27.08.2010, 10:30
Siemka
W czerwcu tego roku dostałem simka s53 no i niestety okazało się, że jest zablokowany. Na samym początku jechał 25km/h i pierwsze co rzuciło mi się w oczy to mega duża zębatka z tyłu (51z), więc poszła na pierwszy ogień (teraz jest 32 standardowo). Później zaczęły się schody już nie miałem pomysłów na to co można wymienić, a simek jechał tylko 40. Szukałem info w internecie ale ciężko było cokolwiek znaleźć. Dopiero jak przyjechał kumpel simkiem S51 porównaliśmy co nieco i wymieniłem dysze w gaźniku z 58 na 72. Osiągów to nie poprawiło nadal jechał 40, ale w oczy rzucała się szerokość kolanka, które było zespawane razem z tłumikiem. Wczoraj wymieniłem tłumik i kolanko i wydaje mi się że jest dużo lepiej. Mam nadzieje, że dzięki temu postowi pomogę użytkownikom z zablokowanymi simkami.
W czerwcu tego roku dostałem simka s53 no i niestety okazało się, że jest zablokowany. Na samym początku jechał 25km/h i pierwsze co rzuciło mi się w oczy to mega duża zębatka z tyłu (51z), więc poszła na pierwszy ogień (teraz jest 32 standardowo). Później zaczęły się schody już nie miałem pomysłów na to co można wymienić, a simek jechał tylko 40. Szukałem info w internecie ale ciężko było cokolwiek znaleźć. Dopiero jak przyjechał kumpel simkiem S51 porównaliśmy co nieco i wymieniłem dysze w gaźniku z 58 na 72. Osiągów to nie poprawiło nadal jechał 40, ale w oczy rzucała się szerokość kolanka, które było zespawane razem z tłumikiem. Wczoraj wymieniłem tłumik i kolanko i wydaje mi się że jest dużo lepiej. Mam nadzieje, że dzięki temu postowi pomogę użytkownikom z zablokowanymi simkami.

![[Obrazek: 9c14aa4f4a633580med.jpg]](http://images49.fotosik.pl/351/9c14aa4f4a633580med.jpg)



![[Obrazek: b711ed726b78d30a53022c2cd1ad1058.gif?1335712974]](http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/04/b711ed726b78d30a53022c2cd1ad1058.gif?1335712974)
