17.03.2019, 22:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.03.2019, 23:06 przez stachujones51.)
Czy opłaca się robić tuning Simsona s51 na 60\4\3 ?Zmiana tylko cylindra i tłoka. Myślałem nad zmiana na 70cm3 ale z roztaczaniem karterów jest dużo więcej roboty niż ze zmianą na 60 cm3 wiec tu moje pytanie czy w ogóle opłaca się zmieniać na 60 cm czy lepiej się pobawić z 70 cm ?
Myślałem nad takimi cześciami
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...ack-racing
lub https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...ack-racing Do tego uszczelki, łożysko i simeringi ale do tego juz nie bede wysyłał linku. Myślę ze raczej kupił bym tłok black racing ale jestem tez otwarty na propozycje. Dodam że raczej wolałbym nie zmieniać wału.Nie wiem tez czy cos takiego w ogole sie uda. Dlatego proszę o opine.
gaźnik. prawdopodobni https://www.jackmotors.pl/oldtimer/gazni...TUNING+FEZ prawdopodobnie ponieważ nie wiem dokładnie a jest prawie identyczny co amal 21T tylko nie ma napisu amal i pisze 21 a nie 21T
Myślałem nad takimi cześciami
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...ack-racing
lub https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...ack-racing Do tego uszczelki, łożysko i simeringi ale do tego juz nie bede wysyłał linku. Myślę ze raczej kupił bym tłok black racing ale jestem tez otwarty na propozycje. Dodam że raczej wolałbym nie zmieniać wału.Nie wiem tez czy cos takiego w ogole sie uda. Dlatego proszę o opine.
gaźnik. prawdopodobni https://www.jackmotors.pl/oldtimer/gazni...TUNING+FEZ prawdopodobnie ponieważ nie wiem dokładnie a jest prawie identyczny co amal 21T tylko nie ma napisu amal i pisze 21 a nie 21T