05.03.2015, 18:19
Cześć.
Taki problem mam, nie wiem co z nim zrobić.
Silnik Simsona z S51 4-biegowy po remoncie na oryginalnym gaźniku BVF można wyregulować niskie obroty.
Na gaźniku Amal 16t, nowym chodzi wkręca się, ale nie daje się zmniejszyć obrotów, kręcę śrubką wolnych obrotów w prawo, obroty rosną, kręcę w lewo obroty spadają do pewnego momentu i przestają spadać, ale nadal są wysokie.
Zapłon ustawiony, przerwa na świecy też, tylko Amal coś nie gra i chwilowo powrócił stary gaźnik, na Amalu miało być lepiej hehe
Jakiś pomysły ? Gaźnik ma seryjne dysze, może trzeba którąś zmieniać ?
Taki problem mam, nie wiem co z nim zrobić.
Silnik Simsona z S51 4-biegowy po remoncie na oryginalnym gaźniku BVF można wyregulować niskie obroty.
Na gaźniku Amal 16t, nowym chodzi wkręca się, ale nie daje się zmniejszyć obrotów, kręcę śrubką wolnych obrotów w prawo, obroty rosną, kręcę w lewo obroty spadają do pewnego momentu i przestają spadać, ale nadal są wysokie.
Zapłon ustawiony, przerwa na świecy też, tylko Amal coś nie gra i chwilowo powrócił stary gaźnik, na Amalu miało być lepiej hehe

Jakiś pomysły ? Gaźnik ma seryjne dysze, może trzeba którąś zmieniać ?