''Mała'' historia mojego simsona
Witam wszystkich. Jak wielu z was zapewne mnie zna, tak więc chciałbym wam pokazać mojego Simsona Sr50 b4 z 87r.
Simsona zakupił mój wujek w 1998r. Simson jest od wielu lat w naszej rodzinie, lecz gdy wujek wyjechał za granicę przekazał go mojemu ojcowi.
Gdy miałem 7lat tata zaczął mnie uczyć na nim jeździć, ogarnąłem go w 2 dni, biegi itp. Lecz gdy simson był w moim posiadaniu nie skończyło się na 50cc.
Po pierwsze poprzedni właściciel zaczął remontować silnik bez mózgu i kupił jakiś chiński wał i kilka razy korba się ''ułamała'' nie wiem jak to możliwe ale ok bez komentarza. Załatwiłem u drugiego wujka wał do simsona ddr i został silnik złożony na nowych uszczelkach,simeringach itp. Potem znowu oberwał się gwint na cylindrze ddr i tata zakupił 50cx.. Tyrałem go do 2011r. Potem nastał czas na ''tjuningi''. Z zimy 2011/2012 zakupiłem takie części jak:
cylinder by berciu 60/5/3 po korektach by pypu140
tłok magic piston mza 1p
gaźnik amal 21t
zapłon ducati energia z malaguti f12
wydech reso sport a28 lux
kosz sprzęgłowy s51
łożyska fag c3 i tak dalej.
Lecz na początku jeździłem na wale s51 ddr i platynkach i po 400km ukręciło wał.. i musiałem zakupic s70 mza z wypełniaczami
Tak oto jeździłem całe 4 miesiące na tym secie ale po 4 miesiącach znudził mi się ten set i przyszła pora na ''Big Bore'' tzn:
+Cylinder DT 100 ccm 11k rpm - po portingu przez majstra pypa
+Tłok Suzuki Ad/Ag 100 53,5mm - tłok podtoczony przez majstra pypa i odchudzony przez krzycha205
+Gaźnik Mikuni 28
+Wał s70 z wypełniaczami Mza wyważony - korba odchudzona przez krzycha205
+Kosz s51 Mza
+Zapłon Ducati Energia
+Spawak 9600rpm - wycinany przez pypa i liczony
+Łożyska Fag C3 TvH
-Skrzynia 5b long Mza
+Membrana Tec Racing
Dobra koniec opisu bo i tak nikt go nie przeczyta , a jeśli się tego podejmie jest ''hardcorem'' .
Od razu ''mówię'' simson nie ciekawie wygląda, ale to się zmieni jak silnik odpali to wpadną amortyzatory od mz , szerokie lacze , owiewka lepsza , lusterko f1 , a jak na razie podaję wam link do mojego BP:
http://www.bikepics.com/members/fishu/
AKTUALNY ZDJĘCIA ! http://www.bikepics.com/members/fishu/12sr501/
Liczę na miłe komentarze i żeby temat prowadził się przyjemnie bez spamu
Witam wszystkich. Jak wielu z was zapewne mnie zna, tak więc chciałbym wam pokazać mojego Simsona Sr50 b4 z 87r.
Simsona zakupił mój wujek w 1998r. Simson jest od wielu lat w naszej rodzinie, lecz gdy wujek wyjechał za granicę przekazał go mojemu ojcowi.
Gdy miałem 7lat tata zaczął mnie uczyć na nim jeździć, ogarnąłem go w 2 dni, biegi itp. Lecz gdy simson był w moim posiadaniu nie skończyło się na 50cc.
Po pierwsze poprzedni właściciel zaczął remontować silnik bez mózgu i kupił jakiś chiński wał i kilka razy korba się ''ułamała'' nie wiem jak to możliwe ale ok bez komentarza. Załatwiłem u drugiego wujka wał do simsona ddr i został silnik złożony na nowych uszczelkach,simeringach itp. Potem znowu oberwał się gwint na cylindrze ddr i tata zakupił 50cx.. Tyrałem go do 2011r. Potem nastał czas na ''tjuningi''. Z zimy 2011/2012 zakupiłem takie części jak:
cylinder by berciu 60/5/3 po korektach by pypu140
tłok magic piston mza 1p
gaźnik amal 21t
zapłon ducati energia z malaguti f12
wydech reso sport a28 lux
kosz sprzęgłowy s51
łożyska fag c3 i tak dalej.
Lecz na początku jeździłem na wale s51 ddr i platynkach i po 400km ukręciło wał.. i musiałem zakupic s70 mza z wypełniaczami
Tak oto jeździłem całe 4 miesiące na tym secie ale po 4 miesiącach znudził mi się ten set i przyszła pora na ''Big Bore'' tzn:
+Cylinder DT 100 ccm 11k rpm - po portingu przez majstra pypa
+Tłok Suzuki Ad/Ag 100 53,5mm - tłok podtoczony przez majstra pypa i odchudzony przez krzycha205
+Gaźnik Mikuni 28
+Wał s70 z wypełniaczami Mza wyważony - korba odchudzona przez krzycha205
+Kosz s51 Mza
+Zapłon Ducati Energia
+Spawak 9600rpm - wycinany przez pypa i liczony
+Łożyska Fag C3 TvH
-Skrzynia 5b long Mza
+Membrana Tec Racing
Dobra koniec opisu bo i tak nikt go nie przeczyta , a jeśli się tego podejmie jest ''hardcorem'' .
Od razu ''mówię'' simson nie ciekawie wygląda, ale to się zmieni jak silnik odpali to wpadną amortyzatory od mz , szerokie lacze , owiewka lepsza , lusterko f1 , a jak na razie podaję wam link do mojego BP:
http://www.bikepics.com/members/fishu/
AKTUALNY ZDJĘCIA ! http://www.bikepics.com/members/fishu/12sr501/
Liczę na miłe komentarze i żeby temat prowadził się przyjemnie bez spamu