23.06.2022, 09:42
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.06.2022, 13:24 przez twojstara1.)
Mam kolegę (nazwijmy go oszczędnym) z którym niedługo jadziemy prawdopodobnie na Bałkany.
Kolega ma z 5 ogarów 200 więc naturalnie jedzie tą zemstą polsko czeską.
Będzie remontował najlepszy silnik jaki mai zakładał górę silnika którą parę lat temu zrobiłem. W tej chwili jest:
-cylinder głowica 60/2 z wypolerowanym i oknami.
-tłok przerobiony według inż. Sałka.
- skrócone kolanko.
- rozwiercony kruciec ssący i dopasowany do cylindra i gaźnika.
-dobrana najlepsza dysza w gaźniku.
PYTANIE BRZMI CO JESZCZE MOŻNA ZROBIĆ ABY 0 KOSZTEM ZWIĘKSZYĆ MOC W SILNIKU JAWA 223?
KOLEGA MA SMYKAŁKĘ W RĘKACH I WSZYSTKIE NARZĘDZIA PRÓCZ DREMELA DO POWIĘKSZANI OKIEN W CYLINDRZE.
Jak wypalić skutecznie nagar z tłumika jawy tak aby chrom nie zszedł.
Kolega ma z 5 ogarów 200 więc naturalnie jedzie tą zemstą polsko czeską.
Będzie remontował najlepszy silnik jaki mai zakładał górę silnika którą parę lat temu zrobiłem. W tej chwili jest:
-cylinder głowica 60/2 z wypolerowanym i oknami.
-tłok przerobiony według inż. Sałka.
- skrócone kolanko.
- rozwiercony kruciec ssący i dopasowany do cylindra i gaźnika.
-dobrana najlepsza dysza w gaźniku.
PYTANIE BRZMI CO JESZCZE MOŻNA ZROBIĆ ABY 0 KOSZTEM ZWIĘKSZYĆ MOC W SILNIKU JAWA 223?
KOLEGA MA SMYKAŁKĘ W RĘKACH I WSZYSTKIE NARZĘDZIA PRÓCZ DREMELA DO POWIĘKSZANI OKIEN W CYLINDRZE.
Jak wypalić skutecznie nagar z tłumika jawy tak aby chrom nie zszedł.