11.08.2015, 09:25
Wtam założyłem temat gdyż mam taki problem.W moim tłoku MBX (cylek 90/4) po ok 500km zaczęły wariować pierścienie(na gorącym silniku) odcinają,strzelają stukają wogule moto dość mocno grzeje na wysokich obrotach nie jedzie macie jakieś pomysł? sprawa ma się tak:
Górny rowek na pierścień miał za mały wymiar musiałem troche zeszlifować pierścień zdarłem troche jakąś czarną warstwę z 1 dnej strony żeby wszedł mimo wszystko dalej był mały opór(przekładałem pierścienie myśląć że to pierścien jest wadliwy ale było to samo).
Są 2 pierścienie pod dolny zakłada się jeszcze dodatkowy trapezowy.
Co da jak wywalę dolny pierścień i pod górny założę trapezowy ?
Może wywalić sam trapezowy albo wymienić same pierścienie a górny rowek poszerzyć ?.
Górny rowek na pierścień miał za mały wymiar musiałem troche zeszlifować pierścień zdarłem troche jakąś czarną warstwę z 1 dnej strony żeby wszedł mimo wszystko dalej był mały opór(przekładałem pierścienie myśląć że to pierścien jest wadliwy ale było to samo).
Są 2 pierścienie pod dolny zakłada się jeszcze dodatkowy trapezowy.
Co da jak wywalę dolny pierścień i pod górny założę trapezowy ?
Może wywalić sam trapezowy albo wymienić same pierścienie a górny rowek poszerzyć ?.