• Forum
  • Szukaj
  • O nas
    • O nas
    • Użytkownicy
    • Ekipa forum
    • Wspomóż nas
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Poradniki
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search

Simsony.info Forum o Simsonach Poradniki v
« Wstecz 1 … 3 4 5 6 7 Dalej »
Blokady simson S53

Blokady simson S53

Łucki Offline

Wtajemniczony


Postów: 22
Reputacja: 0
#1
27.08.2010, 10:30
Siemka
W czerwcu tego roku dostałem simka s53 no i niestety okazało się, że jest zablokowany. Na samym początku jechał 25km/h i pierwsze co rzuciło mi się w oczy to mega duża zębatka z tyłu (51z), więc poszła na pierwszy ogień (teraz jest 32 standardowo). Później zaczęły się schody już nie miałem pomysłów na to co można wymienić, a simek jechał tylko 40. Szukałem info w internecie ale ciężko było cokolwiek znaleźć. Dopiero jak przyjechał kumpel simkiem S51 porównaliśmy co nieco i wymieniłem dysze w gaźniku z 58 na 72. Osiągów to nie poprawiło nadal jechał 40, ale w oczy rzucała się szerokość kolanka, które było zespawane razem z tłumikiem. Wczoraj wymieniłem tłumik i kolanko i wydaje mi się że jest dużo lepiej. Mam nadzieje, że dzięki temu postowi pomogę użytkownikom z zablokowanymi simkami.


[Obrazek: 9c14aa4f4a633580med.jpg]
Bandi Niedostępny

ZŁOM ROKU .!


Postów: 240
Reputacja: 7
#2
27.08.2010, 10:35
To ile ci teraz jedzie 45,50km/h ?

W simsonach były też blokowane cylindry z tego co wiem.Smile

Bandi.


Diablo Offline

Weteran


Postów: 634
Reputacja: 15
#3
27.08.2010, 15:12
Zapomniałeś że w tłumiku masz jeszcze dławnik,i tak jak powiedział Bandi blokowany cylinder(wydech)


Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.



Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje Biggrin
Łucki Offline

Wtajemniczony


Postów: 22
Reputacja: 0
#4
27.09.2010, 15:27
Sory za odświeżanie ale wydaje mi się, że jeszcze nie wszystko na ten temat jeśli chodzi o blokady.
Nie wiem jak jest z cylindrem ale na króćcu od binga jest zrobiony stożek, który zmniejsza przepływ paliwa do cylindra. Wątpię żeby w tym nowym tłumiku był "dławnik" (jeśli mówisz o tym sitku to powinno tam być) założyłem silnik od s51 4 biegowy z innym gaźnikiem i jest git (60-65 km/h) teraz muszę tylko rozwiercić ten króciec i założę binga z powrotem, wtedy powiem coś więcej.


[Obrazek: 9c14aa4f4a633580med.jpg]
Diablo Offline

Weteran


Postów: 634
Reputacja: 15
#5
27.09.2010, 19:19 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.09.2010, 19:20 przez Diablo.)
dławnik jest w tłumiku od s53 a nie od s51


Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.



Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje Biggrin
Łucki Offline

Wtajemniczony


Postów: 22
Reputacja: 0
#6
27.09.2010, 20:50
(27.09.2010, 19:19 )damianw01 napisał(a): dławnik jest w tłumiku od s53 a nie od s51
Aha no chyba, że ja mam teraz od s51 ale w tym od s53 jest ogólnie cieńsze kolanko dlatego chyba lepiej wymienić


[Obrazek: 9c14aa4f4a633580med.jpg]
Diablo Offline

Weteran


Postów: 634
Reputacja: 15
#7
01.10.2010, 15:43
nom lepiej zmienić


Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.



Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje Biggrin
DeNzI Offline

heaven


Postów: 453
Reputacja: 17
#8
26.01.2011, 23:00
jest tez blokada w karterze przy wale


[Obrazek: b711ed726b78d30a53022c2cd1ad1058.gif?1335712974]


piwo
Młotek Offline

Doświadczony


Postów: 233
Reputacja: 10
#9
26.01.2011, 23:15
a od której strony w karterze od sprzęgła, czy od zapłonu?





  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


D&D by MyBB © 2009–2025 Simsony.info

Tryb normalny
Tryb drzewa