20.04.2016, 19:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.04.2016, 19:57 przez jaroslaw97.)
Filtr musi być.Nie pali bo zalewa ,a zalewa bo idzie za mało powietrza.Przestaw iglicę na pierwszy rowek,będzie maksymalnie opuszczona i tak zostaw i odpal.Śrubkę wykręć 2 obroty.
1.Śrubka od regulacji składu mieszanki nie reaguje? Śrubkę się wykręca i wkręca tak żeby uzyskać równe i jak najwyższe obroty a potem żeby te obroty skorygować to kręcisz tą śrubką od położenia przepustnicy,dokładnie nią ustawiasz ,ale najpierw skład mieszanki.Tą od przepustnicy możesz podkręcić więcej żeby ci nie zgasł i wtedy ustawisz skład mieszanki i skorygujesz obroty tą drugą.
2.Objawy są podobne jak u mnie.Zatkana dysza iglicowa,to ta co w nią jest wkręcona dysza główna i wchodzi w nią iglica.Ona ma dwa otworki,ale widać je dopiero gdy ją wykręcisz i one dopuszczają powietrze i jak są przytkane to zalewa,za mało powietrza.Możesz mieć też zapchaną dyszę wolnych obrotów.
3.Czy masz filtr paliwa na wężyku,czy sprawdzałeś czy dobrze leci przez niego paliwo?
4.To że gaźnik nowy to nie znaczy na pewno że jest czysty.Nie pozostaje tobie nic innego jak go rozebrać i przedmuchać dysze,szczególnie tą co mówię iglicową.Jak ją wyczyściłem to motor zaczął normalnie gadać i gada do teraz.
5.Jaką masz świece,oznaczenie,jaki ma kolor?
P.S - ponieważ świeca moja miała kiepski kolor,pewnie złą ciepłotę to wymieniłem na inną i obniżyłem iglicę maksymalnie a śrubkę mam teraz wykręconą 3/4 obrotu i chodzi super,kolor świecy jest teraz taki jak powinien.
1.Śrubka od regulacji składu mieszanki nie reaguje? Śrubkę się wykręca i wkręca tak żeby uzyskać równe i jak najwyższe obroty a potem żeby te obroty skorygować to kręcisz tą śrubką od położenia przepustnicy,dokładnie nią ustawiasz ,ale najpierw skład mieszanki.Tą od przepustnicy możesz podkręcić więcej żeby ci nie zgasł i wtedy ustawisz skład mieszanki i skorygujesz obroty tą drugą.
2.Objawy są podobne jak u mnie.Zatkana dysza iglicowa,to ta co w nią jest wkręcona dysza główna i wchodzi w nią iglica.Ona ma dwa otworki,ale widać je dopiero gdy ją wykręcisz i one dopuszczają powietrze i jak są przytkane to zalewa,za mało powietrza.Możesz mieć też zapchaną dyszę wolnych obrotów.
3.Czy masz filtr paliwa na wężyku,czy sprawdzałeś czy dobrze leci przez niego paliwo?
4.To że gaźnik nowy to nie znaczy na pewno że jest czysty.Nie pozostaje tobie nic innego jak go rozebrać i przedmuchać dysze,szczególnie tą co mówię iglicową.Jak ją wyczyściłem to motor zaczął normalnie gadać i gada do teraz.
5.Jaką masz świece,oznaczenie,jaki ma kolor?
P.S - ponieważ świeca moja miała kiepski kolor,pewnie złą ciepłotę to wymieniłem na inną i obniżyłem iglicę maksymalnie a śrubkę mam teraz wykręconą 3/4 obrotu i chodzi super,kolor świecy jest teraz taki jak powinien.