05.03.2017, 15:58
Siema ostatnio rozebrałem silnik żeby wymienić łożyska i simmeringi po złożeniu okazało się że nie ma pierwszego i drugiego biegu, jakieś pomysły co źle złożyłem i czy znów będę musiał rozpołowić silnik?
05.03.2017, 15:58
Siema ostatnio rozebrałem silnik żeby wymienić łożyska i simmeringi po złożeniu okazało się że nie ma pierwszego i drugiego biegu, jakieś pomysły co źle złożyłem i czy znów będę musiał rozpołowić silnik?
05.03.2017, 17:29
a i założyłem nowe tarcze sprzęgłowe
Regulacja
I tak btw inny dział jest od tego 70/4
BLACK RACING 2P [ZT-Tuning 2P (*)] LFK Fi32 z bulwą FEZ SUM 21 I wiele innych YT: https://www.youtube.com/user/Robigtaa Moj fp: https://www.facebook.com/SimsonS51Enduro...=bookmarks
10.03.2017, 19:31
A jakiś poradnik jak bo pierwszy raz mam doczynienia z tym silnikiem
11.03.2017, 14:13
Pewnie w wsk jest podobnie jak w simsonie Nie robiłem jeszcze nigdy wsk także
70/4
BLACK RACING 2P [ZT-Tuning 2P (*)] LFK Fi32 z bulwą FEZ SUM 21 I wiele innych YT: https://www.youtube.com/user/Robigtaa Moj fp: https://www.facebook.com/SimsonS51Enduro...=bookmarks
11.03.2017, 20:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.03.2017, 20:37 przez arturwietnam.)
Tam pisze CZ 175 i ogólnie mogłeś źle założyć tryb lub dystansowanie skrzyni jest nie właściwe, bo raczej oprócz regulacji sprzęgła nic się tam nie robi.
W moim garażu:
I: Simson sr50 B4 '88r II: Romet Pony 301 '89r lll: Romet Kadet m760 '88r IV: Romet Ogar 205 '88r V: Romet 50t1 '80 VI: Simson s50 b '75r
12.04.2017, 17:15
dzięki, źle tryby złożyłem ;D
|
|