Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zwykły 60/4 czy 60/4 MK 2 z JM ?
Autor Wiadomość
jaroslaw97 Offline
Ekspert
*


Pojazd: Simson S51 Elekt
Dołączył: 28-01-2015
Liczba postów: 1,840
Reputacja: 49
Post: #1
Zwykły 60/4 czy 60/4 MK 2 z JM ?
Decyzja jest że 60/4 ,ale widzę że się pojawiły nowe cyle.Tylko czy do standardowego wydechu pchać się w większe wydatki i brać MK2 ? Czy to ma sens przy zwykłym wydechu?
12.12.2016 15:14
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
adasio Offline
Aktywny
*


Pojazd: Simson s51
Dołączył: 06-11-2016
Liczba postów: 160
Reputacja: 0
Post: #2
RE: Zwykły 60/4 czy 60/4 MK 2 z JM ?
Zależy od cb i kasy itp. Do 60/4 zwykły wydech przerobiony aoa3 większy gaźnik lub dysza dobry filtr piankowy ( tylko nie stożek więcej hałasu niż pożytku) i będziesz zadowolony z tego jeśli chodzi o org osprzęt to tyle jeśli chodzi o zwykły 60/4. Nie widziałem jeszcze od jm tego mk2 ale moim zdaniem za te pieniądze to możesz mieć 70/6/3 mk2 i to już się będzie konkretnie odpychało od ziemi jakieś bajery i był by z tego niezły popierdalacz.
12.12.2016 16:44
Szukaj Cytuj
jaroslaw97 Offline
Ekspert
*


Pojazd: Simson S51 Elekt
Dołączył: 28-01-2015
Liczba postów: 1,840
Reputacja: 49
Post: #3
RE: Zwykły 60/4 czy 60/4 MK 2 z JM ?
Tylko 60/4 ,bo to na trasy. MK2 lepiej wykonany ale czy ma to znaczenie przy zwykłym wydechu,to się i tak nie będzie wysoko wkręcać.Cena zleży od tego jaki tłok jeszcze.Jak BR to plus 40zł

http://jackmotors.pl/old-timer/cylinder-...ack-racing
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.12.2016 17:56 przez jaroslaw97.)
12.12.2016 17:53
Szukaj Cytuj
Pawelek01 Offline
Zaawansowany
*


Pojazd: simson 80/4/3 :D
Dołączył: 04-11-2015
Liczba postów: 1,426
Reputacja: 59
Post: #4
RE: Zwykły 60/4 czy 60/4 MK 2 z JM ?
Najlepszym wyborem będzie to co podałeś w linku tylko 2p BR tłok Tongue
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.12.2016 18:00 przez Pawelek01.)
12.12.2016 17:58
Szukaj Cytuj
adasio Offline
Aktywny
*


Pojazd: Simson s51
Dołączył: 06-11-2016
Liczba postów: 160
Reputacja: 0
Post: #5
RE: Zwykły 60/4 czy 60/4 MK 2 z JM ?
Niby lepiej wykonany ale porównania brak Smile.Przy org sprzęcie nic nie odczujesz może troszkę najlepiej napisz do Jm może Ci doradzi bo niewidzieliśmy jeszcze jak to lata więc jak chcesz na trasy to bierz może nas zaskoczysz tylko dobry 2p tłok Biggrin
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.12.2016 18:13 przez adasio.)
12.12.2016 18:10
Szukaj Cytuj
Piter Offline
Expert
Mechanik


Pojazd: Simson S51E
Dołączył: 28-04-2014
Liczba postów: 879
Reputacja: 24
Post: #6
RE: Zwykły 60/4 czy 60/4 MK 2 z JM ?
Jest bardziej wysokoobrotowy, także dla Ciebie nie będzie lepszy. Stracisz znacznie moc w niskich partiach obrotów.

Simson Blau Enduro 50R
https://picasaweb.google.com/10345189096...uroByPiter

http://mechanik-iglasta.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.12.2016 18:34 przez Piter.)
12.12.2016 18:33
WWW Szukaj Cytuj
R E K L A M A
Pawelek01 Offline
Zaawansowany
*


Pojazd: simson 80/4/3 :D
Dołączył: 04-11-2015
Liczba postów: 1,426
Reputacja: 59
Post: #7
RE: Zwykły 60/4 czy 60/4 MK 2 z JM ?
(12.12.2016 18:33 )Piter napisał(a):  Jest bardziej wysokoobrotowy, także dla Ciebie nie będzie lepszy. Stracisz znacznie moc w niskich partiach obrotów.
no i masz profesjonalną odpowiecź co i jak Biggrin
12.12.2016 19:12
Szukaj Cytuj
jaroslaw97 Offline
Ekspert
*


Pojazd: Simson S51 Elekt
Dołączył: 28-01-2015
Liczba postów: 1,840
Reputacja: 49
Post: #8
RE: Zwykły 60/4 czy 60/4 MK 2 z JM ?
(12.12.2016 18:33 )Piter napisał(a):  Jest bardziej wysokoobrotowy, także dla Ciebie nie będzie lepszy. Stracisz znacznie moc w niskich partiach obrotów.

JM pisał że okna itd, są na tych samych wysokościach,że obroty niby są te same itd. itd.Ale jeśli tak jest,to w jaki sposób jest uzyskiwana większa moc do 30 procent.Nie patrząc na odpowiedź JM też uważam że z tym MK2 to przedobrze przy standardowym osprzęcie,tak?Wystarczy zamówić ten stary zestaw ,ale zaznaczyć że pod zwykły wydech i zrobią go trochę inaczej,będzie elastyczny od dolnych partii obrotów.Zmiana jest wliczona w cenę zakupu.One są zrobione na 35 kanały,okno 26.Wcześniej mi JM doradzał,mieli przerobić na 36 kanały i 28 okno,podobno taka konfiguracja do zwykłego wydechu jest lepsza.Więc szkoda kasy na MK 2 skoro mam słaby osprzęt.

Tłoka brać BR ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.12.2016 21:06 przez jaroslaw97.)
12.12.2016 21:04
Szukaj Cytuj
Pawelek01 Offline
Zaawansowany
*


Pojazd: simson 80/4/3 :D
Dołączył: 04-11-2015
Liczba postów: 1,426
Reputacja: 59
Post: #9
RE: Zwykły 60/4 czy 60/4 MK 2 z JM ?
(12.12.2016 21:04 )jaroslaw97 napisał(a):  Tłoka brać BR ?
tłoka BR 2p jeśli na takich wysokościach są okna co piszą to lepszym rozwiązaniema jest normalne 60/4
http://www.jackmotors.pl/old-timer/cylin...aign-id=19

wyjdzie 247zł
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.12.2016 22:37 przez Pawelek01.)
12.12.2016 22:36
Szukaj Cytuj
pypu140 Offline
!!! W.S.R.H !!!
*


Pojazd: Simson s51
Dołączył: 01-01-2010
Liczba postów: 1,332
Reputacja: 29
Post: #10
RE: Zwykły 60/4 czy 60/4 MK 2 z JM ?
Jeśli ktokolwiek twierdzi, ze z identycznych wysokości okien nie da się wycisnac większej mocy to śmiem twierdzić ze jest pierdolniety.

Prosty przykład - cylindry skuterowe
DR Evo 70cc - wydechowe 190* moc 11-12KM
Stage6 RT 70cc - wydechowe 190* moc nawet ponad 20KM

Ktoś coś ?

Mój Simson:
Cylek 83/5/2/2 membran 25/34mm by ja
tłok wossner 49mm
dellorto 24mm
skrzynia 5b długa
Kosz s70 i 14z
Sprzęgło z dociskiem 1.8mm
Spawak na 9200obr

http://bikepics.com/members/pypu140/

zarabiaj!!!
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=501449
12.12.2016 23:06
Szukaj Cytuj


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  enduro czy zwykły s51 chary102 14 5,421 16.10.2019 19:29
Ostatni post: xborniax
  S51. 70/4 czy zwykły 80cm ? jaroslaw97 29 4,316 29.12.2017 15:51
Ostatni post: Jurcyk

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info