Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmiana ożebrowania-czyli inny cylinder od podstaw
Autor Wiadomość
W3exe Offline
Tabori Tuning !
*


Pojazd: crs, gs550e
Dołączył: 22-03-2009
Liczba postów: 787
Reputacja: 22
Post: #1
Zmiana ożebrowania-czyli inny cylinder od podstaw
W zime zaczynam się brać za zrobienie Simsona na coś innego bardziej wyjadkowego Szczerbol2. Prawie wszystko jest już ok ( spawanie i frezowanie karterów, planowanie głowicy) została sprawa cylindra. Otóż są 2 sprawy i nie wiem co jest bardziej opłacalne i które rozwiązanie będzie korzystniejsze. 1 kwestja to rozstaw szpilek. Zrobiłem niewielki rysunek przedstawiający rozstaw szpilek w cylindrze
[Obrazek: 2011%5C10%5C20%5Cbikepics-2289659-full.jpg]
[Obrazek: 2011%5C10%5C20%5Cbikepics-2289660-full.jpg]

I tu rodzi się pytanie:
Zamienic rozstaw szpilek w ożebrowaniu czy w karterach?

Raczej zmieniając rozstaw szpilem w silniku miałbym większe możliwości co do pojemności.Tongue Druga także istotna sprawa jest to tulejowanie. Na jaka pojemność najlepiej przetulejowac to ożebrowanie ? Czy zastosowanie luzu montazowego 0.05 bedzie odpowiednie? Oraz jaki tłok najlepiej by do tego pasował. To ożebrowanie jest niższe od simsonowskiego o 3 mm. Czyli mógłbym zastosować tlok meteor lub wonssnera bez koniecznosci staczania ozebrowania? Smile oczywiście uzasadnienie odpowiedzi mile wydziane

http://www.bikepics.com/members/w3exe
gg: 47665085
20.10.2011 20:06
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
Padre Offline
lofciam stunt <3
*


Pojazd: nie wiem
Dołączył: 08-03-2009
Liczba postów: 2,074
Reputacja: 24
Post: #2
RE: Zmiana ożebrowania-czyli inny cylinder od podstaw
musisz wiedziec czego chcesz...
Każdy tłok ma określony luz montażowy a jak tłok nie ma to przyjmij te 0.04-0.05

Na podstawie tego kogo masz koło siebie wiesz kim naprawdę jesteś.
20.10.2011 21:39
Szukaj Cytuj
adasiek185 Offline
JEEECHAAAAC :D
Mechanik


Pojazd: s70, A3 8L TDI
Dołączył: 21-02-2011
Liczba postów: 2,081
Reputacja: 158
Post: #3
RE: Zmiana ożebrowania-czyli inny cylinder od podstaw
jesli masz mizliwosc spawania alu i gwintowania, kombinuj z rozstawem w bloku. Szkoda cyla wiercic i uwazac na kanaly

Uzyskałeś ode mnie pomoc? Kliknij plusa, to nie boli Smile

DDR power ;D


Moja suka ;*
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/121348


"Boże, chroń nas przed diabłami w niebieskich mundurach, czającymi sie za rogiem"
20.10.2011 22:01
Szukaj Cytuj
W3exe Offline
Tabori Tuning !
*


Pojazd: crs, gs550e
Dołączył: 22-03-2009
Liczba postów: 787
Reputacja: 22
Post: #4
RE: Zmiana ożebrowania-czyli inny cylinder od podstaw
a co z tuleja? jaco pisal mi ze ten cylinder można przetulejowac na max 70 ccm. ta tuleja która jest widoczna w tym cylindrze to 50 z aluminiowym kołnierzem. ma mniej więcej taka sama średnice jak tuleja z simsonowskiego cylindra czyli jestem prawie pewien ze 80 lub 90 (85) da rade wsadzić. jeszcze tylko muszę pomierzyc grubość aluminium w środku zeber.

http://www.bikepics.com/members/w3exe
gg: 47665085
21.10.2011 08:13
Szukaj Cytuj


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  zmiana z 4b i 5b abes.90@wp.pl 4 604 04.11.2017 10:15
Ostatni post: abes.90@wp.pl
  Zmiana na 80/2 krzychoopl09 12 1,194 24.10.2017 17:42
Ostatni post: HoeronixHD
  Zmiana skrzyni 3 na 5 biegow bredda_dave 6 877 24.03.2017 00:43
Ostatni post: Pony
  Zmiana tłumika a wpływ na moc S51 wrocek 15 1,784 25.11.2016 09:18
Ostatni post: Kornel[LWG]
  Gaźnik inny niż amal Adrianovsky 17 2,453 10.08.2016 20:48
Ostatni post: Kornel[LWG]

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info