Witam Jestem nowy na forum! Wcześniej byłem użytkownikiem innego lecz nie przypadło mi do gustu!
Do żeczy-
Simson Kupiony w 2008r.
od tego czsu dostał wiele nowych części
Mechanika
*Cylinder o pojemności 60ccm z 4 kanałami przelotowymi na wysokości 36mm od górnej krawędzi tulei, oknem wydechowym na 27mm od górnej krawędzi tulei i poszerzonym o 0,5mm. Okno ssące także obniżone o 1,5mm. Cylinder Produkcji Polskiej ALMOT
* Tłok MZA wypolerowanym denkiem i podcięty od strony okna ssącego o 1,5mm
*Gaźnik BVF 16n1-11 roztoczony na 19mm z dyszą 72ml/min
*Wydech DDR ze skróconym walcem środkowym na 9,3 cm przerobioną końcówką tłumiącą na AOA 2 i kolankiem 26mm
*Głowica 60 splanowana 1,5mm
*Wał DDR z wypełniaczami
*Wszystkie łożyska SKF C3 na całym silniku
* Skrzynia 4 stopniowa
*Kosz sprzęgła s70 (2,95) docisk 1,6mm cale nowe sprzęgło
*zębatka 16z.
Pozdrawiam!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/SR_50/43835
Do żeczy-
Simson Kupiony w 2008r.
od tego czsu dostał wiele nowych części
Mechanika
*Cylinder o pojemności 60ccm z 4 kanałami przelotowymi na wysokości 36mm od górnej krawędzi tulei, oknem wydechowym na 27mm od górnej krawędzi tulei i poszerzonym o 0,5mm. Okno ssące także obniżone o 1,5mm. Cylinder Produkcji Polskiej ALMOT
* Tłok MZA wypolerowanym denkiem i podcięty od strony okna ssącego o 1,5mm
*Gaźnik BVF 16n1-11 roztoczony na 19mm z dyszą 72ml/min
*Wydech DDR ze skróconym walcem środkowym na 9,3 cm przerobioną końcówką tłumiącą na AOA 2 i kolankiem 26mm
*Głowica 60 splanowana 1,5mm
*Wał DDR z wypełniaczami
*Wszystkie łożyska SKF C3 na całym silniku
* Skrzynia 4 stopniowa
*Kosz sprzęgła s70 (2,95) docisk 1,6mm cale nowe sprzęgło
*zębatka 16z.
Pozdrawiam!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/SR_50/43835