04.08.2017, 23:21
Siemka, mam taki problem że ostatnio zmieniłem zapłon z elektronika na platynki, poskładałem wszystko do kupy ale... nie ma iskry Cewka WN sprawna, platynek nawet nie podejrzewam, w kondensator też wątpię ale nie jestem pewny co do cewki NN. Jej nie kupowałem nowej ale założyłem taką co miałem w domu (od platynek 100%). Pomierzyłem trochę i tak, opór wynosi 1,1 ohm, a przy kopnięciu napięcie i natężenie wynoszą 0. I teraz pytanie, to są dobre wskazania czy lepiej pociągnąć od cewki osobny kabel (z pominięciem kondensatora i przerywacza) i mierzyć na nim?
Zakładam że jeśli wtedy napięcie wyniesie 0 to cewka do wymiany.
I drugie pytanie, czy w razie czego ta cewka się nada? http://www.jackmotors.pl/old-timer/cewka...aign-id=20
Zakładam że jeśli wtedy napięcie wyniesie 0 to cewka do wymiany.
I drugie pytanie, czy w razie czego ta cewka się nada? http://www.jackmotors.pl/old-timer/cewka...aign-id=20