Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
przerabianie clindra
Autor Wiadomość
simsonsr50b3 Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: simsonsr50/B3
Dołączył: 08-12-2011
Liczba postów: 292
Reputacja: 19
Post: #1
przerabianie clindra
siema posiadam cylek 60cm chce dorobić kanał żeby wycisnąć maksymalną
moc z cylk jaką przeróbkę cylka polecacie 60/6/3 to maksymalna?
kto z forum przerabia i ile będzie kosztowała
jaki gaźnik
i spawka

Uzyskałeś ode mnie pomoc?? Kliknij Plusa
06.10.2012 00:07
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
Patryk1997 Offline
Ekspert
*


Pojazd: Simson sr50
Dołączył: 09-10-2011
Liczba postów: 1,523
Reputacja: 79
Post: #2
RE: przerabianie clindra
Według mnie to 60/4 albo 60/4/3 przeróbka nie wiem ile ponieważ nigdy się tym za bardzo nie zainteresowałem , gaźniczek to amal 19T chociaż 21T też byłby dobry , wał lepiej zmień na wzmacniany najlepiej on kniazw no i jakiś spawak strojony pod ten cylinder Smile

Regulamin forum
Simsony.info na Facebook
06.10.2012 10:27
WWW Szukaj Cytuj
Wiśnia Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson s51
Dołączył: 22-05-2012
Liczba postów: 600
Reputacja: 21
Post: #3
RE: przerabianie clindra
Moim zdaniem 18T by wystarczył, ale bardziej opłaca sie kupić 19T lub 21T (tak jak kolega napisał) jak będziesz chciał robić jakieś większe przeróbki Wink

bpSimson jeździ i odpala, Simson zawsze zadowala !bp

http://www.bikepics.com/pictures/2567278/


http://www.bikepics.com/pictures/2567278/
06.10.2012 10:35
Szukaj Cytuj
Piotrek111938 Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson SR 50
Dołączył: 28-05-2011
Liczba postów: 460
Reputacja: 10
Post: #4
RE: przerabianie clindra
Co ci z tego 60/x/x czy 60/x skoro i tak nie będzie łapał takich obrotów że by się wkręcić do maks. Bez odpowiedniego osprzętu cylinder nic nie da. A przy 16 n-11 możesz go zatrzeć.
Musisz dopasować pod cylinder spawak, jeżeli jest robiony na 10.000 Rpm to i spawak na tyle. Następnie gaźnik 19t, w zwyż będzie go zalewał (21t itd). Najlepiej 18t ale ciężko jest znaleźć. Jeżeli skrzynia, sprzęgło, wał itd. są w dobrym stanie to śmiało go zakładaj. Gorzej jak się już sypie.

Kanały możesz dać też 60/2, oczywiście czym mniej kanałów tym mniej pali itd.
Nowe cylindry z 60/4 kosztują 200 zł z tego lepszego wykonania. Nie kupuj używanych nie wiadomo jak był jeżdżony i kto go robił.
http://hobby-elektronika.eu/rower.html
Spawak 200 zł+ cylinder 200 zł+ gaźnik 150 zł= 550 zł około.

Ja tam wolę gołe cycki Szczerbol /Kubeck

Bo u nas na forum jest taka zasada "Gdy forumowicz rozpier**li moderator naprawia".
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.07.2014 08:58 przez Piotrek111938.)
06.10.2012 12:57
WWW Szukaj Cytuj
matekxdx Offline
Początkujący
*


Pojazd: s51
Dołączył: 17-10-2012
Liczba postów: 19
Reputacja: 0
Post: #5
RE: przerabianie clindra
(06.10.2012 12:57 )Piotrek111938 napisał(a):  Co ci z tego 60/x/x czy 60/x skoro i tak nie będzie łapał takich obrotów że by się wkręcić do maks. Bez odpowiedniego osprzętu cylinder nic nie da. A przy 16 n-11 możesz go zatrzeć.
Musisz dopasować pod cylinder spawak, jeżeli jest robiony na 10.000 Rpm to i spawak na tyle. Następnie gaźnik 19t, w zwyż będzie go zalewał (21t itd). Najlepiej 18t ale ciężko jest znaleźć. Jeżeli skrzynia, sprzęgło, wał itd. są w dobrym stanie to śmiało go zakładaj. Gorzej jak się już sypie.

Kanały możesz dać też 60/2, oczywiście czym mniej kanałów tym mniej pali itd.
Nowe cylindry z 60/4 kosztują 200 zł z tego lepszego wykonania. Nie kupuj używanych nie wiadomo jak był jeżdżony i kto go robił.

Spawak 200 zł+ cylinder 200 zł+ gaźnik 150 zł= 550 zł około.

mylisz sie,cylinder dostraja się wydechem... i nie strzelaj jaki gaznik bo to zalezy od powierzchni ssacego ,na wszystko są wzory a nie wyliczanka
18.10.2012 16:33
Szukaj Cytuj


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Przerabianie wydechu Lisek0563 7 1,766 14.02.2017 21:51
Ostatni post: Pawelek01
  Przerabianie okien kanałowych z 50/2 na 50/4 Michuuu 12 3,030 14.02.2016 21:38
Ostatni post: jaro5
  Przerabianie cylka pod 60/4 Jajo 6 1,702 24.10.2014 20:42
Ostatni post: Jajo

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info