Założysz na tył jeszcze większą i będzie to latać 50km/h. Opona,szczególnie tylna ma duże znaczenie jeżeli chodzi o osiągi.Im większa czyli wyższa tym będzie wolniejszy i trzeba wspomnieć o oporach toczenia/ciężar opony który przy tak małym silniku ma ogromne znaczenie.Miałem 3.00 od MZ ETZ na tyle,więc sporo mniejsza od tej twojej przedniej,po wymianie na 80/90 spalanie spadło o 0.5l a prędkość wzrosła 7km/h. Potem płacz że dużo to pali i jest wolne.
(27.08.2017 16:15 )jaroslaw97 napisał(a): Założysz na tył jeszcze większą i będzie to latać 50km/h. Opona,szczególnie tylna ma duże znaczenie jeżeli chodzi o osiągi.Im większa czyli wyższa tym będzie wolniejszy i trzeba wspomnieć o oporach toczenia/ciężar opony który przy tak małym silniku ma ogromne znaczenie.Miałem 3.00 od MZ ETZ na tyle,więc sporo mniejsza od tej twojej przedniej,po wymianie na 80/90 spalanie spadło o 0.5l a prędkość wzrosła 7km/h. Potem płacz że dużo to pali i jest wolne.
(27.08.2017 16:15 )jaroslaw97 napisał(a): Założysz na tył jeszcze większą i będzie to latać 50km/h. Opona,szczególnie tylna ma duże znaczenie jeżeli chodzi o osiągi.Im większa czyli wyższa tym będzie wolniejszy i trzeba wspomnieć o oporach toczenia/ciężar opony który przy tak małym silniku ma ogromne znaczenie.Miałem 3.00 od MZ ETZ na tyle,więc sporo mniejsza od tej twojej przedniej,po wymianie na 80/90 spalanie spadło o 0.5l a prędkość wzrosła 7km/h. Potem płacz że dużo to pali i jest wolne.
W MZ nie było 3.00
W MZ była nawet 2.75 oryginalnie a pisząc od MZ miałem na myśli opony od motocykla,nie koniecznie od MZ. Najpierw trzeba trochę pomyśleć a potem krytykować ale jak ktoś jest odporny na wiedzę to właśnie tak jest.