17.04.2019, 11:23
00.3 najniższym kable wyglądają ok iskrownik cewka ładowania też wygląda na dobra. Cewka od światła już gorzej. Ale światło jest.
17.04.2019, 11:23
00.3 najniższym kable wyglądają ok iskrownik cewka ładowania też wygląda na dobra. Cewka od światła już gorzej. Ale światło jest.
18.04.2019, 23:13
Cewka nie ma jakichś widocznych uszkodzeń zwojów?
Spróbuj jeszcze zmierzyć rezystancję: 1) pomiędzy punktami lutowania kabli do cewki (rezystancję samego uzwojenia cewki) 2) punktem lutowania szaro-czerwonego a końcówką szaro-czerwonego 3) punktem lutowania czerwonego - żółtego a końcówką czerwonego - żółtego Jakie kolory mają kable wychodzące z tych cewek (zwłaszcza z tej od ładowania)? http://simsony.info/attachment.php?aid=3054
25.04.2019, 17:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.04.2019, 17:52 przez szczupak404.)
Szaro czerwony oraz czerwony żółty od ładowania.
Czerwono biały od cewki światła 1. Rezystancja 1 2. 00.4 na najmniejszym 3. 00.4 również
25.04.2019, 18:39
Rozumiem, że "Rezystancja 1" to jest brak zakresu, czy rezystancja duża. Więc gdzieś jest przerwa w obwodzie
25.04.2019, 21:59
Wyszło 1 pomiedzy punktami na zdjęciu (czyli rezystancja samej cewki) ? Bo to by sugerowało przerwę w cewce albo w miejscu lutownia.
A rezystancja między czerwono żółtym a szaro czerwonym (czyli rezystancja cewka + kable) napewno wychodzi mała? Bo przy przerwie na cewce również powinna wyjść 1.
15.01.2020, 16:03
Witam, zrobiłem renowacje simka, i wszystko cacy oprócz kierunkowskazów. Głowie sie już 2 dzień i nie mam pojęcia co jest przyczyną.
Ktoś coś doradzi? Klakson działa, postojowe działają, ładowanie jest, brak kierunkowskazów i podświetlenia prędkościomierza.
15.01.2020, 17:12
Przy odpalonym silniku światła z tyłu nie mam jeszcze zaponialem dodac
15.01.2020, 20:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.01.2020, 21:32 przez szczupak404.)
Ps. Prąd dochodzi do klaksonu, przerywaczu kierunków, oraz do żaróki przerywacza kierunków tego w prędkościomierzu. (przy odpalonym silniku miernik pokazuje 16v sporo)
Problem rozwiązany kierunkowskazy działają. Nowe pytanie: Czy da się zmniejszyć moc ładowania? Na wolnych obrotach mam 15.5-16 A na wysokich mam dochodzi do 18. Żarówki święcą tak mocno jak by miały się spalić.
15.01.2020, 21:43
Prostownik uwalony
15.01.2020, 21:49
W sensie że dioda prostownicza?
16.01.2020, 18:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.01.2020, 18:39 przez szczupak404.)
Na pozycji 3 świecą postojowe tył i przód oraz podświetlenie prędkościomierza,
A na pozycji 2 czy tez 1 przy odpalonym silniku brak podświetlenia prędkościomierza i tyłu. I nie mam pojęcia co jest tego przyczyną. Ktoś ma jakieś pomysły? No i to ładowanie, strasznie wysokie, czy wymiana prostownika na nowy pomorze? A może jakieś inne rozwiązania. Dla przypomnienia mam ten schemat Stop mam podpiety pod 15/51, a dławik szaroczarny z prostownika pod trójnik, drugi szaro czarny odłączony całkowicie Kwestia świateł załatwiona, zostaje tylko kwestia ładowania. Prostownik z 2Cekami był by ok? https://allegro.pl/oferta/prostownik-reg...8344736853 https://allegro.pl/oferta/prostownik-887...8591797851 szczupak404 napisał(a):Na wolnych obrotach mam 15.5-16 Na czym to napięcie było mierzone? Na podłączonym akumulatorze 6V? szczupak404 napisał(a):Prostownik z 2Cekami był by ok? Ogólnie do zapłonów electronic były prostowniki z dwoma dławikami (5 kabli), ale wstrzymaj się jeszcze, dopóki nie ustalimy przyczyny.
17.01.2020, 18:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.01.2020, 18:19 przez szczupak404.)
Akumulator 12V i na nim mierzyłem
Posiadam tez prostownik z 5 kablami ddr orginalny (nie wiem czy sprawny)
17.01.2020, 19:46
Jeśli dobrze rozumiem, dalej masz iskrownik 12V i cewkę ładowania bezmasową?
Jak są podłaczone kable od tej cewki? Jeden do masy a drugi do 59a na skrzynce bezpieczników? Kable z akumulatora podłaczony do 30 na skrzynce bezpieczników? Zobacz co wyjdzie z tym prostownikiem DDR, spróbuj go pdołączyć tak: - zielony kabel z prostownika do 59 na skrzynce bezpieczników - czerwony kabel z prostownika do 30 na skrzynce bezpieczników
17.01.2020, 20:03
Tak iskrovnik 12 cewka bezmasowa,
tak jeden do masy a drugi do 59a To tak za 1h zobaczę a reszte kabli z tego DDR gdzie podlaczyc? Bo tam ida 2 zielone to podlaczyc 2
17.01.2020, 21:52
Podłącz tylko zielony, zielono-czerwony zostaw niepodłączony. Jeśli tylne pozycyjne masz zasilane z cewki świateł, to oba szaro czarne kable prostownika też zostaw niepodłączone.
17.01.2020, 23:04
Tak też uczyniłem i ladowanie bez zmian.
18.01.2020, 18:00
Mierzysz napięcie stałe czy przemienne?
Jaką pojemność ma akumulator? Jest sprawny, trzyma napięcie? Stop masz zasilany z akumulatora? Cewka ładowania jest w stanie zaświecić żarówką od świateł 35W(jeśli żarówkę podłączyć bezpośrednio pod kable od cewki)? Można jeszcze sprobować połaczyć szeregowo oba dławiki z prostownika DDR: - zielony kabel z prostownika do jednego szaro-czarnego kabla prostownika - drugi kabel szaro-czarny do 59 na skrzynce bezpieczników - czerwony kabel z prostownika do 30 na skrzynce bezpieczników
18.01.2020, 18:49
Przy odpalonym silniku mierze stałe,
12v5ah/10Hr aku Chyba nie trzyma napiecie 11.90 a po 15min 11.84 zobacze rano ale po miesiacu jak mialem go w domu to sie rozladowal prawie calkowicie wiec raczej nie trzyma, myślisz ze to wina akumulatora? Tak stop zasilany z akumulatora Próbowałem DDR prostownika, dalej nic 16V na niskich
19.01.2020, 14:35
Dziś o 11. na aku miałem 11.45V
|
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Zmiana instalacji z 6v elektronik na 12v elektronik | kam921 | 5 | 2,898 |
07.08.2020, 20:52 Ostatni post: IFA_1988 |
|
Prostownik od platynek zamiast ELBY | Diablo | 6 | 1,944 |
24.06.2019, 20:54 Ostatni post: Diablo |
|
Zamiana stacyjki. | kolozwarzywnego | 1 | 1,342 |
08.06.2016, 11:49 Ostatni post: _Misiek_ |
|
zamiana org. lampy na białą kwadratową, problem !!!!! pilne !!!! | kamil96 | 17 | 8,368 |
30.04.2013, 22:15 Ostatni post: adasiek185 |