Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmiana skrzyni 3 na 5 biegow
Autor Wiadomość
bredda_dave Offline
Początkujący
*


Pojazd: Simson S51 Endur
Dołączył: 04-03-2017
Liczba postów: 11
Reputacja: 0
Post: #1
Zmiana skrzyni 3 na 5 biegow
Witam. Dopiero zaczynam przygode z Simsonem. Jeszczr go nie odebralem, a juz wpadl mi w rece silnik. Skrzynia 3 biegowa ale nie ma co narzekac bo za pare groszy. Pytanie brzmi: da rade tanim kosztem dokonac transformacji skrzyni 3b na 5b? Czy trzeba wszystko wymieniac?
09.03.2017 22:08
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
MarcinSimsonFan Offline
Początkujący
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 04-03-2017
Liczba postów: 32
Reputacja: 3
Post: #2
RE: Zmiana skrzyni 3 na 5 biegow
Trzeba wymienić całą skrzynię + beczkę biegów.
09.03.2017 22:18
Szukaj Cytuj
bredda_dave Offline
Początkujący
*


Pojazd: Simson S51 Endur
Dołączył: 04-03-2017
Liczba postów: 11
Reputacja: 0
Post: #3
RE: Zmiana skrzyni 3 na 5 biegow
Aha, poczytalem troche w miedzyczasie. Ma ktos dowiadczenia ze skrzyniami MZA? Generalnie unikam wszelkich czesci tej firmy, mam dwie emzetki i zawiodlem sie wiele razy.

Jezeli chodzi generalnie o polskie sklepy z czesciami to mozecie polecic jakis konkretny lub napisac ktorych unikac. Widzialem sporo pozytywnych opini o Jackmotors
09.03.2017 22:38
Szukaj Cytuj
Pony Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: simson s51
Dołączył: 22-09-2013
Liczba postów: 391
Reputacja: 8
Post: #4
RE: Zmiana skrzyni 3 na 5 biegow
Do 5b MZA nie ma się co przyczepić zasadniczo z tym że musisz się liczyć z wydatkiem 500zł osobiście mam 5b długą i obecnie chyba bym jej nie kupił. Teraz kupiłbym lepszy jakąś 80 i długą 4b.

Simson S51 87' 60/3M Meteor
BikePics S51


Pomogłem daj + to nic nie kosztuje Szczerbol
09.03.2017 22:41
Szukaj Cytuj
jaro5 Online
Moderator
Moderator


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 24-04-2015
Liczba postów: 3,440
Reputacja: 96
Post: #5
RE: Zmiana skrzyni 3 na 5 biegow
Mam skrzynie mza długą i krótką, obie jak na razie są git.
Do nowego projektu leci jednak zt tuning z długą jedynką.

pomiar mocy hamownia 70/6m https://www.youtube.com/watch?v=T680V705TWU
drag race https://www.youtube.com/watch?v=M2HFExKamVw
Simson enduro temat; http://simsony.info/Thread-Simson-S51-en...eaktywacja
Motorynka temat; http://simsony.info/Thread-Projekt-z-sil...ek-by-jaro
09.03.2017 23:25
Szukaj Cytuj
bredda_dave Offline
Początkujący
*


Pojazd: Simson S51 Endur
Dołączył: 04-03-2017
Liczba postów: 11
Reputacja: 0
Post: #6
RE: Zmiana skrzyni 3 na 5 biegow
Dzieki za info, zostane chyba przy 4. 5b spoko, ale na dluga 5 moge nie miec wystarczajaco mocy, bedzie 60cc, tlumik z lekka bulwa i amal 21 czyli bez szalenstw
22.03.2017 22:17
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
Pony Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: simson s51
Dołączył: 22-09-2013
Liczba postów: 391
Reputacja: 8
Post: #7
RE: Zmiana skrzyni 3 na 5 biegow
miałem 5B long w serii i spoko się jeździło Wink ale obecnie kase na 5b wolałbym wydać na jakaś dobrą 70 czy coś innego co uciągnie najwyżej dłuższe przełożenia

Simson S51 87' 60/3M Meteor
BikePics S51


Pomogłem daj + to nic nie kosztuje Szczerbol
24.03.2017 00:43
Szukaj Cytuj


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  S51 zmiana pojemności na 70 Dejsonsimson3 18 4,909 05.06.2021 12:21
Ostatni post: Qwet
  Zmiana Cylindra 50 na 60. Prosze o pomoc. darcioww 48 7,819 30.04.2019 12:02
Ostatni post: darcioww
  Przeróbka skrzyni biegów Blacha 5 1,800 15.08.2018 02:40
Ostatni post: maniek95
  zmiana z 4b i 5b abes.90@wp.pl 4 1,708 04.11.2017 10:15
Ostatni post: abes.90@wp.pl
  Zmiana na 80/2 krzychoopl09 12 3,624 24.10.2017 17:42
Ostatni post: HoeronixHD

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info