• Forum
  • Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

Simsony.info Forum o Simsonach Modyfikacje mechaniczne v
« Wstecz 1 … 54 55 56 57 58 59 Dalej »
60/4/3 wydech 26, płuki 35

60/4/3 wydech 26, płuki 35

Strony (2): 1 2 Dalej »
Kurus Offline

Doświadczony


Postów: 157
Reputacja: 0
#1
09.03.2010, 00:31
Chciałem się zapytać zakładając taki cyl Biggrin 60/4/3 wydech 26, płuki 35
bo mam DDR i chce go tak przerobić Biggrin ale nie mam zbytnio kasy na osprzęt...
mam zapłon elektronika
gaźnik 16n1-11 ( w garażu mam mało używany 16n3-4)
i wydech aoa1 lub aoa2 (nie wiem bo poprzedni właściciel coś kombinował ale widać ze jest cięte kolanko)

Moje pytanie jest taki czy da mi coś włożenie takiego cyla w ten osprzęt czy nie jest to warte zachodu....????


[Obrazek: KURSONRIDERsimson125.JPG]


Na kawasaki srają ptaki w suzuki same stuki a Honda hm... Honda fajnie wyglada



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/86774

http://bikepics.com/members/kurus/84s51/
szymbor Offline

Doświadczony


Postów: 239
Reputacja: 6
#2
09.03.2010, 15:00
Da ci będzie wyżej kręcił ale troszke słabszy będzie
jak chcesz zostać przy org tłumi to wydechowe daj na 27 do tych płuków a i gaźnik przydało by się rozwiercić troszke tak do 18mm chociaż


Kurus Offline

Doświadczony


Postów: 157
Reputacja: 0
#3
09.03.2010, 20:52
aha Dzięki Ziomeczku Biggrin

ale raczej nie bo skoro mówisz ze słabszy będzie a mi chodzi żeby duża moc byłaBiggrinSmile


[Obrazek: KURSONRIDERsimson125.JPG]


Na kawasaki srają ptaki w suzuki same stuki a Honda hm... Honda fajnie wyglada



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/86774

http://bikepics.com/members/kurus/84s51/
pypu140 Offline

Mentor


Postów: 1,277
Reputacja: 29
#4
09.03.2010, 21:03
spawak na 9500obr i będzie mocBiggrinBiggrinBiggrin


piwo
Kurus Offline

Doświadczony


Postów: 157
Reputacja: 0
#5
09.03.2010, 21:25
ale na spawak trzeb mieć kasę a ja nie mem zbytnio:/

więc chyba zostanie oryginał jak jestBiggrin


[Obrazek: KURSONRIDERsimson125.JPG]


Na kawasaki srają ptaki w suzuki same stuki a Honda hm... Honda fajnie wyglada



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/86774

http://bikepics.com/members/kurus/84s51/
szymbor Offline

Doświadczony


Postów: 239
Reputacja: 6
#6
09.03.2010, 22:45
Kurus chodzi mi oto ze z wydechem na 26 i płukami na 35 będzie moc na niższych obrotach słabsza niż nż na wydechu na 27 do tych płuków a na org tłumiku i tak te same obroty wykręci na 27 i na 26 więc ja bym wydech na 27 wolał


pypu140 Offline

Mentor


Postów: 1,277
Reputacja: 29
#7
10.03.2010, 16:13
ja masz dostęp do spawarki to se sam pospawaj spawakaWink


piwo
Kurus Offline

Doświadczony


Postów: 157
Reputacja: 0
#8
10.03.2010, 21:56
Spawarkę mam ale jak te stożki porobić i blachę skąd ...Sad

coś pomyślę nad tymBiggrin


[Obrazek: KURSONRIDERsimson125.JPG]


Na kawasaki srają ptaki w suzuki same stuki a Honda hm... Honda fajnie wyglada



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/86774

http://bikepics.com/members/kurus/84s51/
pypu140 Offline

Mentor


Postów: 1,277
Reputacja: 29
#9
10.03.2010, 22:04
ja ci mogę w liczeniu pomóc bo kapuje ec2 w miarę, a program do liczenia stożków ma nazwę
Cone Layout, tego jeszcze nie dopracowałem, a blachę to z dachu od samochodu, zrób se kabrioSmile


piwo
Bester Offline

Przyjaciel

Postów: 859
Reputacja: 19
#10
10.03.2010, 22:13 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.03.2010, 00:41 przez Majki93.)
Weź se daj spokój jak pojecia nie masz.
Po pierwsze: blacha samochodowa jak chcesz synek wiedzieć to ok. 1mm. Zwykłą spawarką wykwalfikowany spawacz tego nie uciągnie, bo tylko dotkniesz i sie topi a co dopiero jakis laik.
Po drugie: Zaprojektowanie wydechu w Ec2 a zaprojektowanie wydechu w Ec2 tak, zeby to jeździło to duża różnica. Myślisz, ze wpiszesz z grubsza wartosci i mniej więcej dobierzesz kształty i bedzie zapie*dalało?? Błąd!
Musi być wszystko zgrane i dopracowane.
Sam mogę sie przyznać, uczyłem sie projektowac w EC2 i jeden wydech zaprojektowałem, pospawałem, wszystko było niby idealnie a silnik nie chciał sie na obroty wkręcić nawet i co?? Źle dobrałem tylko strojenie minimalnie i kat OWK*..
Jesli jestes pro i zrobisz taki wydeszek i bedzie latało, to zwracam honor i przepraszam...


kat. B, C, C+E w kieszeni
pypu140 Offline

Mentor


Postów: 1,277
Reputacja: 29
#11
10.03.2010, 22:21 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.03.2010, 22:38 przez pypu140.)
nie jestem pro i wcale się tego nie wstydze Wink, ale mogę wyliczyć i zapodać schemat, najwyżej poprawisz mnie, a co do blachy to o ile mi wiadomo to wydechy robi się z blachy 1mm, a co do spawania to migomatemWink
wyliczyłem wydech, który można by było wykonać z wykorzystaniem oryginalnego walca, tylko nie wiem jak to zapodaćSad


piwo
Bester Offline

Przyjaciel

Postów: 859
Reputacja: 19
#12
10.03.2010, 22:38
No to luz. 1mm to tylko mig/tig a najlepiej tlenowo.


kat. B, C, C+E w kieszeni
pypu140 Offline

Mentor


Postów: 1,277
Reputacja: 29
#13
10.03.2010, 22:41
a jak zapodać ten wydech do tego tematu, rzuciłbyś okiem, czy to się nadajeWink


piwo
Bester Offline

Przyjaciel

Postów: 859
Reputacja: 19
#14
10.03.2010, 22:42
Nie wiem, screena (chyba tak to sie zwie) zrób i wrzuć gdzieś...


kat. B, C, C+E w kieszeni
pypu140 Offline

Mentor


Postów: 1,277
Reputacja: 29
#15
10.03.2010, 22:55
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/peln...9c309.html
to mniej więcej tak


piwo

Strony (2): 1 2 Dalej »


  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  czy warto kupić ten wydech do Simsona pod seta 70/4/3 WYDECH TUNING SIMSON RESO LUX 3 dominik550pl 2 1,994 12.05.2014, 22:16
Ostatni post: Kornerzu

D&D by MyBB © 2009–2025 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa