• Forum
  • Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

Simsony.info Forum o Simsonach Dyskusje v
« Wstecz 1 … 77 78 79 80 81 … 219 Dalej »
80/4 wyprzedzenie zapłonu i gaźnik

80/4 wyprzedzenie zapłonu i gaźnik

ErroR404 Offline

Wprawiony


Postów: 95
Reputacja: 0
#1
23.02.2016, 23:42
Witam złożyłem ostatnio simka na cylku 80/4 asso (dość popularne ostatnio tak patrzę) i mój problem polega na tym że ciężko pali z kopa nie odpali trzeba pchać i coś mi tak jakby lekko puka taki metaliczny odgłos coś w stylu jakby tłok o głowicę czy coś nwm czy to pierścionki dzwonią? strzałke na tłoku dałem do wydechu(zamki na tłoku jeżdżą gdzieś w okolicy okna ssącego) ale jak odpali to jeździ na obroty się wkręca dosłownie na dotyk

jakie wyprzedzenie zapłonu mam dać?
możliwe że to przez gaźnik? zalewa go?

na początku chciałem zapłon ustawić żeby już go wyeliminować później ew z gaźnikiem się bawić


Daniel$ Offline

Doświadczony


Postów: 203
Reputacja: 2
#2
24.02.2016, 11:48
Ten metaliczny dźwięk to może wydawać uszkodzone łożysko igielkowe na korbie . A z tym amalem to musisz się pobawić ale osobiście nie polecam tego gaźnika .


ErroR404 Offline

Wprawiony


Postów: 95
Reputacja: 0
#3
24.02.2016, 16:15
ale tłok strzałką do dołu?
i jakie ma być wyprzedzenie zapłonu?


Kornerzu Offline

Dawca

Postów: 961
Reputacja: 42
#4
24.02.2016, 17:34
Tłok zawsze strzałką do tłumika.


Simson s51b1-4 1988r. Szczerbol2 
60/2 Black Racnig               
Ducati Energia
——————————————
BMW e90 2.0i 
——————————————
Hyundai Galloper
2.5TD Exceed 5D
ErroR404 Offline

Wprawiony


Postów: 95
Reputacja: 0
#5
24.02.2016, 17:51 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.02.2016, 20:43 przez ErroR404.)
okey dzięki tylko musze dać uszczelkę pod głowice bo jak nie dawno zapłon ustawiałem dałem na 1,5mm przed GMP to jak magnetem kręciłem to było takie lekkie stop i tłok wracał jak zdjąłem głowice to było ok tłok wystaje ponad cylinder gdzieś mniej więcej z 1mm

a i jeszcze jedno pytanko jaka dysza główna jest oryginalnie zamontowana w amalu 21 ? bo mi go zalewa wolnych obrotów nie można ustawić tzn są wolne ale to jeszcze nie to a i nie mam rozeznania w dyszach jak zmienia się dawka paliwa w dyszy o 0,5 mniejszej np jaka zmiana jest po zmianie z 85 na 80? nie zalewa go mocno z kopa odpali jak się go zgasi i od razu odpali a raz się kopnie lżej i później mocniej to łapie ale gaśnie i tylko pych daleko go pchać nie muszę więc myślę że ta dyszka załatwi sprawę śrubkami kręciłem i nic iglina na maxa opuszczona


Daniel$ Offline

Doświadczony


Postów: 203
Reputacja: 2
#6
25.02.2016, 11:47
Oryginalnie dysza jest 85 . Jak mówisz ze ci go zalewa to załóż 80 i będzie git .


ErroR404 Offline

Wprawiony


Postów: 95
Reputacja: 0
#7
25.02.2016, 16:14
dobra rozwiązałem ten problem był zatkany zaworek w komorze pływakowej i nie domykał i mi paliwo cały czas powoli do cylindra spływało dlatego nie chciał odpalać po chwili postoju już jest git


ErroR404 Offline

Wprawiony


Postów: 95
Reputacja: 0
#8
27.02.2016, 20:24
No nie wiem tego amala to da się wgl wyregulować? nadal nie mogę wolnych obrotów ustawić i jak jadę na 1 to na wolnych obrotach i dam mu gazu to nie zbiera się tylko nie robi takiego jakby buuu i jedzie tylko od razu daje mu gazu i taka sekunda bez reakcji a jak wyrwie to aż na koło prawie idzie i nie wiem czy to za dużo powietrza czy paliwa może dlatego ze na dotarciu?


Daniel$ Offline

Doświadczony


Postów: 203
Reputacja: 2
#9
27.02.2016, 20:35
Możesz też trochę zapłon przyspieszyć albo regulować dalej ten gaźnik , z tymi amalami to tak jest że jednego się reguluje bez problemu a drugiego za uja się nie da .


ErroR404 Offline

Wprawiony


Postów: 95
Reputacja: 0
#10
28.02.2016, 13:38
mogłem chyba dopłacić i wziąć binga ale cóż jak mi się nie uda to go gdzieś zaprowadzę niech się męczą xd


ErroR404 Offline

Wprawiony


Postów: 95
Reputacja: 0
#11
03.03.2016, 00:48
eh mam jeszcze jedno pytanie po zmaganiach coś tam się udało zdziałać tylko odpalę jest ok jak jadę to to jakby jechał i paliwo się kończyło dam ssanie i jedzie bez problemu tylko jak się zatrzymuje to muszę szybko puścić ssanie bo zgaśnie iglice mam podniesioną na maxa próbowałem na org filtrze powietrza to samo myślę nad większą dyszą tylko chciałem się dopytać bo u mnie to tylko zamówienie a jakby to nie była dysza to jak by nie patrzył 12 zł przesyłka +8 dyszka trochę szkoda 20 zł na darmo jakby coś


JarosPL Offline

Mentor


Postów: 1,268
Reputacja: 28
#12
03.03.2016, 01:05
Wszystko wskazuje na zbyt mała dysze. Jeśli chodzi na ssaniu.




BikePics
ErroR404 Offline

Wprawiony


Postów: 95
Reputacja: 0
#13
03.03.2016, 10:38
no też tak właśnie myślę czyli jak mam org 85 to jak zamówię 90 to powinno być chyba ok no bo 95 to spora chyba już a nie chcę żeby mi jakoś chlał ten simsonek


JarosPL Offline

Mentor


Postów: 1,268
Reputacja: 28
#14
03.03.2016, 11:06
Jak juz zamawiać to weź 2 bo później w razie czego będzie trzeba jeszcze raz. Jak juz regulacja nic nie daje to pewnie trzeba będzie założyć ta 90, ale nie wykluczone, że dopiero na 95 będzie tak jak ma być. Takie uroki regulacji. To zawsze najgorszy etap.




BikePics



  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wyprzedzenie zapłonu dla 70/4 bambo88 1 1,637 03.07.2018, 07:23
Ostatni post: jaro5
  Wyprzedzenie zapłonu 85/4 krzychoopl09 2 1,315 11.02.2018, 00:44
Ostatni post: krzychoopl09
  Wyprzedzenie zapłonu i dysza w 60 i 60/4.Jakie macie? jaroslaw97 6 3,480 14.02.2017, 07:38
Ostatni post: jaroslaw97
  wyprzedzenie zaplonu bambo88 9 2,909 14.08.2016, 09:46
Ostatni post: jaro5
  Wyprzedzenie zapłonu s60 electronic mechanik0205 7 4,643 18.07.2016, 23:50
Ostatni post: Golibroda

D&D by MyBB © 2009–2025 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa