• Forum
  • Użytkownicy
  • Team
  • Regulamin
  • Szukaj
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
Simson forum Forum o Simsonach Modyfikacje mechaniczne v
« Wstecz 1 … 28 29 30 31 32 … 58 Dalej »
70/4 z JM

 
  • 0 głosów - średnia: 0
70/4 z JM
ErroR404
Offline

Wtajemniczony

Postów: 95
Pojazd: Simson
Skąd: Grójec
Dołączył: 29-08-2014
Reputacja: 0
#1
19.02.2015, 22:41
Siemka chciałem się was zapytać co sądzicie o tym cylku
http://www.jackmotors.pl/cylinder-simson...d-680.html
może lepiej 70/4/3 spalanie to samo będzie?

jaki wydech do tego spawak raczej w grę nie wchodzi bo kaski mało
czy któryś z JM może aoa sp04 czy coś w tym stylu i w jakim stopniu będzie go ograniczał seryjny wydech(może da rade)

czy jak już trzeba będzie rozwiercać kartery to zasilania też? i znowu o ile by ograniczało na serii

no i ile by mi to poleciało(na seryjnym wydechu i tym co mi doradzicie) ja wiem że to zależy od wielu czynników ale tak na oko równy teren bez wiatru około 83kg żywej masy.Czy ten cylinder spala naprawdę 6/100 (wiem to też zależy od wielu czynników)

oczywiście będzie jeszcze
amal 21
wał 70 z wypełniaczami
erwick3
Offline

Zaawansowany

Postów: 398
Pojazd: 1999 Simson S53
Skąd: Pszczyna
Dołączył: 04-06-2014
Reputacja: 6
#2
19.02.2015, 22:50
Na 70/40/3 spali Ci więcej. Jeśli nie spawak to może fi32, na pewno lepszy jak seria.
ErroR404
Offline

Wtajemniczony

Postów: 95
Pojazd: Simson
Skąd: Grójec
Dołączył: 29-08-2014
Reputacja: 0
#3
19.02.2015, 23:14 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.02.2015, 22:53 przez ErroR404.)
no na 70/40/3 to na pewno Xd ale na serio czemu to więcej spala właśnie tego nie rozumiem to to 3 na końcu to chyba kanały wydechowe
ten fi32 to ten? gdzieś mi się o oczy na necie obiło
http://www.jackmotors.pl/tlumik-simson-r...d-368.html
czy ten
http://www.jackmotors.pl/tlumik-simson-r...d-369.html
Mumii
Offline

Zaawansowany

Postów: 468
Pojazd: Simson Sr50
Skąd: Jawor
Dołączył: 02-05-2014
Reputacja: 4
#4
19.02.2015, 23:24
Jeśli bez spawaka to lepiej 70/4 + fi32 bo bez spawaka mała różnica międy 70/4 a 70/4/3

A spalanie w 70/4/3 jest większe niz 70/4 ponieważ szybciej opróżnia sie gar ze spalin i tym samym mieszanka "ma miejsce" aby więcej napełnić. To chyba na logikę juz myślenie nie?
SRka od Mumiego - Temat na forum


BP


Kliknij UP
ErroR404
Offline

Wtajemniczony

Postów: 95
Pojazd: Simson
Skąd: Grójec
Dołączył: 29-08-2014
Reputacja: 0
#5
19.02.2015, 23:35
no i już teraz wiem dlaczego więcej spalają wiesz może ile mi pociśnie to 70/4 z fi 32 tak jak wyżej napisałem w temacie i czy te wydechy co podałem od jacka to są fi32
i bym zapomniał kosz od s70 da rade i jaka zębatka zdawcza?
ErroR404
Offline

Wtajemniczony

Postów: 95
Pojazd: Simson
Skąd: Grójec
Dołączył: 29-08-2014
Reputacja: 0
#6
20.02.2015, 21:38
o ile by było lepiej na spawaku? i jaką do tego dać zębatkę zdawczą
DrOne
Offline

PRO

Postów: 579
Pojazd: simson sr50
Skąd: Tarchały Małe
Dołączył: 19-02-2015
Reputacja: 13
#7
20.02.2015, 22:10
Jeżeli kupujesz 70/4/3 + do tego spawak idealnie wyliczony no to "kosmos" różnica od 70/4 była by wtedy ogromna ... Większy v-max , więcej mocy , Rezooo Smile No ale jak wiadomo spalanie większe
Jeżeli ci pomogłem daj +

Podczas remontu simson s51
więcej na https://www.facebook.com/pages/Simson-s5...3916250987
ErroR404
Offline

Wtajemniczony

Postów: 95
Pojazd: Simson
Skąd: Grójec
Dołączył: 29-08-2014
Reputacja: 0
#8
20.02.2015, 22:50
no wiem ale mi nie chodzi głównie o rezo tylko taką jazde bardziej spokojną ale żeby tez jak co do czego to żebym w tyle za jakim odkurzaczem nie został Xd
DrOne
Offline

PRO

Postów: 579
Pojazd: simson sr50
Skąd: Tarchały Małe
Dołączył: 19-02-2015
Reputacja: 13
#9
20.02.2015, 23:14
Ja osobiście brał bym 4/3 lubię czasem poszaleć ,więc to było by dla mnie najlepszym rozwiązaniem , lecz do takiego seta najlepszy jest spawak bo bez niego nie ma to sensu . 70/4 z f32 że tak powiem szału ni ma Smile
Jeżeli ci pomogłem daj +

Podczas remontu simson s51
więcej na https://www.facebook.com/pages/Simson-s5...3916250987
Mumii
Offline

Zaawansowany

Postów: 468
Pojazd: Simson Sr50
Skąd: Jawor
Dołączył: 02-05-2014
Reputacja: 4
#10
21.02.2015, 00:19
Jeśli chcesz mieć dobrze wyliczony to na pweno nie te z JackMotors. Oczywiście nie mówię że są złe garki ale jak wiadomo tam produkcja hurtowa Wink Polecił bym Ci 70/4/3 na 8,k i narazie SP 04 dozbierasz kase zrobisz spawaka i podniesiesz strojenie garka na 9.5-10k Wink
SRka od Mumiego - Temat na forum


BP


Kliknij UP
ErroR404
Offline

Wtajemniczony

Postów: 95
Pojazd: Simson
Skąd: Grójec
Dołączył: 29-08-2014
Reputacja: 0
#11
21.02.2015, 00:41
czyli te z JM raczej nie to kto by mi zrobił bo ja znam tylko chyla ale u niego podobno trzeba sobie troszkę poczekać i przecież u jacka też można sobie zamówić cylinder i zrobi byłby lepszy? i jak zrobić to sp04 na necie niby jest ale jakoś nie kapuje tego a może jest ktoś kto by mi wyliczył wydech ja bym sobie go pospawał Biggrin
Snake
Offline

PRO

Postów: 913
Pojazd: s51/1 E
Skąd: Podlasie
Dołączył: 22-12-2014
Reputacja: 15
#12
21.02.2015, 17:08
Kaalli, krzych 205 , gzyl, chyl
Oczywiscie cena za set będzie wieksza ale wiesz ze to nie jest masowka
Simson s51/1 E 1990r.



Simson s51/1E- 22.05.2012r-


Części na sprzedaż-KLIKNIJ
Mumii
Offline

Zaawansowany

Postów: 468
Pojazd: Simson Sr50
Skąd: Jawor
Dołączył: 02-05-2014
Reputacja: 4
#13
21.02.2015, 18:22
Co do majstrów to polecam Krzycha 205
Ewentualnie Kaalli/Chyloo
A jbc jeszcze raz podkreślam garki z JM są dobre z tym że tam jest wszystko "Znormalizowane" a tak u innych będziesz miał taki jaki tylko sobie zażyczysz.

Co do SP04 sam niedawno zrobiłem i nawet w 70/2 jest różnica. Jak już go wkręcisz na obroty to je trzyma ładniej. Nie ma jakiegoś reza czy coś w chuj ale jest poprawa. W 70/4 na pewno by więcej dało. Z tym że musisz go także dobrze dostroić z cylindrem.
SRka od Mumiego - Temat na forum


BP


Kliknij UP
ErroR404
Offline

Wtajemniczony

Postów: 95
Pojazd: Simson
Skąd: Grójec
Dołączył: 29-08-2014
Reputacja: 0
#14
21.02.2015, 19:01 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.02.2015, 19:42 przez ErroR404.)
poszperałem w tematach i znalazlem mumii gdzieś pisałem w jakimś ze spalanie 70/4 to jakieś 4/100 i 90km/h na spawaku a na sp04 ?
a czy kartery rozwiercił bym samemu ? i zasilania? czy pod 70/4 trzeba rozwiercic tylko żeby tuleja weszła?
DrOne
Offline

PRO

Postów: 579
Pojazd: simson sr50
Skąd: Tarchały Małe
Dołączył: 19-02-2015
Reputacja: 13
#15
21.02.2015, 20:43
Dokładnie tak jak mówisz Mumii ...
Jeżeli ci pomogłem daj +

Podczas remontu simson s51
więcej na https://www.facebook.com/pages/Simson-s5...3916250987
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek

Design D&D / Powered by MyBB / © 2009–2023 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa