24.05.2016, 23:09 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.05.2016, 23:11 przez _SITEK_.)
Em nie mam śruby od regulacji obrotów przy gazniku nie mam jednej szpilki i zapłon regulowany na oko bo zginęła mi suwmiarka :/ Dopiero w piątek ogarniam to wszystko :/ na skucie u kolegi jak jechałem obok było 80km/h na gps'e 70 ważę 69 No i cyl z JM
Obrotomierza pewnie nie masz, ale jak motocykl kręci wysokie obroty, są to już maksymalne dla danego silnika to ciężko sprawić, żeby jeszcze bardziej się wkręcał - wtedy możesz manewrować tylko przełożeniami. Jeśli przy 70 km/h na oryginalnych zębatkach więcej już nie może kręcić, to zdecydowanie brakuje mu mocy. Jak kręci na biegu 1,2,3? Do takich samych obrotów jak na 4?
Tak tyle że nwm jak już zmierzyć v maxa no :/ skuter pokazuje 80 gps 70 kolega miał simka leciał mu 70 a biorę go na luzie bez problemu nawet z pasażerem miał licznik org i taki cyfrowy pokazywał mu 76 na prostej i 85 z górki i załóżmy że leciał 70 to skoro go biorę na lajcie to 80 powinien wykręcić. Tylko że jak jade na max to deczko da się odczuć że szarpie dop przodu i potem zwalnia minimalnie i tak jak by strzelał tak jak by cicho ale da się to odczuć