(16.04.2019, 20:21 )moto10 napisał(a): elegancki simsonek az mnie korci dokonczyc swój stary silnik 73/4/3TT na jakim etapie prace masz przy ramie?
Dzięki, przy ramie z chęcią wyrzuciłbym seryjny wahacz, tak to jak najbardziej wszystko mi teraz odpowiada. Teraz gdybym miał robić od nowa cylinder to nie byłby jakiś ser szwajcarski typu 70/6/3TT, bo teraz już wiem, że ilość dziurek nie świadczy o mocy
(16.04.2019, 20:47 )moto10 napisał(a): Powiem ci ze tuleje poliamidowe przy moich poliuretanowych wymiakaj zrobiłem sobie wszystkie tulejki w amorach łozu i wachaczu z poliuretanu czerwonego 85hsa i robia robote zwałszcza na dołach u mnie na drodze i prowadzeniu na asfalcie,gratis dla mnie to tłumienie drgan wywalenie org listwy od biegów w sr to jest podstawa wdg mnie zrobiłem to odrazu przy robieniu mojego i biegi wchodza jak w s ce wiec bajeczka zapraszam do sb
Dla mnie przy poliamidiach na wahaczu, łożu i zwykłych gumach w tylnich amorach jest za twardo, natomiast przód na najtwardszych sprężynach jest trochę za miękki, utwardziłbym go z chęcią. Może spróbowałbym włożyć w sprężyny gumy, coś na zasadzie odbojników.