28.02.2025, 16:45
Witam.
Nie działają mi kierunkowskazy i nie wiem czy próbować kupić nową elbę czy problem jest gdzieś indziej.
Instalacja jest niby 6V, ale nie mogę dopasować żadnego schematu.
- licznik jest duży
- lampa z tyłu prostokątna z jedną żarówką (żarówka jest 12v i świeci w miarę ok a stop nawet oślepia)
- elba 6V
- jest mostek prostowniczy ( niby w 6v niema mostka).
- Aku 6v
- lewy przełącznik na kierownicy ma dwa guziki ( do sygnału dźwiękowego i do mrugania długimi)
Jak zmierzę napięcie na zasilaniu przełącznika kierunków to jest około 6,4 v ale po przełączeniu na lewo lub prawo owego przełącznika napięcie na zasilaniu spada do 0,3 v
Da się jakoś sprawdzić czy elba jest ok i czy ten mostek w ogóle potrzebny.
Mierzyłem napięcie na zasilaniu Elby z mostka to czasami dochodzi do 20V.
Nie działają mi kierunkowskazy i nie wiem czy próbować kupić nową elbę czy problem jest gdzieś indziej.
Instalacja jest niby 6V, ale nie mogę dopasować żadnego schematu.
- licznik jest duży
- lampa z tyłu prostokątna z jedną żarówką (żarówka jest 12v i świeci w miarę ok a stop nawet oślepia)
- elba 6V
- jest mostek prostowniczy ( niby w 6v niema mostka).
- Aku 6v
- lewy przełącznik na kierownicy ma dwa guziki ( do sygnału dźwiękowego i do mrugania długimi)
Jak zmierzę napięcie na zasilaniu przełącznika kierunków to jest około 6,4 v ale po przełączeniu na lewo lub prawo owego przełącznika napięcie na zasilaniu spada do 0,3 v
Da się jakoś sprawdzić czy elba jest ok i czy ten mostek w ogóle potrzebny.
Mierzyłem napięcie na zasilaniu Elby z mostka to czasami dochodzi do 20V.