12.12.2016, 15:14
Decyzja jest że 60/4 ,ale widzę że się pojawiły nowe cyle.Tylko czy do standardowego wydechu pchać się w większe wydatki i brać MK2 ? Czy to ma sens przy zwykłym wydechu?
12.12.2016, 15:14
Decyzja jest że 60/4 ,ale widzę że się pojawiły nowe cyle.Tylko czy do standardowego wydechu pchać się w większe wydatki i brać MK2 ? Czy to ma sens przy zwykłym wydechu?
12.12.2016, 16:44
Zależy od cb i kasy itp. Do 60/4 zwykły wydech przerobiony aoa3 większy gaźnik lub dysza dobry filtr piankowy ( tylko nie stożek więcej hałasu niż pożytku) i będziesz zadowolony z tego jeśli chodzi o org osprzęt to tyle jeśli chodzi o zwykły 60/4. Nie widziałem jeszcze od jm tego mk2 ale moim zdaniem za te pieniądze to możesz mieć 70/6/3 mk2 i to już się będzie konkretnie odpychało od ziemi jakieś bajery i był by z tego niezły popierdalacz.
12.12.2016, 17:53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.12.2016, 17:56 przez jaroslaw97.)
Tylko 60/4 ,bo to na trasy. MK2 lepiej wykonany ale czy ma to znaczenie przy zwykłym wydechu,to się i tak nie będzie wysoko wkręcać.Cena zleży od tego jaki tłok jeszcze.Jak BR to plus 40zł
http://jackmotors.pl/old-timer/cylinder-...ack-racing
Niby lepiej wykonany ale porównania brak .Przy org sprzęcie nic nie odczujesz może troszkę najlepiej napisz do Jm może Ci doradzi bo niewidzieliśmy jeszcze jak to lata więc jak chcesz na trasy to bierz może nas zaskoczysz tylko dobry 2p tłok
Jest bardziej wysokoobrotowy, także dla Ciebie nie będzie lepszy. Stracisz znacznie moc w niskich partiach obrotów.
12.12.2016, 19:12
12.12.2016, 21:04
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.12.2016, 21:06 przez jaroslaw97.)
(12.12.2016, 18:33 )Piter napisał(a): Jest bardziej wysokoobrotowy, także dla Ciebie nie będzie lepszy. Stracisz znacznie moc w niskich partiach obrotów. JM pisał że okna itd, są na tych samych wysokościach,że obroty niby są te same itd. itd.Ale jeśli tak jest,to w jaki sposób jest uzyskiwana większa moc do 30 procent.Nie patrząc na odpowiedź JM też uważam że z tym MK2 to przedobrze przy standardowym osprzęcie,tak?Wystarczy zamówić ten stary zestaw ,ale zaznaczyć że pod zwykły wydech i zrobią go trochę inaczej,będzie elastyczny od dolnych partii obrotów.Zmiana jest wliczona w cenę zakupu.One są zrobione na 35 kanały,okno 26.Wcześniej mi JM doradzał,mieli przerobić na 36 kanały i 28 okno,podobno taka konfiguracja do zwykłego wydechu jest lepsza.Więc szkoda kasy na MK 2 skoro mam słaby osprzęt. Tłoka brać BR ? (12.12.2016, 21:04 )jaroslaw97 napisał(a): Tłoka brać BR ?tłoka BR 2p jeśli na takich wysokościach są okna co piszą to lepszym rozwiązaniema jest normalne 60/4 http://www.jackmotors.pl/old-timer/cylin...aign-id=19 wyjdzie 247zł
12.12.2016, 23:06
Jeśli ktokolwiek twierdzi, ze z identycznych wysokości okien nie da się wycisnac większej mocy to śmiem twierdzić ze jest pierdolniety.
Prosty przykład - cylindry skuterowe DR Evo 70cc - wydechowe 190* moc 11-12KM Stage6 RT 70cc - wydechowe 190* moc nawet ponad 20KM Ktoś coś ?
Moim zdaniem i pracom przy silnikach to są lata praktyki odpowiednie nakierowanie kanałów kąty chropowatość czy odpowiednio zrobiony Szlif dlatego takie życzy nie wyczytasz w książce tylko po przez testy to są niuanse ale z małych żeczy bierze się duże czyny stąd moim zdaniem 30% mocy.
12.12.2016, 23:21
Ja poprostu robię swoje to bo jakby po świecie chodziły same spece to by żadnego forum nie było
12.12.2016, 23:27
Miało być "On poprostu..." słownik w tel sam dobiera słowa xd
13.12.2016, 07:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.12.2016, 07:55 przez jaroslaw97.)
(12.12.2016, 22:36 )Pawelek01 napisał(a):(12.12.2016, 21:04 )jaroslaw97 napisał(a): Tłoka brać BR ?tłoka BR 2p jeśli na takich wysokościach są okna co piszą to lepszym rozwiązaniema jest normalne 60/4 W jednym i drugim są zrobione na 35 kanały,okno 26.Wcześniej mi JM doradzał,mieli przerobić na 36 kanały i 28 okno, pod zwykły wydech.Czyli najlepiej jak bym kupił MK2 ale niech mi go uszykują pod zwykły wydech,zmienią okno,kanały,tak?
13.12.2016, 21:27
13.12.2016, 23:22
TAK.
Proszę żebyś więcej czytał niż pisał. Nasze Forum to dość spora skarbnica i wystarczy poszukać.
pomiar mocy hamownia 70/6m https://www.youtube.com/watch?v=T680V705TWU
drag race https://www.youtube.com/watch?v=M2HFExKamVw Simson enduro temat; http://simsony.info/Thread-Simson-S51-en...eaktywacja Motorynka temat; http://simsony.info/Thread-Projekt-z-sil...ek-by-jaro
13.12.2016, 23:28
Ludzie, zrozumcie w końcu, że do charakterystyki całego silnika tak naprawdę ma gówno cylinder sam w sobie...
Kiedyś jeździłem na 60/4 z oknami 23/33 na seryjnym pomodzonym wydechu i jakim takim osprzęcie i co...? i jeździło !! Ciągnęło to przełożenie 15/kosz s70/tył 34 z moją wagą ponad 110kg i szło to 85km/h, wstawało z gazu na koło. Wiedzę dzisiejszych użytkowników Simsonów porównał bym do zacofania umysłowego sprzed 8 lat, kiedy to zacząłem przygodę z Simsonem i modyfikacjami - nie będę opisywał tego wszystkiego. Chcesz wiedzieć jak zachowa się Twój silnik ? Weź w łapę pilnik / dremla / wiertarkę z frezem wypierdol wydechowe na 28mm - przejedź, podreguluj, zobacz o co w tym biega. Zdejmij gara wyboruj na 26mm - przejedź, podreguluj. Wrażeń z jazdy nie da się opisać. PS. Dzisiejsze lenistwo, niechęć i odporność ludzi do przyjmowanie wiedzy i doświadczeń mnie totalnie załamuje... |
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
enduro czy zwykły s51 | chary102 | 14 | 6,345 |
16.10.2019, 19:29 Ostatni post: xborniax |
|
S51. 70/4 czy zwykły 80cm ? | jaroslaw97 | 29 | 6,124 |
29.12.2017, 15:51 Ostatni post: Jurcyk |