12.07.2020, 19:26
W simsonie mam wydech 32mm gaźnik 21.
Przez chwilę jeździłem na cylindrze z MZA lub Almotu 60/4/3 tłok ZT-TUNING 1 pierścień.
Kupiłem taki zestaw i po 320 km docierania postanowiłem że sprawdzę v/max zatarł się po 400 metrach.
Oddałem ten tłok i cylinder do tunera(jednego z lepszych) który tuninguje silniki 2T/4T aby przeszlifował je tak żeby to jeździło.
Założyłem cylinder i tłok. Pierwsze 40km przejechałem z prędkością 40km/h następnie 100km z prędkością 60km/h i następnie 120km z prędkością 70km/h.
Prędkość maksymalna to 80km/h a tłok się zatarł przy prędkości 70km/h bez ostrzeżenia i podczas równej pracy 70km/h (zębatka 15z) od 20km.
Mieszanka 1:25 olej motul półsyntetyczny
Pytania:
Czy to normalne w cylindrach MZA/ALMOT że góra cylindra tam gdzie nie dochodzi pierścień się rozdyma jak beczka. Góra cylindra tak się rozeszła że jest kilka setek szersza niż reszta.
Przy 80km/h mam manetkę odkręconą tylko do połowy. Jeśli odkręcę więcej to gaźnik zaczyna po 20s zalewać cylinder i silnik gaśnie.
JAKI CYLINDER DOBRY KUPIĆ I JAKI TŁOK ABY TO MIAŁO OSIĄGI I SIĘ NIE ZACIERAŁO.
Przez chwilę jeździłem na cylindrze z MZA lub Almotu 60/4/3 tłok ZT-TUNING 1 pierścień.
Kupiłem taki zestaw i po 320 km docierania postanowiłem że sprawdzę v/max zatarł się po 400 metrach.
Oddałem ten tłok i cylinder do tunera(jednego z lepszych) który tuninguje silniki 2T/4T aby przeszlifował je tak żeby to jeździło.
Założyłem cylinder i tłok. Pierwsze 40km przejechałem z prędkością 40km/h następnie 100km z prędkością 60km/h i następnie 120km z prędkością 70km/h.
Prędkość maksymalna to 80km/h a tłok się zatarł przy prędkości 70km/h bez ostrzeżenia i podczas równej pracy 70km/h (zębatka 15z) od 20km.
Mieszanka 1:25 olej motul półsyntetyczny
Pytania:
Czy to normalne w cylindrach MZA/ALMOT że góra cylindra tam gdzie nie dochodzi pierścień się rozdyma jak beczka. Góra cylindra tak się rozeszła że jest kilka setek szersza niż reszta.
Przy 80km/h mam manetkę odkręconą tylko do połowy. Jeśli odkręcę więcej to gaźnik zaczyna po 20s zalewać cylinder i silnik gaśnie.
JAKI CYLINDER DOBRY KUPIĆ I JAKI TŁOK ABY TO MIAŁO OSIĄGI I SIĘ NIE ZACIERAŁO.