Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tuning na 60/...
Autor Wiadomość
iksdelelel Offline
Wtajemniczony
*


Pojazd: Simson SR50
Dołączył: 08-04-2018
Liczba postów: 45
Reputacja: 0
Post: #1
Tuning na 60/...
Witam. Przymierzam się do zmiany cylindra w moim simku. Czytałem trochę o setach 60/4 i 60/4/3 i nadal nie wiem co wybrać. Czytałem że do 60/4/3 potrzeba już spawaka bo wyżej się wkręca i przy tym więcej pali, czy do 60/4 też potrzeba spawaka? Ogólnie różnica między 60/4/3 a 60/4 jest niewielka. Chciałbym żeby simek trochę pojeździł. Aktualnie mam 60/2 lecz poprzedni właściciel mało o niego dbał i nawet 50 1p z podniesonymi kanałami potrafi go wyprzedzić a przy lekkiej górce nawet 80 chce lecieć... Ktoś opisał by wady i zalety obu secików w kontekście opłacalnośći (dodatkowe koszty żeby mogło to jechać), spalania i żywotności?
08.05.2019 22:53
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
Pawelek01 Offline
Moderator
Moderator


Pojazd: simson 80/4/3 :D
Dołączył: 04-11-2015
Liczba postów: 1,424
Reputacja: 59
Post: #2
RE: Tuning na 60/...
60/4 na dobrym tłoku:
+duża żywoyność
+małe spalanie
+przy dobrym osprzęcie jak i wykonaniu osiągi porównywalne z 60/4/3
+duży moment z dołu
-hmmm nie wiem co wpisać bo ja minusów nie widze
60/4/3:
+dobrze zgrany ma duży rezonans
+większa ilość okien a co za tym idzie pow okien jest lepiej rozłożona i pierścień ma mniejsze szanse na spotkanie się z krawędzią (teoretycznie) a w praktyce i tak się zatrze
-spalanie jest większe niż w 60/4 i zazwyczaj potrzeba większego gaźnika (mówimy o secie na spawaku cały czas żeby nie było że gadam durnoty)
-trzeba go kręcić dość wysoko

Ogólnie zadaj sobie 1 pytanie chcesz poświrować sobie 3 razy w tygodniu (60/4/3)czy mieć niskoobrotowca na trase i na miasto (60/4)i wtedy wybierz

http://simsony.info/Thread-Simon-s80-by-Pawelek

http://www.jackmotors.pl/
08.05.2019 23:18
Szukaj Cytuj
Podziękowania: iksdelelel
iksdelelel Offline
Wtajemniczony
*


Pojazd: Simson SR50
Dołączył: 08-04-2018
Liczba postów: 45
Reputacja: 0
Post: #3
RE: Tuning na 60/...
Właśnie o to mi chodziło, wielkie dzięki. Simek raczej do spokojnego dojazdu na praktyki i mało kiedy świrować. Xd jak już wybierać 60/4 to jaki? Almot czy jm mk2? Czy może zwykły mza? Chodzi jeszcze o tłok.. Black racing, mza czy może z innego moto dopasować coś się da?
08.05.2019 23:53
Szukaj Cytuj
HoeronixHD Offline
Moderator
Moderator


Pojazd: S51B3 & S70E
Dołączył: 26-06-2016
Liczba postów: 873
Reputacja: 15
Post: #4
RE: Tuning na 60/...
MK2 z tłokiem barikit

Mój endurak
09.05.2019 00:38
WWW Szukaj Cytuj
Podziękowania: iksdelelel


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  tuning Simsona s51 enduro s1t3qqq 8 156 27.03.2019 00:25
Ostatni post: HoeronixHD
  Zakup simsona + tuning genezyp306 13 480 01.02.2019 20:36
Ostatni post: ProMot
  Simson - Pod oryginał czy Tuning? SynAnarchii 2 332 18.11.2018 22:30
Ostatni post: SynAnarchii
  Gaźnik ZT Tuning 16N1-11 - opinie Feberos 1 1,042 12.06.2017 22:36
Ostatni post: Rutkosky
  Seria, czy może tuning? Adrianovsky 0 535 20.05.2016 21:10
Ostatni post: Adrianovsky

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info