Witam musze zakupić gaźnik do simsona s51 cylinder 60 (w przyszłości może 60/4) no i tak zastanawiam się nad BVF albo Amal chyba 16mm lecz złe opinie o amalu słyszałem problemy z regulacją cieknie itp może ktoś to potwierdzić znowu tych BVF jest masa chińskie podróbki Bing odpada bo za drogi.... http://www.jackmotors.pl/kompletne-gazniki-3/35,simson czy 16n11-1 były najlepszy?
Simsony.info
Forum o Simsonach
Dyskusje
Amal vs BVF
31.07.2017, 13:06
Niestety temat rzeka,bo jak się komu trafi tak gaźnik będzie działał. Ja kupiłem BvF-a i przepustnica bardzo opornie chodziła,potem się wyrobiła i było ok,a były przypadki gdzie przez tą przepustnicę korpus gaźnika był na szmelc bo przepustnica pracowala jak chciała przez nadmierne wyrobienie.
Amale ciekną.2 uszczelki i splanowanie pomaga,ale czasem nie do końca.Ponoć starsze były lepiej wykonywane,aktualnie coraz gorzej. Jeśli masz możliwość to DDR-a szukaj. Jedyny problem że te gaźniki mają swoje lata i może być też różnie Są jeszcze gaźniki ZT,ale o nich nic nie słyszałem.Prawie jak te BVF,może będą lepiej wykonane-nie wiem. 16-N11-1 jest o wiele lepszy niż 16N3-4 - to gwarantuję A co do średnicy to jeśli masz zamiar pakować 60/4 to przydałby się jakiś większy gaźnik.
[04.04.2013-17.08.2016 '87 Simson S51 B1-4
13.01.2016-01.12.2016 '81 Simson S51 N 16.01.2017- '82 Simson S51 B1-4/S51E 19.09.2016 '93 KAWASAKI KDX 125
No właśnie nowe coraz gorzej sa wykonane, ale myślę ze celuje w BVF tylko nie wiem jakiego producenta kupić, może jeszcze ktoś się jeszcze wypowie na temat tych gaźników..
Jeśli mowa jaka jest zasadniczna rożnica między 16-N11-1 a 16N3-4?
31.07.2017, 13:21
szukaj ddr-a 16n1 używkę, co najwyżej wymienisz przepustnicę i będzie git
pomiar mocy hamownia 70/6m https://www.youtube.com/watch?v=T680V705TWU
drag race https://www.youtube.com/watch?v=M2HFExKamVw Simson enduro temat; http://simsony.info/Thread-Simson-S51-en...eaktywacja Motorynka temat; http://simsony.info/Thread-Projekt-z-sil...ek-by-jaro
31.07.2017, 13:59
Mam Amala starej i nowej produkcji, jeden 16t a drugi 21t. Żaden nie cieknie (tylko jedna uszczelka, bez planowania), z regulacją nie ma problemów.
Chcesz napisać post/wątek? Najpierw zastanów się i dopiero pisz- ułatwisz zrozumienie posta innym użytkownikom, a no i nie znajomość regulaminu szkodzi
31.07.2017, 16:08
No każdy będzie pisał inaczej pewnie raz się uda raz nie
co do starych ddr-ow poszukam Jeszcze takie pytanie ten gaźnik ma szeroką przepustnice https://gmoto.pl/org-gaznik-bvf-16n1-11-...76482.html to jakaś zaleta czy to coś nowego o co z tym chodzi ?
31.07.2017, 18:01
To jest wlasnie ta zasadnicza roznica. Element rozpoznawczy. Seria 16n1 ma szeroka przepustnice, oraz klasyczna regulacje obrotow jalowych - srubka, ktora unosi przepustnice. Wg mnie to jest ich zaleta.
Cylinder - 90/4/2/2 by Grego525 + tłok Meteor
Gaźnik - Amal 21T + dysza 80 Zapłon - Ducati Energia + stator LFK Wydech - SP04 + kolanko fi32 Skrzynia - 5b long Zębatka zdawcza - 17z Spalanie - ... l/100km Przyspieszenie 0-50km/h - ... Prędkość max - ... Zasięg na jednym zbiorniku - ... |
|