Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wasz tuning
Autor Wiadomość
Ddidu1994 Offline
Wtajemniczony
*


Pojazd: simson sr50/1
Dołączył: 25-11-2011
Liczba postów: 64
Reputacja: 0
Post: #1
wasz tuning
witam!!!
chciałbym się dowiedzieć jaki tuning mechaniczny wprowadziliście w waszych simsonach, dokładnie mi chodzi o:
-wymienione części
-firmy tych części
-koszty poszczególnych części
-jaka prędkość max po tuningu
28.12.2011 20:32
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
Frel Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 12-08-2011
Liczba postów: 258
Reputacja: 13
Post: #2
RE: wasz tuning
- Cylinder z 50 na 60
-Cylinder nie wiem, tłok Piston chyba
-108zł
-cylinder 50= ledwie ledwie 75 km/h Cylinder 60 90km/h ale trzeba uważac bo tłok blokuje Huh

SIMSON S51
Rok:1983
Pojemność: 60/4/3
Gaźnik:Amal 19
V-Max: **
Instalacja:6v platyny
Skrzynia biegów:4 b
Tłumik: Spawak

Pomogłem ? Daj Rep + ;3
28.12.2011 20:55
Szukaj Cytuj
adasiek185 Offline
JEEECHAAAAC :D
Mechanik


Pojazd: s70, A3 8L TDI
Dołączył: 21-02-2011
Liczba postów: 2,081
Reputacja: 158
Post: #3
RE: wasz tuning
w samym silniku mam cyl 70 z oknem wydechowym na 28mm firmy CX. Tlok mza. Koszt tego 200zl. Wal mza do 70 tez 200zl. Lozyska fag, cos kolo 50zl. Kosz sprzeglowy od 70 80zl. Do tego wydech sp04 i realna predkosc 85-90km/h

Uzyskałeś ode mnie pomoc? Kliknij plusa, to nie boli Smile

DDR power ;D


Moja suka ;*
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/121348


"Boże, chroń nas przed diabłami w niebieskich mundurach, czającymi sie za rogiem"
28.12.2011 21:36
Szukaj Cytuj
Szymq3 Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: S51 comfort
Dołączył: 28-12-2009
Liczba postów: 958
Reputacja: 18
Post: #4
RE: wasz tuning
cylinder 60/4 180 zł wał s70 200 zł i dysza super moc haha Biggrin nie no zwykła dysza 80 dla wiekszej dawki paliwa ;p
28.12.2011 23:22
Szukaj Cytuj
pypu140 Offline
!!! W.S.R.H !!!
*


Pojazd: Simson s51
Dołączył: 01-01-2010
Liczba postów: 1,333
Reputacja: 29
Post: #5
RE: wasz tuning
Frel masz zjebany licznik!! 75 to on ci może na 60 iść i to nie bardzoSzczerbol
ja śmigałem na 3 setach 60/4 i 60/4/3 (okna od 28/36 przez 26/35 i 25/34 do 23/33) każdym setem jeździłem na 2 spawakach na 9500 (do okna 26) i na 10000 (do okna 25) do tego był amal 21 z dyszą 80 i na tych setach osiągałem prędkość przeciętnie koło 90km/h (+/-2) bo wyżej platyny nie dawały rady na secie 60/4 28/36 tłok CXSzczerbol podcięty 3mm założony 1 pierścień to chodził normalnie jak diesel na 14z i koszu s70 to przed rezo można jeździć spokojnie elastyka ok, na 4b od 40 idzie bez problemu kręcił 85, set tłok MZA 1p nie podcinany, dolot w cylku na 70,5 60/4 26/35 14z kosz s70 przełożenia idealne elastyka ok, na 4b spokojnie kręcił od 45 do reza bez redukcji itp nie było dużej dziury na obu spawakach kręcił koło 90, set tłok MZA 2p założony 1 ring nie podcinany bo dolot w cylku na 71 60/4/3 25/34 odczuwalnie mocniejszy rezonans i większa dziura szczególnie na spawaku na 9500, ale dawało radę na 14z i koszu s70 spokojnie chociaż na 4b poniżej 50 to nie jechało wcale, kręcił trochę więcej niż 60/4 bo ok 92 na oko, i ostatni set tłok MZA 2p z założonym 1 ringiem podcięty 6mm 60/4 23/33 rezo dłuuugie, dość mocne, ale na 1 wydechowym ten cylek nie pokazał klasy, na przełożeniu 14z i s70 można było zapomnieć o jeździe na 4b, bardzo słaby dół i duża dziura, na 13z i koszu s70 już była znośna jazda licznik kręcił do bolca, ale przez zębatkę wiadomo zawyżał, prędkość też koło 90, na 2b z gazu przód podnosiło i na takich przełożeniach dało radę jechać od tech 45 na 4b tak do 70, ale w rezo nie wszedł bez przeciągnięcia 3b (chyba, że na zimnym silniku) bo tłok puchł...Szczerbol

dość obszernie, nie wiem, czy wszystko na temat, ale komuś to może pomócWink
nie wspominałem tutaj o cylkach 2 kanałowych i setach całkowicie eksperymentalnychBiggrin

adasiek, też śmigałem na sp04 i te 85 nawet więcej idzie wykręcić, ale to ma bardzo słaby rezonans, żeby się to na 4b wkręciło...

Mój Simson:
Cylek 83/5/2/2 membran 25/34mm by ja
tłok wossner 49mm
dellorto 24mm
skrzynia 5b długa
Kosz s70 i 14z
Sprzęgło z dociskiem 1.8mm
Spawak na 9200obr

http://bikepics.com/members/pypu140/

zarabiaj!!!
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=501449
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.12.2011 14:13 przez pypu140.)
29.12.2011 14:05
Szukaj Cytuj
adasiek185 Offline
JEEECHAAAAC :D
Mechanik


Pojazd: s70, A3 8L TDI
Dołączył: 21-02-2011
Liczba postów: 2,081
Reputacja: 158
Post: #6
RE: wasz tuning
chlopie, on sie kreci jak wariat. Dlatego rozwazam skrzynie 5 bo mi po prostu biegow brakuje Smile

Uzyskałeś ode mnie pomoc? Kliknij plusa, to nie boli Smile

DDR power ;D


Moja suka ;*
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/121348


"Boże, chroń nas przed diabłami w niebieskich mundurach, czającymi sie za rogiem"
29.12.2011 17:28
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
pypu140 Offline
!!! W.S.R.H !!!
*


Pojazd: Simson s51
Dołączył: 01-01-2010
Liczba postów: 1,333
Reputacja: 29
Post: #7
RE: wasz tuning
no może przez to, że masz wydechowe na 28Wink a ja na 23Szczerbol hehe

Mój Simson:
Cylek 83/5/2/2 membran 25/34mm by ja
tłok wossner 49mm
dellorto 24mm
skrzynia 5b długa
Kosz s70 i 14z
Sprzęgło z dociskiem 1.8mm
Spawak na 9200obr

http://bikepics.com/members/pypu140/

zarabiaj!!!
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=501449
29.12.2011 20:45
Szukaj Cytuj


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Tuning na s70 Xdxd 6 206 17.10.2018 22:58
Ostatni post: Xdxd
  Simson SR 50 B4 tuning.. iksdelelel 10 880 19.06.2018 22:10
Ostatni post: PenyWay
  Tuning mechaniczny cylinder łuki1984 47 4,340 18.01.2018 17:18
Ostatni post: łuki1984
  tuning simsona RickRoll 8 1,098 22.10.2017 13:04
Ostatni post: simson514
  Tuning s51 ddr SimsoZielony 17 1,620 14.08.2017 20:42
Ostatni post: erwick3

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info