09.03.2009, 21:51
Schematy przeróbek cylindrów Tabori Tuning.
http://www.taborituning.hu/
http://www.taborituning.hu/
09.03.2009, 21:51
Schematy przeróbek cylindrów Tabori Tuning.
http://www.taborituning.hu/
No to ja dodam kilka słów o tej przeróbce
No to tak . Jest to przeróbka mająca na celu zrobienie wysokoobrotowego potwora Niby jest to fajne ale jak jest większa góra to trzeba szybko redukować biegi żeby nie spadł z wysokich obrotów bo inaczej to będziemy musieli go pode pchać ;P Obroty max sięgają 10-14k(zależy od pojemności itp) , wiadomo platynki sie gubią przy ok 10k , elektronik długo na takich obrotach nie pożyje więc najlepiej jest mieć zapłon vape, który wiadomo nie jest tani. Do zasilenia 50/4TT potrzebny jest nam gaźnik 19mm (np Amal 19 ) 60/4TT 21-24mm (delltoro 21 - etz 150) Ogólnie przeróbka jest wg mnie nie opłacalna. No ale jeżeli ktoś chce mieć wysokoobrotowego potwora i liczy sie z tym że cały czas manetka do końca to niech robi TT. pozdro. Nie śpiesz sie jak piszesz używaj polskich znaków takich jak ż,ó,ę,ć,ź itp//Siabot Fiat 126p 86r/01r
Aprilia SR50 96r Simson S51 85r UBUNTU user
09.03.2009, 22:02
Scooty napisał(a):najlepiej jest miec zapłon vape,który wiadomo nie jest taniA drugim wyjściem jest PVL ;p
Na podstawie tego kogo masz koło siebie wiesz kim naprawdę jesteś.
09.03.2009, 22:08
Dlaczego uważasz że electronic nie pożyje długo na takich obrotach?
09.03.2009, 22:09
Przy 10k to nawet dobrze ustawiony platyniarz trochę pochodzi.
kat. B, C, C+E w kieszeni
09.03.2009, 22:13
Mechanik elektronic nie jest stworzony do takich obrotów spali się instalacja
Na podstawie tego kogo masz koło siebie wiesz kim naprawdę jesteś.
Co do elektronika to gdzieś czytałem że spada jego żywotność , jak sie mylę to sory
Co do platynek to przy ok 10k obr gubią sie tzn nie dają iskry w odpowiednim momencie Fiat 126p 86r/01r
Aprilia SR50 96r Simson S51 85r UBUNTU user
09.03.2009, 22:17
Platynki gubią przy 11k. A jeśli nawet to można zrobić takie coś, że zakłada się dodatkową sprężynkę na platynki. Ale przy takich obrotach to i tak długo nie wytrzyma :/ Najlepiej kupić VAPE
kat. B, C, C+E w kieszeni
09.03.2009, 22:20
Właśnie dlatego napisałem ok 10k.
Fiat 126p 86r/01r
Aprilia SR50 96r Simson S51 85r UBUNTU user
23.03.2009, 15:01
No i jeszcze dodam coś od siebie:
http://www.taborituning.hu/simson_tuning_01.html i http://www.taborituning.hu/simson_tuning_03.html Przygoda z Simsonem zakończona...23.06.2010r...
...2011...Passat...
29.03.2009, 23:32
Co do platynek i z tym że przy 10-11k obrotów nie dają iskry to głupota bo one dają ale poprostu sie gubią czyli coś takiego jak nie w tym momencie co trzeba by dawały coś takiego mniej więcej a tak to ciekawe jak by sie sprawdał np 50/4TT z membraną napewno dół by się wtedy poprawił
02.04.2009, 14:39
no przecież napisałem że sie gubia a nie że wogóle iskry nie dają.
Dół był by lepszy ale jednak TT robi swoje więc troche by sie polepszył Fiat 126p 86r/01r
Aprilia SR50 96r Simson S51 85r UBUNTU user
To i tak wszystko jest na hu* podane jak się ma taki wysokoobrotowy silnik to trzeba:
1. Przerobić cyl. 2. Zmienić zapłon. 3. Włożyć wał wzmacniany bo zwykły tego nie wytrzyma. 4. Co jakiś czas wymieniać tłok z pierścieniami a później robić szlify. 5. Co pewien czas wymieniać łożyska bo będą szumieć i mogą się rozsypać. 6. Trzeba lać bardzo dużo do baku. 7. Lać do benzyny jakieś leprze oleje typu Motul. 8. Przydało się by też sprzęgło 5 tarczowe bo zwykłe ślizgać się będzie. 9. W silniku też musi być lepszy olej. 10. Świece muszą też być inne bo silnik się będzie nieźle grzał chyba że zamontujecie chłodnicę. 11. Trzeba pozmieniać zębatki bo bez tego nasz tuning nic nie będzie wart. 12. A jeżeli chcemy aby sim jechał ponad 100km/h to trzeba było by ramę wzmocnić. 13. No i pozostaje podstawowy problem z policją. Więc jak widać chyba się nie opłaca robić "bestii" z Simsona Jeśli się z czymś mylę to mnie poprawcie. "Co jakiś czas" miałem na myśli np. 1 - 2 lat
Trzymaj rękę na gazie, nogę na biegu, nie przestrzegaj zasad, reguł......
http://www.polskajazda.pl/Profil,Yam...on,SR,50/15283
03.04.2009, 07:22
Nie zgodzę się tylko z 10 punktem. Silnik nie będzie się bardziej grzał, jeśli będzie chodził na lepszym oleju, i świece nie muszą być inne.
kat. B, C, C+E w kieszeni
03.04.2009, 19:39
To ci tylko zmniejszy trochę temperaturę ale i tak będzie gorętszy niż normalnie ;p
Trzymaj rękę na gazie, nogę na biegu, nie przestrzegaj zasad, reguł......
http://www.polskajazda.pl/Profil,Yam...on,SR,50/15283
08.04.2009, 17:50
jak ktos chce miec hardcore niehch robi a innym uj do tego.
Fiat 126p 86r/01r
Aprilia SR50 96r Simson S51 85r UBUNTU user
Sorki że odkopuje temat ale niechce zakładać nowego i zaśmiecać forum takimi samymi tematami...
Wiec mam pare pytań co do takiego cylindra poniewasz jestem w trakcie przerabiania.. Jeśli dam okno wydechowe na te 24mm to czy platynki wytrzymaja takie obroty? czy lepiej dać na 25,5 albo 26mm?
oki.. bester a wyliczył byś mi wydech pod 50/4 TT z wydechem na 26?
Pkt reputacji gwarantowany To jak bester? wyliczysz mi? bo w tygodniu bym sobie pospawał...
30.11.2009, 20:57
Mam pytanko tam jest schemat tłumika pod TT i on pasuje do 50/2TT czy do 50/4TT ?
|
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Tabori tuning | karlik357 | 4 | 3,158 |
15.10.2014, 18:14 Ostatni post: Mumii |
|
Spawak by Tabori vs Pseudo-Sport | Kubeck | 16 | 9,817 |
08.12.2009, 19:32 Ostatni post: sz4et0m |
|
Tabori Tuning opinie | Fokus | 1 | 3,296 |
21.07.2009, 15:11 Ostatni post: pili98 |