09.05.2011, 22:49
Pewnego pięknego dnia mój najlepszy mechanik dorwał mojego simka ustawił zapłon stroboskopem i zegarowo wyregulował gaźnik ale mów że nigdy mi nie będzie dobrze chodził na chińskim tylko żebym sobie kupił alem albo jakiś dobry niemiecki a mam jeszcze stary chyba oryginał bo pisze ifa i jeszcze pisze na nim 16n1-5 chyba a jak mam tego to mam 16n1 a Simson idzie 85 na starym gaźniku tylko musiałem wymienić bo jak jest cylinder i gaźnik nie wiem jak się to fachowo nazywa co tam są szpilki i na tych szpilkach się gaźnik zakręca to jest przy wylocie tak śrubka a ona jest obrobiona od kąt mam simka i nie dało się wyregulować tak aby było ok . A to możliwe że mam 60ccm bo żaden Simson oryginał 50ccm nie ma szans od 1 biegu .A i jak jeździe na tym nowym to przejadę 10m i zaczyna go dusić dam ssanie i jedzie jak powinien
Jak coś będzie nie zrozumiałe postaram się to wytłumaczyć inaczej
Jak coś będzie nie zrozumiałe postaram się to wytłumaczyć inaczej