Witam, jak w temacie. Wczoraj z kolegami próbowaliśmy moich amorów. Jak jeździłem sam to amory wcale nie chodziły. Dopiero kiedy usiadłem z kolegą to zaczęły pracować. I też wcale cudownie nie chodziły, w porównaniu do mza kolegi. Zdj http://vlep.pl/ri3hq4.jpg http://vlep.pl/yzprb0.jpg . Wydaje mi się, że one są źle przykręcone, bo z jednej strony wystaje gwint a z drugiej nie. Jak myślicie co zrobić z tym?
Simsony.info
Forum o Simsonach
Awarie
Twarde amory.
03.07.2015, 17:04
Tak, tak tylne. Już dodaję zdjęcia, bo coś mnie w nich zastanawia...
04.07.2015, 09:57
Nie ma tam żadnej regulacji? Jeśli nie to rozkręcaj, bo raczej przez internet nikt i tak Ci nie powie, jaki jest powód złej pracy tylnego zawieszenia.
04.07.2015, 10:05
Zanim to rozbierzesz to daj zdjęcie całego tylnego zawieszenia.
Sorry, dopiero teraz ogarnąłem, dlaczego to drugie zdjęcie nie chciało mi się władować. :f Szkoda tracić czasu, zacznij to rozbierać. Bardzo możliwe, że coś weszło w amortyzator i przez to nie chodzi on tak płynnie, jak powinien.
04.07.2015, 10:24
Już zgłupiałem. :e Zobacz sobie na zdjęciach Simson'ów jak to jest przykręcone, po czym załóż tak samo swoje amortyzatory.
Próbowałeś regulacji na dole amortyzatorów? One regulują m. in. wysokość zawieszenia i twardość. Spróbuj tutaj pozmieniać na różne konfiguracje. (Z obu stron musisz mieć tak samo ustawione!)
Pozdrawiam!
Szymcio
04.07.2015, 12:04
Oceń, czy to są wgl amorty od s51B? Bo patrze po innych to coś mi się nie zgadza, a czy na czerwono to jest regulacja? ZDJ: http://vlep.pl/7nwf8i.jpg http://vlep.pl/kuqchy.jpg http://vlep.pl/jd03vi.jpg
04.07.2015, 12:05
To jak one są top teraz im obojętne. Posłuchaj porad, zdemontuj amorki, rozbierz je i sprawdź czy chodzą płynnie.
04.07.2015, 12:06
Na razie muszę pozbierać info, bo dopiero co je wykręciłem, tata mówił, że dobrze, że są twarde, bo jak patrzył u mojego kolegi, to mówił, że jak się wpieprzy w dziurę z dużą prędkością, to nie będzie ciekawie. Ma ktoś z was/widział te amorty co podałem wyżej? A u siebie jak macie ustawione na miękko czy twardo?
04.07.2015, 12:25
Ustaw jak Ci pasuje. Tylko też nie przesadzaj z miękkością, ponieważ możesz sobie zaszkodzić, jak się w jakąś dziurę wpierniczysz.
04.07.2015, 12:42
W tym sęk, że nie wiem, czy na tych zdj co są wyżej: http://vlep.pl/7nwf8i.jpg http://vlep.pl/kuqchy.jpg http://vlep.pl/jd03vi.jpg nie jestem pewien czy te na czerwono to regulacja, bo nie chcce mi się odkręcać i skręcać gwint.
Masz ustawione amortyzatory na najtwardszym położeniu. To co dałeś na czerwono nie jest do regulacji. Regulujesz hakiem od wydechu śrubą, która jest na dole. Pod tą śrubą, którą się kręci masz ząbki i według położenia ząbka masz ustawione je na najwyższej pozycji. U mnie w miarę jeździ na drugim ząbku od położenia najniższego. Co do oryginalności to te amortyzatory nie są oryginalne, ponieważ ten model Simsona miał tylko szklankową konfigurację.
Pozdrawiam!
Szymcio |
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Krzywe sprzęgło i twarde | iksdelelel | 9 | 1,888 |
26.08.2020, 21:44 Ostatni post: adasiek185 |