Witam, mam taki plan aby mój cylinder (zwykłe 50ccm od almotu) wysłać do jackmotors na przeszlifowanie na 60ccm i potem na przeróbkę na sześciokanałowca(60/4). Teoretycznie sprawa wychodzi taniej, niż kupno nowego cylindra. (W kupowanie używanego od kogoś nie chcę się bawić, bo nigdy nie wiadomo jak tam sprawa wygląda.) I tutaj mam kilka pytań.
1.Czy takie kombinowanie ma sens, nie będzie problemów z taką przeróbką? Z jm odpisali mi, że można tak zrobić ale wolę się upewnić zanim będę zamawiać.
2. Lepiej amala 19 czy 21? Z tego co wyczytałem 21 nadaje się potem do większych setów ale czy na oryginalnych dyszach nie będzie go zalewać?
3.Tłok planuje kupić taki: http://www.jackmotors.pl/old-timer/tlok-...aign-id=14
Lepiej spisze się 1p czy 2p? Jakieś opinie o tym tłoku?
4.Ile trzeba docierać potem taki zestaw? Standardowo 500km?
5.Jak wygląda sprawa z wysyłką cylindra do JM?
6.Da radę na seryjnym kolanku?
To chyba wszystko. Z góry dzięki za pomoc, chcę się doinformować nim zacznę coś dalej działać ;D
1.Czy takie kombinowanie ma sens, nie będzie problemów z taką przeróbką? Z jm odpisali mi, że można tak zrobić ale wolę się upewnić zanim będę zamawiać.
2. Lepiej amala 19 czy 21? Z tego co wyczytałem 21 nadaje się potem do większych setów ale czy na oryginalnych dyszach nie będzie go zalewać?
3.Tłok planuje kupić taki: http://www.jackmotors.pl/old-timer/tlok-...aign-id=14
Lepiej spisze się 1p czy 2p? Jakieś opinie o tym tłoku?
4.Ile trzeba docierać potem taki zestaw? Standardowo 500km?
5.Jak wygląda sprawa z wysyłką cylindra do JM?
6.Da radę na seryjnym kolanku?
To chyba wszystko. Z góry dzięki za pomoc, chcę się doinformować nim zacznę coś dalej działać ;D