14.07.2011, 09:34
Bede miał taki set 71/5/2/2M spawak 11,5k gaźnik amal 21 itd
czy opłaca kupić skrzynie 5b długą za 400zł??
Prosze szybko o odp!
czy opłaca kupić skrzynie 5b długą za 400zł??
Prosze szybko o odp!
14.07.2011, 09:34
Bede miał taki set 71/5/2/2M spawak 11,5k gaźnik amal 21 itd
czy opłaca kupić skrzynie 5b długą za 400zł?? Prosze szybko o odp!
14.07.2011, 12:51
Jak dla mnie bez sensu, ale to Twoja decyzja.
Potrzebujesz pomocy? Pisz zawsze chętnie pomogę
14.07.2011, 13:28
Na 5b masz inne przełożenia i więcej można wycinąc.. a czy się opłaca to Twoja decyzja
14.07.2011, 14:41
do takiego strojenia, to 13z i w sumie v max będzie takie jak na 4b i 15, tylko but duuuużo lepszy.
15.07.2011, 10:58
Na pewno da ci sporo przyśpieszenie, v-max też coś powinien dać ale nie dużo. No i szpan że inne simsony mają po 3b lub 4b a ty 5b.
15.07.2011, 19:23
Mało się rozpisałeś, no ale jeżeli masz wszystko już zmienione i przy szykowane do włożenia tej większej skrzyni (5b) to oczywiście że uciągnie i poczujesz jak ci o wiele lepiej idzie.
Chodzi mi o zmianę cylindra na większą pojemność (80ccm). Ja bym wolał kupić sportowy tłumik "Leo Vince"+ jakieś dodatki wizualne.
15.07.2011, 21:48
neptun nie pierd*l farmazonów, bo nie masz zielonego pojęcia o tuningu i założę się, że nigdy nie jechałeś na moto co ma więcej niż 4 kanały a o spawaku (dyfuzorze) nie wspomnę i nie wiesz jak zachowuje się silnik strojony na 9500, czy tam nawet 11500 jak ma autor tematu, więc się nie wypowiadaj na ten temat.
15.07.2011, 21:59
Pypu nie stresuj się Posty se tylko nabija niewnoszac nic do tematu.
Jak ja teraz
Potrzebujesz pomocy? Pisz zawsze chętnie pomogę
15.07.2011, 23:48
Wy już wszystko napisaliście a on dalej swoje gada i to jeszcze głupoty... No po prostu takich to jeb*ac
Potrzebujesz pomocy? Pisz zawsze chętnie pomogę
16.07.2011, 12:24
A więc... masz rację nie znam się na całkowitym tuningu ( tak jak ty pewnie się ch*ja znasz i ch*ja wiesz). Zmiana skrzyni z 4b na 5b to coś dziwnego ( jeszcze nigdy nie widziałem takiej skrzyni). Więc pisze to co wiem a nie tego co doświadczyłem.
Cytat:założę sięJuż widzę jaki z ciebie hazardzista ( na ciemno). Cytat:że nigdy nie jechałeś na moto co ma więcej niż 4 kanałyHaha to jak przeczytałem to aż się roześmiałem.. mało wiesz o mnie człowieku to skąd taki wniosek? Po jakimś poście? To gratuluje. Gdy by to nie była prawda to bym nie pisał. A ten drugi (Lazer) widać że jakiś przydupas.
16.07.2011, 14:32
Dobra skończcie te ot...... Na gadu się ugadajcie. A co do tematu to w seryjnym wg. mnie to gra nie warta świeczki.I znów robić jakiś cyl osprzęt do tego to ci taniej wyniesie wstawienie jakiegoś silniczka od jakiegoś japońca ze skrzynią 6b.Chyba że chcesz sobie zrobić Simka pod siebie nie żałujesz na niego pieniędzy i lubisz się z tym pogrzebać to nie ma problemu.Przy tej skrzyni jakimś cylku 80 strojonym na jakieś 9500 przy podobnym rozwiązaniu jak w tabori to myślę że by to ciekawie chodziło.na pewno byś mógł znacznie większą prędkość osiągnąć niż na skrzyni 4b bo byś miał mniejsze "rezo dziury" między biegami.
16.07.2011, 17:04
sam mówisz, pojemność 80 i 9500 a nie poj 70 i 11500 bo to przepaść.
neptun, a cb nie znam, ale widzę, że nie miałeś styczności nawet z podnoszeniem okna wydechowego, skoro piszesz, że byś se założył lv do 50-60ccm i będzie miał tyle mocy, że od razu 5b uciągnie, a seryjna 50-60ccm na lv dostanie jednym słowem zmułę i nie zaprzeczysz, że nie masz cylka wielokanałowego z osprzętem, bo jakbyś miał to byś wiedział jak się taki zestaw zachowuje.
16.07.2011, 17:41
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.07.2011, 17:42 przez Piotrek111938.)
Kłania ci się czytanie ze zrozumieniem, tak wiem że są wakacje a w twojej szkole jest taki niski poziom, ale poćwicz sobie czytanie ze zrozumieniem. Pisałem że na skrzyni 5b uciągnie jedynie gdy będzie miał na to przygotowany pojazd. Musi mieć pojemność cylindra większą (przynajmniej 80ccm). Na mniejszej pojemności ujedzie ale będzie wolno jechał.
Widzę że ranga "Simson miesiąca" odebrała ci rozum.
16.07.2011, 17:41
Dobra skoncz. Neptun wypowiadaj się jak tylko wiesz a nie przypyszczasz -.-
Potrzebujesz pomocy? Pisz zawsze chętnie pomogę
16.07.2011, 19:42
(16.07.2011, 17:41 )Neptun napisał(a): Musi mieć pojemność cylindra większą (przynajmniej 80ccm). Na mniejszej pojemności ujedzie ale będzie wolno jechał. Daj mi kase to zrobie 60 co uciągnie 5b bez problemu A pozatym wiesz po co jest 5b?-Jest on po to aby jechać spokojnie,ekonomicznie nie piłując silnika (tu mowa o silnikach co osiągają wysze obroty),a co za tym idzie większą prędkość maxymalną.
Spawanie wydechów.
S i Sr Kontakt PW Spawanie Aluminium -nadspawywanie cylindrów,karterów -dospawywanie żeberek -i wiele innych... GG: 10286989 BP: http://bikepics.com/members/sz4et0m
16.07.2011, 20:37
widzę, że sz4t0m mnie rozumie, bo prędzej 5b uciągnie 60/4 z seryjnym strojeniem niż 90/x/x ze strojeniem ponad 10k (mowa tu o seryjnych przełożeniach), a ty od mojej rangi i szkoły się odstosunkuj, a wiedzy nie zdobędziesz z forum, ale musisz też dać coś od siebie i pobawić się w tuning, a zobaczysz jak zachowuje się 60, 70ccm wystrojona na wyższe obroty, i że taki silnik się o 5b (ani o większą zębatkę, a nawet przeciwnie) nie prosi za bardzo.
16.07.2011, 20:45
I dodam tyle że 4b jak i 5b ma te same przełożenia tylko 5 to nadbieg
Spawanie wydechów.
S i Sr Kontakt PW Spawanie Aluminium -nadspawywanie cylindrów,karterów -dospawywanie żeberek -i wiele innych... GG: 10286989 BP: http://bikepics.com/members/sz4et0m |
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
70/4 i 80/4 a skrzynia 4 biegowa | swinkers | 10 | 5,194 |
12.07.2021, 00:41 Ostatni post: Sportingcc11 |
|
skrzynia | Rolnik696 | 0 | 1,176 |
20.01.2017, 09:47 Ostatni post: Rolnik696 |
|
Skrzynia biegów | Puszek997 | 8 | 3,683 |
03.05.2011, 13:34 Ostatni post: pypu140 |
|
skrzynia | dawid_464 | 17 | 6,952 |
12.02.2011, 21:38 Ostatni post: tomaek333 |
|
Skrzynia 5 biegowa | HalogeN | 9 | 9,518 |
23.06.2010, 12:15 Ostatni post: Szpan90 |