25.03.2018, 15:26
Witam. Tak jak w temacie coś mi zaczeło stukać w cylindrze. Silnik po remoncie generalnym.
Nowe części: Wał s70 sport, Cylinder dpr85 z membraną (Zestaw z JackMotors z tłokiem 1p), Łożyska koyo, Simeringi viton, Głowica lt85, Gaźnik OKO24.
Stare części: Skorupa silnika, Skrzynia 5b, Zapłon ducatti energia, Kosz sprzęgła RESO Z71+Z23, Mechanizm rozruchu, Zębatka zdawcza.
Świeżo po remoncie miałem problem z odpaleniem go ponieważ ścinał mi kliny lecz już problem rozwiązany. Zaraz po tym jak rozwiązałem problem z klinem odpaliłem go i coś zaczeło stukać. Kosz sprzęgła ma lekkie luzy na zębach lecz bym to wykluczył gdyż przed remontem (60cc) było wszystko ok. Gdy wyjmę świece jest wszystko tak jak być powinno, zapłon jest na swoim miejscu (Wnioskuje po brązowym nalocie na świecy). Łożyska osadzałem na ciepło. Silnik lekko kopci ale jest to raczej wina bogatszej mieszanki (Jakieś 120/150ml na 5l). Czasami złapie o kopa czasami o kilka(Raczej wina nie wyregulowanego gaźnika). Szpilki podokręcane na 12Nm. Składałem już parę silników w tym kilka od simsona lecz nie miałem takiego przypadku.
Nagranie z pracą silnika: https://www.youtube.com/watch?v=RT0pP4Y4...e=youtu.be
Nowe części: Wał s70 sport, Cylinder dpr85 z membraną (Zestaw z JackMotors z tłokiem 1p), Łożyska koyo, Simeringi viton, Głowica lt85, Gaźnik OKO24.
Stare części: Skorupa silnika, Skrzynia 5b, Zapłon ducatti energia, Kosz sprzęgła RESO Z71+Z23, Mechanizm rozruchu, Zębatka zdawcza.
Świeżo po remoncie miałem problem z odpaleniem go ponieważ ścinał mi kliny lecz już problem rozwiązany. Zaraz po tym jak rozwiązałem problem z klinem odpaliłem go i coś zaczeło stukać. Kosz sprzęgła ma lekkie luzy na zębach lecz bym to wykluczył gdyż przed remontem (60cc) było wszystko ok. Gdy wyjmę świece jest wszystko tak jak być powinno, zapłon jest na swoim miejscu (Wnioskuje po brązowym nalocie na świecy). Łożyska osadzałem na ciepło. Silnik lekko kopci ale jest to raczej wina bogatszej mieszanki (Jakieś 120/150ml na 5l). Czasami złapie o kopa czasami o kilka(Raczej wina nie wyregulowanego gaźnika). Szpilki podokręcane na 12Nm. Składałem już parę silników w tym kilka od simsona lecz nie miałem takiego przypadku.
Nagranie z pracą silnika: https://www.youtube.com/watch?v=RT0pP4Y4...e=youtu.be