Ocena wątku:
- 0 Głosów - 0 Średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
s60 zt tunning
|
Autor |
Wiadomość |
Natan459
Początkujący

Pojazd: simson s51
Dołączył: 07-09-2022
Liczba postów: 11
|
s60 zt tunning
witam, mam pytanie na temat cylindra 60/2 od mza z gaźnikiem od zt tunning i wydechem spawanym a mianowicie jaka bedzie maksymalna predkosc . dodam ze skrzynia jest 3 biegowa
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.09.2022 13:13 przez Natan459.)
|
|
11.09.2022 00:08 |
|
Podziękowania: |
|
twojstara1
Stały bywalec

Pojazd: SR 50
Dołączył: 17-06-2020
Liczba postów: 939
|
RE: s60 zt tunning
Załóż jeden wątek np. wszystko co chciał bym wiedzieć o zt tuning.
My widzimy każdy nowy wpis. Nie zakładaj nowych wątków.
A teraz odpowiedź. Nie da się określić ile spala 60/2 gdyż to zależy od wielu czynników.
Od wielkości gaźnika od wielkości dyszy w gaźniku i od wielkości i ilości kanałów.
Mi 60/4 zt tuning palił 7-8 L przy ciągłym vmax za duże miałem dysze, a moje zt-tuning 106 cm3 tylko 5,5 przy ciągłym vmax.
Ogólnie zasada jest taka że czym większą pojemność tym większe dysze trzeba zastosować w gaźniku po uprzednim odpowiednim doborze odpowiedniej wielkości gaźnika. Czym wyżej obrotowy cylinder tym większe dysze.
Możesz też do tuningowego 60/2 zastosować dysze z oryginalnego 50/2. Moc będzie większa w 60/2 spalanie takie samo lecz szybko zatrzesz taki silnik bo nie będzie miał odpowiedniego chłodzenia benzyna wewnątrz.
Zasada jest taka że musisz mieć sporo dysz do gaźnika zt tuning pasują te od bvf i dpr. I dobierać takie aby dojść do zalewania cylindra lub przylewania go przy pewnych obrotach i następnie obniżyć dyszę główną o 2-5. Np. z 80 zejść do 78 lub 75.
Dobry dobór dysz do mocnego tuningowego 60/2 powinien zwiększyć spalanie o 20-30% PRZY TAKICH SAMYCH OBROTACH CO W ORYGINALNYM 50/2.
|
|
11.09.2022 11:32 |
|
Podziękowania: |
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości