Ocena wątku:
- 0 Głosów - 0 Średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
silnik 60/4. Ale jaki?
|
Autor |
Wiadomość |
#Kacper0o
Wtajemniczony

Pojazd: Simson s51
Dołączył: 05-08-2018
Liczba postów: 44
|
silnik 60/4. Ale jaki?
Siema. Chciałbym zrobić silnik 60/4 Ale nwm jaki Dać osprzęt. Mam gaźnik DPR 16 i platyny. Reszta seria. Chodzi mi żeby to fajnie jechało Ale i miało je*nięcie. Chodzi mi o odp:
tlumik jakiś tam
cyl nisko lub wysoko strojony
wał jakiś tam
Dzięki pozdro.
Skrzynia 4b
|
|
09.09.2018 16:09 |
|
Podziękowania: |
|
SIMSON83CCM
Nowy

Pojazd: Simson 83
Dołączył: 10-09-2018
Liczba postów: 9
|
RE: silnik 60/4. Ale jaki?
Przy tym co masz to lepszy osprzęt nic Ci nie da.
Jeśli chcesz coś wymienić to zmień platynki na chociaż elektronika, bo ten zapłon to porażka
|
|
10.09.2018 21:20 |
|
Podziękowania: |
|
Mechanik
Wtajemniczony

Pojazd: Simson s51
Dołączył: 29-07-2018
Liczba postów: 92
|
RE: silnik 60/4. Ale jaki?
Jeśli dobrze zrozumiałem chcesz dac cylinder 60/4 i pytasz o osprzęt, w takim razie napewno zapłon najlepiej DE gaźnik większy np. Amal 18, dpr 19, i wydech fi 32 z bulwą jeszcze głowice zt możesz dać, to jest set bardziej spokojny, jak chcesz żeby jebnięcie było to głowica zt jakiś lepszy tlok zapłon DE spawak i amal 21 ale to duże koszty.
|
|
12.09.2018 09:12 |
|
Podziękowania: |
|
HoeronixHD
Moderator
Pojazd: S51 S70 E38
Dołączył: 26-06-2016
Liczba postów: 1,768
|
RE: silnik 60/4. Ale jaki?
Bulwa zmienia tylko charakterystykę, a daje tyle samo mocy co zwykłe Fi32. Po co przepłacać
|
|
12.09.2018 16:52 |
|
Podziękowania: |
|
Simson3k
Aktywny

Pojazd: Simson S51
Dołączył: 19-03-2018
Liczba postów: 161
|
RE: silnik 60/4. Ale jaki?
Na tym osprzęcie co masz teraz to zostań przy serii. Ja kiedyś bawiłem sie w 60cc spawaki i inne co prawda ładnie to jeździło ,ale nie ma jak odrazu zrobić 80cc. Aktualnie 80/4 dzień od nocy.
|
|
12.09.2018 18:15 |
|
Podziękowania: |
|
#Kacper0o
Wtajemniczony

Pojazd: Simson s51
Dołączył: 05-08-2018
Liczba postów: 44
|
RE: silnik 60/4. Ale jaki?
Na 80+ nie ma kasy narazie ale chce żeby jechać te 70 i łykać takie mniejsze skuterki i samochody a nie na odwrót. Zapłon dał bym od piły tylko nwm jak rozwiązać światła. Nawet nie muszą być te kierunki aby przód tył.
|
|
12.09.2018 22:49 |
|
Podziękowania: |
|
#Kacper0o
Wtajemniczony

Pojazd: Simson s51
Dołączył: 05-08-2018
Liczba postów: 44
|
RE: silnik 60/4. Ale jaki?
Z czasem wejdzie to 70/4. Lepiej dać już te platyny i dać dwie cewki lądowania i dać wszystko z aku? A ile by wyszlo zrobienie 80/4? Bez jakiś tam spawaków itd. Żeby mniej więcej wygląd był org.
|
|
13.09.2018 19:02 |
|
Podziękowania: |
|
Mechanik
Wtajemniczony

Pojazd: Simson s51
Dołączył: 29-07-2018
Liczba postów: 92
|
RE: silnik 60/4. Ale jaki?
Zapłon od piły nie ma mapki więc trochę przypał a zrobienie 80/4 (wszystkie ceny w przybliżeniu) wał 250 cylinder z lepszym tokiem ok 400 rozwiercania karterów w JM 70+wysylka czyli niech będzie to 100 głowica 60 i gaźnik 150,cylinder w sumie bym używany szukał i jakiś dobry tloczek nówka.
Jeszcze łożyska uszczelniacze i uszczelki 100 zł, chodź nie wiem po ile uszczelki do 80ccm podejrzewam nawet ze więcej niż 100 zł za to
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.09.2018 21:50 przez Mechanik.)
|
|
13.09.2018 21:47 |
|
Podziękowania: |
|
#Kacper0o
Wtajemniczony

Pojazd: Simson s51
Dołączył: 05-08-2018
Liczba postów: 44
|
RE: silnik 60/4. Ale jaki?
UszczElki sam bym wycioł Z gambitu lub papieru na uszczelki. Łożyska i simery to obowiązek. Cyl używka z małym przebiegiem wał DPR 48mm gaźnik DPR 21. Tłok możr jakiś wossner lub asso. Rozwiercił bym sam a płuki a konkretnie ścianki pogrubił bym klejem dwu składnikowym. Głowice bym wysłał do obróbki do ps tuning była by to używka I skrzynia jak narazie 4b Ale była by sr80 wydech aoa1 przerobiony na fi32. Tylko wtedy zabraknie kasy na zapłon. A platyny wkońcu wyebie w kosmos. I nwm. A jak z tymi walami dpr o różnym skoku? One są jakos wyważone?
|
|
15.09.2018 10:41 |
|
Podziękowania: |
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości