźle to doczyściłeś Trzymaj tak dalej!
Mógłbyś fotki wrzucać troszkę pomniejszone ? Bo długo mi się ładują , a i tak forum je zmniejsza.
07.12.2014, 16:09
Spoko, następne trochę zmniejszę
Zaraz idę do garażu czyścić kolejne przełączniki Jak się uda, to wieczorem kolejne fotki
07.12.2014, 19:09
Wróciłem
Dzisiaj wyczyściłem korpusy przełączników (chyba tak się to nazywa), blaszkę od gazu oraz mały pierścień. Oto porównanie względnie czystej części z tą sprzed 35 lat w "oryginalnym brudzie" A tutaj już wszystkie części umyte: No i porównanie ze stopką centralną: Może nie są to duże rzeczy, ale i tak jestem dumny, że chciało mi się to robić Niestety jak widać odcisnął się na nich ząb czasu i szkiełkowanie lub chromowanie będzie nieuniknione. Do wyczyszczenia został już tylko wydech, ale to za tydzień. Myślicie, że metoda z Kretem sprawdzi się do wyczyszczenia go od środka?
09.12.2014, 20:40
Możesz go jeszcze wypalić od środka
09.12.2014, 20:47
Wypalić się boję
Nigdy tego nie robiłem i nie wiem, czy mi to wyjdzie. Widziałem tu na forum poradnik o oczyszczaniu wydechu i mimo wszystko wolę użyć kreta. Stąd pytanie, czy to działa?
09.12.2014, 21:49
Pewnie że działa, według mnie najlepiej kret + wypalanie. Wystarczy wlać benzyny i podpalić
09.12.2014, 22:00
W takim razie jeśli się uda, to w weekend spróbuję wyczyścić w ten sposób wydech. Jeśli nie wyjdzie, no to pozostanie kupić nowy
A przy okazji - jeśli znacie jakieś "galwanizerie" i wiecie, że nie odwalą fuszerki, to proszę o kontakt, bo części czekają na chrom
19.12.2014, 15:30
Ja w mojej Etezecie kreta nasypałem i zalałem wrzątkiem. Maszynka gwizda
|
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Simson Schwalbe Kr51/1 | Nostromos | 5 | 14,952 |
01.01.2021, 11:02 Ostatni post: twojstara1 |
|
Króciec gaźnika Schwalbe KR51/1 | Nostromos | 0 | 7,870 |
13.05.2020, 16:52 Ostatni post: Nostromos |
|
KR51/2, sentymentu czas... | adjurc | 21 | 30,032 |
02.05.2020, 19:55 Ostatni post: Rybieusz |
|
Schwalbe KR51/2E | wlodi239 | 15 | 12,460 |
11.03.2020, 17:39 Ostatni post: bomBer |
|
schwalbe KR51/1 | Burza999 | 0 | 3,075 |
12.12.2018, 21:28 Ostatni post: Burza999 |