Witam, mam problem z amalem 21t. Kupiony jako nowy na jm, nie zrobiłem nawet km na nim. Splanowałem komorę pływakową, nie leci już nic ale z wężyków przepływowych leci cały czas na otwartym kraniku. Kilka razy gaźnik czyściłem, sprawdzałem zaworek iglicowy, wyczyściłem go, moto nadal zalewa. Teraz w ogóle nie chce odpalić, wylatuje czarna maź z kolanka. Jutro dzwonie w tej sprawie do jackmotors czy mogą mi go wymienić, macie jakieś sugestie i pomysły co mogę zrobić przed ewentualną reklamacją?
Pozdro
Pozdro
Nadworny tuner
Moje maszyny:
- Simson S51 1988 60/4/3 "Black Racing" 1.09.16-...
- MZ ETZ 150 1988 11.08.15-...
- Jawa Babetta 228 1972
- Jawa Babetta 228 1973
- Romet 50 T1 Pomarańcza 1981
- Romet Ogar 205 1988
- Romet 2375
- Opel Kadett GT 1987
i 15 innych, już sprzedanych :/
Moje maszyny:
- Simson S51 1988 60/4/3 "Black Racing" 1.09.16-...
- MZ ETZ 150 1988 11.08.15-...
- Jawa Babetta 228 1972
- Jawa Babetta 228 1973
- Romet 50 T1 Pomarańcza 1981
- Romet Ogar 205 1988
- Romet 2375
- Opel Kadett GT 1987
i 15 innych, już sprzedanych :/