25.08.2012, 09:24
Witam. Chciałbym stuningować Simsona SR 50 na 60. Polećcie mi jakie części zakupić oprócz wydechu i żeby zestaw nie kosztował więcej niż 800zł.
25.08.2012, 09:24
Witam. Chciałbym stuningować Simsona SR 50 na 60. Polećcie mi jakie części zakupić oprócz wydechu i żeby zestaw nie kosztował więcej niż 800zł.
25.08.2012, 10:05
Zależy jak zwykła 60 to tylko cylek. Jak wielokanałowiec to cylek, gaźnik, wał dla pewności
Simson s51 89r. : -Zapłon-platyny 6V -Gaźnik- Amal 16 -Wydech AoA1 -Cyl -No Name -zacier -Tłok -//- -//- W oczekiwaniu na cylinder DDR z 82 roku i tłoczek MZA Pomogłem? Daj +!
25.08.2012, 15:29
Jeżeli wał nie ma luzów to nie ma potrzeby kupować wału, zależy jaka 60ccm.
25.08.2012, 16:10
Ciekawi mnie kiedy ludzie nauczą się używać szukajki, nawet nowego tematu byś nie musiał zakładać.
A dokładnie jakich części użyć i czy trzeba też założyć nową skrzynie biegów i powiększać kartery?? Ja bym chciał żeby ta 60ccm jechała ok. 90km/h nie chce szybszego bo simek ma słabe hamulce, chyba że można przerobić i założyć jakieś lepsze hamulce.
http://moto.allegro.pl/cylinder-simson-s...10486.html http://moto.allegro.pl/simson-gaznik-tun...64311.html czy ten cylinder i gaźnik nadają się na tuning czy to są jakieś lipy??
25.08.2012, 19:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.08.2012, 19:19 przez Piotrek111938.)
Haha, ta to i powiększ siedzenie lub jakąś podpórkę z tyłu że by cię nie zje**ło z tej prędkości 90km/h.
Trzeba ci dużo tłumaczyć. Nie, kartery powiększasz od 70ccm, wzwyż. Nie, nie musisz zakładać nowej skrzyni biegów. Nie, nie pojedzie ci 90 km/h na wet na dobranym osprzęcie pod 60 ccm. Tak, można przerobić hamulce. Ale po co, takiej prędkości w zyciu nie osiągniesz. No chyba że będziesz spadał z ogromnej góry- bawił się w kaskadera. To i najlepsze hamulce nie dadzą ci pewności. Inwestój w strój który by cię ochraniał. POWODZENIA !
25.08.2012, 20:10
w opisie jest 12km i prędkość max. nawet 100km/h a przy 60ccm jest to osiągalne tylko zależy jaka jest założona zębatka.
25.08.2012, 20:55
Tylko później nie pisz, że Simson Ci się rozlatuje. Cylinder 60ccm, i zębatka 16 lub 17. Większe pole miałbyś w 70ccm. Po za tym Sr50 się nie nadaje za bardzo do takiego tuningu. Pozdrawiam!
właśnie że sr sie nadawają. Kumpel stuningował simsona na 90ccm
http://www.youtube.com/watch?v=oDfzSw2N8...ature=plcp A poza tym sr i s maja te same silniki http://www.youtube.com/watch?v=GsgviuvKi...ature=plcp http://www.youtube.com/watch?v=sfEleiyqa...ure=relmfu
25.08.2012, 21:22
"nadawają" HAHAHHA
Simson s51 89r. : -Zapłon-platyny 6V -Gaźnik- Amal 16 -Wydech AoA1 -Cyl -No Name -zacier -Tłok -//- -//- W oczekiwaniu na cylinder DDR z 82 roku i tłoczek MZA Pomogłem? Daj +!
25.08.2012, 21:28
Boczek97, w pierwszym momencie nie skumałem o co z tym chodzi, ale jak to napisałeś to już kumam
Simson jeździ i odpala, Simson zawsze zadowala !
http://www.bikepics.com/pictures/2567278/ http://www.bikepics.com/pictures/2567278/
25.08.2012, 22:49
Ujmijmy to ściśle za "wiejski slang".
Szymcio- Teraz kolego, to żeś obraził sr-ki :d. S 51 od Sr niczym praktycznie po za ramą się nie różni, silnik taki sam. Każda pojemność wejdzie nawet 125 ccm (gdy chcesz się w to bawić). Tu i tu trzeba rozwiercać kartery aby wszedł. Z tym że zębatka 17z nie jest zalecana do sr, nawet odradzana. Co do kaskadera który założył temat... nie wież we wszystko co ci mówią, pokazują. To ja ci nagram film jak jadę góralem na 1 biegu 80 km/h- uwierzysz? Ja mam: 60/4, gaźnik Amal 19 (z dyszą 80), zębatkę 16z, spawaka wszystko (spawak i cylek) jest robione na 9.500Rpm. I 100 km/h nie idzie :d
A ile ci idzie Mi starczy żeby wyciągał między 80 a 90km/h
Ale ten simson na filmiku naprawdę 90ccm. Jak jechałem tym simsonem to byłem pod wrażeniem. http://allegro.pl/show_item.php?item=2486874666 - to jest ten silnik
26.08.2012, 10:07
Miłej jazdy na małych kółkach Piotrek i oby Ci się poszczęściło z zawrotnymi prędkościami. Wiem, że to to samo, ale Sr normalnie nie podchodzi... Pozdrawiam! ( i nie obraziłem ;P )
26.08.2012, 10:58
To nowość, bo jak mam z przodu w rowerze przerzutkę na 3 to jadę szybciej.
26.08.2012, 11:58
Pisałem wyżej, że możesz tak samo wrzucić 125ccm. Ale to już dużo zabawy przy czym trzeba cały silnik wymieniać aby podzespoły wytrzymały.
Szymcio- tak, wiemy że masz S51. Ale tak się tym nie szczyć że "Mam najlepszy motorower, bo mam S51". Jeżeli pod v-max bierzesz jedynie koła 16vs12 to tylko współczuć twojego myślenia. Dużą rolę odgrywa układ napędowy- tzn. ilość zębów na zębatce, kosz sprzęgłowy itd.
26.08.2012, 12:46
Daj mi chociaż jeden post w którym się szczycę, że mam najlepszy motorower Simson S51. Według mnie Sr50 nie nadaje się do szybkiej jazdy, ale nadaje się i to bardzo do tuningu optycznego. Pozdrawiam!
26.08.2012, 13:08
Oj zdziwił byś się gdy bym cię jeszcze brał na sr-ce.
|
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Tuning sr50 | Damianek21 | 13 | 4,451 |
04.07.2016, 21:43 Ostatni post: Kornel[LWG] |
|
Tuning simson sr50 | karol9990 | 37 | 23,592 |
03.08.2011, 01:09 Ostatni post: Lazer |